Ga naar pagina Vorige  1, 2




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr sep 10, 2010 2:41 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm
Berichten: 1317
Woonplaats: Ede
Ik heb een ICC, daar zit een 428 ketting op. (zo'n dikke motorketting zeg maar) Op een 219 ketting is een visje niet heel ideaal denk ik, maar toch zou ik het doen als de ketting tussen de lagers zit. Anders kun je elke keer heel je achteras eruit slopen. Als die bij het wiel zit zou ik een 219 ook gewoon klinken hoor :wink:

_________________
Mac Minarelli 612 - Maxter ICC


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr sep 10, 2010 3:43 pm 

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm
Berichten: 1098
Woonplaats: Kartland
Ach zo,

Is maar omdat topicstarter vroeg achter een kettingpons voor een 219. Vandaar mijn vraag zodat deze geen verkeerde conclusies trekt.
Ik dacht trouwens dat de grote meerderheid die met een motor die een 428 ketting behoeft met een sluitstuk (visje) rijden? Als ik me niet vergis. :oops:

Verder ben ik het volledig met je eens dat je een 219 best kan klinken. Ook als die op een motor zit waarvan het tandwiel aan de binnenkant van de kart zit. Desnoods monteer je een extra ketting als je regelmatig van tandwiel moet wisselen. Gebeurd wel meer bij o.a. de Honda aangedreven karts.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr sep 10, 2010 4:07 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm
Berichten: 1317
Woonplaats: Ede
De openingspost dateert al van 2005 dus ik denk niet dat de topicstarter nog mee leest. Gaf enkel antwoord op de laatste vraag die gesteld werd, wist alleen niet dat hij ook met een 219 reed. Heb zelf ook een tijd met een 219 ketting gereden op m'n honda's, voor het breken van de ketting maakt dat weinig uit weet alleen niet zeker of ik daar ook een visje in had, in mijn herinnering wel namelijk. (kan ook de 035 ketting geweest zijn, daar heb ik namelijk ook nog een hele tijd mee gereden)

_________________
Mac Minarelli 612 - Maxter ICC


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr sep 10, 2010 5:57 pm 

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm
Berichten: 1098
Woonplaats: Kartland
Je hebt gelijk hoor, was eigenlijk eerder de forummer die erop voort ging die ook 219 kettingen gebruikt dacht ik. Dat is soms het probleem van een forum: iemand stelt een vraag maar geeft er te weinig info bij zodat wie wil antwoorden niet helemaal weet waar het over gaat.
De topictsarter zal zoals je zelf al opmerkt al wel de gepaste oplossing gekregen hebben zeker? :wink:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David