Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 26, 2008 8:32 am 

@ Matthijs

Ik respecteer jou mening, maar op dat moment was ik nog even op een andere planeet.
Het duurde maar een seconde of 10 a 15 voordat die knuppel weer voorbij kwam, want na dit voorval kon hij ineens wel gas geven.
Bovendien was hij ook niet zo geintereesserd of ik gewond was of zo.
Als ik jou zonder reden een klap op je pan geef en jij hebt na 15 seconde de kans om mij daarop aan te spreken wil ik wel eens weten of een cursus toegevoegde waarde heeft.
Bovendien op het moment dat ik gooide had ik al het gevoel van oje dat is niet zo slim van mij.
Ik was ook blij voor mij en ook voor die rijder dat ik miste.
Had het echt een ronde geduurt voordat hij weer voorbij kwam dan had ik waarschijnlijk niet gegooid.

@h288racing

helaas gaat karten meer op voetbal lijken.
De vaders,monteurs, etc. staan aan de kant advies te geven hoe je iemand van de baan moet rammen als de rondetijd van 1 rondje wat tegenvalt wegens in de weg rijden.
Fair karten, dat je met z'n 2e naaste elkaar elke bocht door kan zonder schade en dan toch op het scherps van de snede rijden, wat bovendien voor de toeschouwer ook mooi is, dat zie je bijna niet meer.
Respect voor elkaar en voor elkaar materiaal is nogal eens ver te zoeken.
In mijn geval was het een 17 jarige die zelf niet voor zijn spullen hoeft te werken maar alles van papa of van sponsers krijgt.
Dat geld hadden ze naar mijn mening beter kunnen gebruiken voor een psychiater.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 26, 2008 9:31 am 

Ok helder verhaal, ik kan je begrijpen.

Mijn reactie is eigenlijk meer gebaseerd op die van Jeffrey1991. Hij zegt dat hij in jouw geval die jongen naast de baan had opgewacht (zo te lezen niet om te zeggen dat hij teleurgesteld is...) als zijn benzine op was.

Als hij daadwerkelijk bedoelt dat hij hem opwacht om een tik uit te delen, dan heb ik absoluut geen greintje respect meer voor hem, ongeacht wat de ander hem heeft aangedaan.

Ik snap ook niet dat dit topic al vier pagina's lang is, omdat ik eigenlijk het zo vanzelfsprekend vind dat je niet vecht bij karten dat het geen discussie van vier pagina's nodig heeft. Helaas denken sommigen van jullie er anders over.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 26, 2008 1:49 pm 

Jammer dat jullie allen die na Joris hebben gereageerd, zijn reactie blijkbaar niet gelezen hebben! Zo rijdt ik ook altijd en dat levert op een uitzondering na nooit problemen op. Doe hier als recreatieve rijder je voordeel mee.

groeten Roeland

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 26, 2008 1:53 pm 

t zal volgens matthijs wel aan ons liggen duz.... zoals ik het lees,omdat hij er zelf niet bij is geweest :( en we moeten ons gewoon op de kop laten zitten.

ik vind het goed dat er op het forum een uitlaat klep is..

swiss

Rijd nooit harder dan je bescherm engel vliegen kan ;)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 26, 2008 3:01 pm 

Allemaal leuk en aardig, ik hou zelf ook in de gaten wie er achter me zit en als iemand echt sneller is dan laat ik em ook voorbij. Maar als er iemand achter me zit die maar steeds met beetjes dichterbij komt die probeert maar om me voorbij te komen. Ik ga ook niet steeds m'n eigen ronde verknallen door steeds voor iemand aan de kant te gaan.

Afbeelding

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 26, 2008 4:18 pm 

meestal kun je wel een beetje inschatten wat er achter je aan komt komt er bijvoorbeeld eentje met een max die op je inloopt dan laat ik die voorbij maar komt er een icc die heel weinig inloopt dan weet ik dat het ongeveer het zelfde is als ik en dan moet die me maar voorbij proberen te komen ik vind het zelf ook niet luek als ik eindelijk het gat heb dicht gereden en dan gewoon voorbij gelaten word maar dit zijn meestal geen wedstrijd rijders en kun je het aan de kart wel zien

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 26, 2008 7:46 pm 

ik denk zelf dat je er lang of kort over kan praten.
maar vechten op de baan komt weinig voor.

ik heb het zelf nog nooit meegemaakt.

Je komt toch om te racen? Tuurlijk er kan wel eens wat fout gaan.
En gelukkig worden de gevaren vaak door de baan eigenaar van de baan afgehaald en krijgen een waarschuwing waardoor ze het niet tot zo ver laten komen.

En als je vrij rijd ( recrant ), dan heb je niks te verliezen.
Dus kan je ook wachten tot de herrie schopper van de baan af is. Kan je hem evt aan spreken en alsnog in de kart stappen (Y)

maaaaaar..

het gebeurt nauwelijks.. En het gaat om het rijden..... 8) 8)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 26, 2008 7:49 pm 

Matthijs schreef:
Ok helder verhaal, ik kan je begrijpen.
Mijn reactie is eigenlijk meer gebaseerd op die van Jeffrey1991. Hij zegt dat hij in jouw geval die jongen naast de baan had opgewacht (zo te lezen niet om te zeggen dat hij teleurgesteld is...) als zijn benzine op was.

Als hij daadwerkelijk bedoelt dat hij hem opwacht om een tik uit te delen, dan heb ik absoluut geen greintje respect meer voor hem, ongeacht wat de ander hem heeft aangedaan.

naja ik bedoelde dus niet om tikken uit te delen.
maar hij had nu een pion gegooit en nog mis. Dus de jongen heeft er weinig van gemerkt ( om ff grof te zeggen ).
Terwijl als hij de pits was ingegaan met zijn kart. en de jongen idd had opgewacht en hem had aangesproken op zijn gedrag.
Dan dringt dat meer door tot hem.

Gok ik........

En als papa dan komt...
Heb jij altijd het recht van spreken, want jij hebt dan inprencipe niks fout gedaan. :lol:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 26, 2008 9:48 pm 

Matthijs, dit topic is 4 pagina's lang omdat veel mensen een mening hebben over dit onderwerp, en die graag willen uiten ook al zijn de meningen vaak nieteens zo verschillend. Bij het aantal forumleden dat momenteel aktief is vind ik 4 pagina's nog meevallen.
Ik moet wel toegeven dat dit onderwerp al vaker aan de orde geweest is, en het blijkt iedere keer toch wel redelijk wat reacties op te wekken.

Het verhaal van Freddy360 illustreert goed hoe iets uit de hand kan lopen, maar hij heeft zelf al aangegeven wat hij van zijn eigen gedrag vond, dus daar heeft hij zeker geen hulp meer bij nodig! Tips over allerlei cursussen kunnen dus best achterwege gelaten worden.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 26, 2008 11:07 pm 

Als iemand mij met opzet de luchtinlaatvliegen denk ik niet dat ik vervolgens eens vrolijk met die gene ga praten :lol:

Want als iemand zo dom is om dat soort grapjes uit te halen want wel eens verkeerd kunnen aflopen moet hij ook niet raar opkijken als opeens een ek pion gooien word gehouden op Berghem.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za dec 27, 2008 9:23 am 

David, ik vind dit wel een bijzondere reactie. Overal in dit topic staan teksten als: "Ik zou 'm opwachten in de pits", "die moet me niet tegenkomen" of "ik zou ook een pilon gooien". Als ik vervolgens zeg dat er mensen op dit forum zijn die hun agressie moeten leren beheersen ben ik degene die op zijn woorden moet passen. Omgekeerde wereld.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za dec 27, 2008 11:24 am 

@matthijs,

ik sluit mij 100% bij jou bovenstande antwoord aan.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za dec 27, 2008 12:41 pm 

ieder reageerd op zijn eigen manier!!
er zal hier nooit een antwoord komen waar iedereen zich bij aan kan aansluiten,wat mij wel opvalt:hoe jonger hoe eerder over t emmertje!!!
ik ga me niet in de duscussie mengen want ik weet niet wat ik doe als er iets voorvalt op de baan,dat hangt helemaal af van wat er aan de hand is.
als ik alle berichten hier lees moet ik met mn helm op de auto uit en als ik klaar ben met karten hou ik m op en stap met helm de auto weer in naar huis!!!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za dec 27, 2008 1:39 pm 

Matthijs schreef:
David, ik vind dit wel een bijzondere reactie. Overal in dit topic staan teksten als: "Ik zou 'm opwachten in de pits", "die moet me niet tegenkomen" of "ik zou ook een pilon gooien". Als ik vervolgens zeg dat er mensen op dit forum zijn die hun agressie moeten leren beheersen ben ik degene die op zijn woorden moet passen. Omgekeerde wereld.

je begrijpt mij verkeerd :roll:

Maar als ik jou begrijp..
Jou kart wordt expres in puin gereden door zo'n malloot.
en jij gaat fluitend de pits in.
Je pakt in en gaat naar huis ?

Denk ut niet hé ?

dat bedoel ik dus te zeggen dat je hem opwacht in de pits om er toch ff worden aan vuil te maken :wink:

niks met aggressie te maken.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za dec 27, 2008 6:02 pm 

hey jeff dus jij vind dat karten voor recreanten geen geld kost haha :P dies goed had ik nog niet eerder gehoord 2000 euro valt mee toch ?

Rijd nooit harder dan je bescherm engel vliegen kan ;)

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende