Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 21, 2006 4:02 pm 

Neen. A'dam is toch wel een hele vervelende baan als het gaat om IETS regelen onder elkaar.
Ome Jan zit echt op de centen... je bent nog niet uit je auto gestapt en hij staat al bij je... maw.. Dokken..!

A'dam is wel direct de duurste van alle banen in NL.

En op de Zaterdag en Zondag is het uiteraard drukker waardoor het veel leuker rijden is. (persoonlijke mening)

Suc6

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 21, 2006 4:06 pm 

stadskanaal( www.kcnn.nl ) kost slechts 115 euro per jaar kun je 3 dagen in de week rijden :)
pottendijk kost hier 25 euro per dag geen jaarkaart(en met de eigenaar ook niets te regelen).
maar waarom neem je dan geen promo 95 kost minder in aanschaf als een rotax max en je kunt er ook hard mee zo niet harder, dit kun je dan weer bij je budget doen.
kijk gewoon rustig rond voor een juiste kart.
suc6

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 21, 2006 4:20 pm 

omdat die iedere 10 uur uit elkaar moet en hij graag een onderhouds vriendelijke kart wil

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 21, 2006 4:25 pm 

fastshadow schreef:
omdat die iedere 10 uur uit elkaar moet en hij graag een onderhouds vriendelijke kart wil
ik heb 2 promos en het valt allemaal wel mee gewoon goed smeren goede kwaliteits zuiger er in scheelt al heel veel.
en ik rij er 2x in de week mee en met een wiseco gaat ie echt langer mee als 10 uur!!!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 21, 2006 6:08 pm 

@ Paulo27, Amsterdam is zeker een dure baan, en de verhalen die ik hier en daar opvang zijn inderdaad niet altijd positief. Soms sluit de eigenaar het complex 2 uur eerder dan dat er staat aangeven...naar een vorm van restitutie kun je fluiten...
Uitgeest is voor af en toe ook een goede uitwijkoptie, al is het maar om de variatie.

Een Promo 95 trekt me niet zo....vooral de revisie na 10 á 15 uur zie ik niet zo zitten. Een kennis van mij heeft een RM en is daar uitermate tevreden over en mocht er wat stuk gaan, dan zijn de onderdelen zeer goed verkrijgbaar bij diverse dealers.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 21, 2006 6:25 pm 

Ik ben het met bigidiot eens wat betreft de promo, zijn zeker leuke blokjes en gaan inderdaad langer mee dan 10 uur. Sommige mensen vinden de mogelijkheid zelf het een en ander aan het blok te kunnen doen onderhoudsvriendelijker dan zowat verplicht te zijn het blok voor alles weg te moeten brengen ivm de verzegeling ;)

Toch zou ik met een budget van 2000 euro ook gaan kijken naar een Rotax Max, is gewoon moderner, heeft de betere koppeling en is lekker makkelijk te starten :D

Als je bijna naast Amsterdam woont zou ik daar zeker wel naartoe gaan. Natuurlijk is het met 40 euro de duurste, maar wat denk je dat het rijden naar een verderweg gelegen baan kost? Die 5 euro meerkosten voor baanhuur heb je er al heel snel weer uit wat dat betreft, en zo vervelend is Amsterdam nou ook weer niet om op te rijden :D

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 21, 2006 6:55 pm 

David, ik ben het met je eens. Vooral het vervoer naar de kartbaan is voor mij peace of cake (mits ik even een aanhanger kan scoren). Toch jammer dat je niet gewoon lid kan worden van kartbaan Amsterdam. In Uitgeest kost het geloof ik €450 per jaar, waarmee je onbeperkt en altijd kunt karten. Top! Overigens is degene die alles runt (Piet) een aardige gozer zodat je er financieel samen altijd uitkomt.

Ik ben benieuwd of dit wat is: KLIK.
Hij staal al een aantal maanden te koop voor dezelfde prijs maar raakt 'm maar niet kwijt...

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 21, 2006 7:13 pm 

Hey, ik ben ook van een Pro overstapt op iets anders. Ik begrijp dus je verhaal wel over het ontbreken van uitdagingen wel hoor.

Ik ben een TKM (4takt) gaan rijden. Wel wat duurder in aanschaf, maar minder vaak revisie (80-100 tot wel 180! uur), en qua power schijnt (heb ik nog niet kunnent testen want de motor is nu ff stuk :( :( :( - waarsch kapotte magneetspoel / onstekings electronica. Gelukkig is het garantie van de verkoper :oops: , maar rijden zou ie gelijkwaardig moeten zijn aan een Rotax. (allen qua topsnelheid niet - naar horen zeggen)

Aan anderen: Ik weet dus ook nog niet of ik zondag Veldhoven ga halen, maar dat is meer voor een ander topic geloof ik.

De Racekabouter
(nu dus nog sneller)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 21, 2006 10:14 pm 

RaceKabouter...

Een TKM is ook goed/betrouwbaar en snel..... een Rotax Max, tekt alleen
sneller op en is op de rechte stukken iets sneller.... maar geen verschil
van dag en nacht in ieder geval.

Suc6

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 21, 2006 10:17 pm 

@ Racekabouter, 4 takt is voor mij te duur in aanschaf. Nu vallen de revisiekosten van een Rotax Max erg mee, dus dat is eigenlijk waar ik me op ga richten. Wel zonde dat je kart niet meer rijdt, ik hoop dat je het snel kan verhelpen! By the way, je woont in Haarlem, kart jij ook meestal bij Sloterdijk, of weet je nog andere banen in de buurt...

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 21, 2006 10:28 pm 

Racekabouter kart meestal op kartbaan Driebergen. aangezien die zijn kart daar gestalt heeft, en hij de mensen daar goed kent etc.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 21, 2006 10:36 pm 

Dat is duidelijk :-)
Trouwens, kan iemand een mening hierover geven?
KLIK
Zoals al eerder aangegeven staat deze kart al maanden te koop...Mijn inziens ziet het er allemaal zeer verzorgd uit. Ik ben hier de nOOb en jullie de experts dus laat ik me graag goed voorlichten ;)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 21, 2006 10:41 pm 

Het ziet er op de foto's inderdaad allemaal prima uit.
Zijn wel wat dingetjes die ik aan de verkoper zou vragen:
-Nieuwe krukas??
-Exact bouwjaar

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 21, 2006 10:48 pm 

http://koopjes.marktplaats.nl/sport_en_ ... 82054.html?

onderaan staat dat hij ook nog voor de beginnende karter veel extra onderdelen erbij verkoopt, zoals pitskarretje etc.

positief gedacht kan je hiermee best wel een goeie deal maken dat je in 1x voor een groot deel klaar bent

en inderdaad even navragen waarom er een nieuwe krukas nodig was zoals david verteld

ook staat er op de foto van de kart een alfano (rondeteller,meter) op het stuur, en onderaan de advertentie verteld die dat hij die apart verkoopt.
daar zou ik ook nog even op in gaan als je later echt van plan bent hem te kopen. want die ronteller,meter geeft ook je watertempratuur aan , en toeren. en natuurlijk niet te vergeten Rondetijden!. Dus die moet je er eigenlijk bij hebben

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 21, 2006 11:39 pm 

Bedankt! Ik ga eens even contact opnemen met de verkoper. I'll let you guys know ;)

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende