Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: kartfanatics.nl
BerichtGeplaatst: do maart 02, 2006 8:21 pm 

Geregistreerd: do maart 02, 2006 8:08 pm
Berichten: 73
Hallo,

Er is een nieuwe nieuwssite m.b.t. karten, namelijk http://www.kartfanatics.nl. Deze site is met name gericht op indoorkarten en op prokarten omdat deze klasses nog geen onafhankelijke nieuwssites die daarop gericht zijn. Daarbij kan iedereen hier nieuws op plaatsen. Enige wat je daarvoor hoeft te doen is een username invullen, wachtwoord en e-mail (om password later te kunnen resetten mits je het vergeten bent) en je kunt al direct nieuws plaatsen!

Op deze site ben je dus niet afhankelijk van enkele nieuwsposters maar iedereen kan content aan de site toevoegen.

Er zijn nog diverse opties zoals teampagina's voor teams uit een bepaalde klasse.

www.kartfanatics.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 02, 2006 9:13 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Kende deze site al, weet niet meer hoe ik er terechtgekomen ben, was vorige week ofzo.
Leuke opzet wel, kleurencombinatie is niet helemaal mijn ding, maar ja ik ben ook meer blauw gewend :P
Waar heb je de site eigenlijk mee gemaakt?
Mis nog een plekje waar ik reklame kan maken voor het Kartforum :mrgreen:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 02, 2006 9:38 pm 

Geregistreerd: do maart 02, 2006 8:08 pm
Berichten: 73
Hey,

Mja design is niet mijn allersterkste punt! Al ben ik wel fan van rood :p

Site gewoon gemaakt met php en mysql. Dus (net als dit forum) leunt het totaal op een database.

Waarschijnlijk lees je regelmatig karting.pagina prikbord. Daar heb ik direct toen ik de site online heb gegooid een bericht geplaatst, mede om te kijken wat mensen nog meer wilden. Daarna is nog het een en ander verbetert en toegevoegd.

Al ben ik nog steeds geinteresseerd in reacties. Navigatie heb ik al verbetert zodat iemand van bijv. de MKS alleen berichten van MKS kan lezen (als hij dat wil) en teampagina's toegevoegd waar teams informatie over zichzelf kunnen toevoegen.

_________________
www.kartfanatics.nl - de site voor fanatieke karters!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David