Auteur |
Bericht |
Paulo27
|
Geplaatst: za okt 02, 2004 1:10 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Beste Kartfanaten,
Beloofd is beloofd, ik zou een foto maken als mijn Aanhanger incl. kart
imperial (self made) gereed zou zijn.
Dus, hierbij een tweetal foto's:
- aanhanger met imperial
- aanhager met imperial en Kart er bovenop.
Heb m'n best gedaan om het allemaal goed te krijgen, let wel.... ook ik ben maar een amatuertje !
(zo nu hoef ik niemand meer lastig te vallen om mijn kart op te komen halen)
U zijt gegroet !
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: za okt 02, 2004 2:15 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Zo zeg dat ziet er prima uit. Niks amateur, echt heel mooi gedaan
Hoe heb je trouwens die "kuipjes" gemaakt waar je wielen in staan?
|
|
Omhoog |
|
 |
Remko
|
Geplaatst: za okt 02, 2004 3:28 pm |
|
|
Heel mooi aanhangertje hoor, petje af 
|
|
Omhoog |
|
 |
peter
|
Geplaatst: za okt 02, 2004 4:46 pm |
|
Geregistreerd: za aug 21, 2004 3:20 pm Berichten: 1359 Woonplaats: Fijnaart
|
dat is een mooi karretje
wel lekker makkelijk om in een hoekje neer te zetten
ik heb zelf een motor trailer waar ik de u profielen afhaal als ik de kart er op wil hebben
de aanhager weegt kant en klaar als motor trailer 350 kilo
die zet je niet zomaar op z'n kant
maar om er nou een tweede aanhager voor de kart bij te nemen zie ik ook niet zitten
|
|
Omhoog |
|
 |
roy
|
Geplaatst: za okt 02, 2004 8:18 pm |
|
|
Knap staaltje werk Paulo27 kan niet anders zeggen mooie oplossing voor als je 1 kart vervoert
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: za okt 02, 2004 9:46 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Heren,
Bedankt voor alle lovende woorden, ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ook ik er erg blij mee ben.
Hij is klein, maar toch nog 130 x 90 cm (de aanhanger) en hij weegt niet zoveel, dus ik duw hem zo in mijn garage met kart en al.
David......
De schaaltjes heb ik gemaakt van plaatstaal (1,5 mm dikte), de breedte opgenomen van de banden (uiteraard met 2cm speling aan beide kanten), dan de Straal genomen van het wiel (weer wat cm's bijgesmokkeld) en dan beetje bij beetje de plaat om een andere buis heenbuigen. Net zo lang dat ie de vorm krijgt van het wiel !
Ok, OK... de eerste keer ging het ook fout, dus ik heb even geoefend maar daarna ging het goed.
Heb alles netjes ontvet en gespoten met Hammerslag verf, dus roesten doet het voorlopig niet.
Ook de aanhanger heb ik helemaal geschuurd, een beetje uitgedeukt en eerst in de grondverf en daarna afgelakt (ja, amateuristisch met een roller). Maar het resultaat mag er zijn, toch ?
Voor evt. tekening/maten mogen jullie me altijd benaderen (ik lijk wel een architect ????)
Roy.......
Ja, het klopt, er kan maar 1 Kart op, maar rijker ben ik ook niet, dus voor mij is dat genoeg. Op het moment dat ik er 2 moet gaan meenemen koop ik een oud busje en ook deze knap ik netjes op.
Mannen, vrouwen suc6
|
|
Omhoog |
|
 |
rotaxmax11
|
Geplaatst: zo okt 03, 2004 10:16 am |
|
Geregistreerd: wo aug 11, 2004 8:40 am Berichten: 897 Woonplaats: Wijchen
|