Auteur |
Bericht |
David
|
Geplaatst: di jun 07, 2005 7:16 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: ik durf te wedden dat fart veel sneller is met jouw cross dan jij in zijn icc
Waarmee Peter niet bedoelt dat je niet kunt sturen, maar dat Fart door meer ervaring voorlopig betere rondetijden neer zal zetten 
|
|
Omhoog |
|
 |
peter
|
Geplaatst: di jun 07, 2005 7:18 pm |
|
Geregistreerd: za aug 21, 2004 3:20 pm Berichten: 1359 Woonplaats: Fijnaart
|
zeg ik (maar dan anders) 
_________________ Driften kost tijd , het is alleen zo leuk
|
|
Omhoog |
|
 |
Sjonnie
|
Geplaatst: di jun 07, 2005 7:19 pm |
|
|
Ik zei al dat ik geen twijfels heb over Fart en Micha, maar ik had toch wel een slecht gevoel gekregen. Die man kom ik dus wel iedere keer tegen op de baan in Venray, dus hebben WIJ het wel netjes gehouden in de shop.
Maar allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties 
|
|
Omhoog |
|
 |
Fart
|
Geplaatst: di jun 07, 2005 7:25 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Tja wat moet ik hier op zeggen, ik denk maar nix , ik hou er niet van om andere mensen in een kwaad daglicht te zetten.
Ik ga ff naar de werkplaats c ya
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

|
|
Omhoog |
|
 |
kege
|
Geplaatst: di jun 07, 2005 7:30 pm |
|
Geregistreerd: wo mei 04, 2005 2:50 pm Berichten: 236 Woonplaats: sint maria lierde
|
niet naar dat gelul van die eikel luisteren hoor, iemand die z'on onzin uitkraamt heeft volgens mij geen verstand van karten.
Al was de volgende dichtsbijzijnde kartshop 50km verder nog ging ik daarheen.
_________________ Karten is een besmettelijke ziekte in de positieve zin
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: di jun 07, 2005 7:48 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Zo sprak Kege de kartexpert
Sommige mensen zijn helemaal verlieft op hetgene waar ze zelf mee rijden, en als het dan toevallig ook nogeens gaat om een verkoper dan ontstaan er weleens dergelijke situaties. Zo'n kartshop is dus niet echt geschikt voor onafhankelijk advies, maar dat wil niet zeggen dat ie verder slechte service levert.
|
|
Omhoog |
|
 |
joris
|
Geplaatst: di jun 07, 2005 8:48 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ik ben er ook wel eens geweest daar in yselstein maar mijn kart shop is het niet maarja ik kan alleen maar zeggen dat je mijns inziens met een cros beter af bent dan met een icc een icc loopt wel wat harder zeker als er een ervaardere rijder opzit (wat meestal het geval is met die motoren omdat het zo'n beetje het snelste is wat je kunt rijden)
maar een icc mag geloog ik maar een uurtje of 8 draaien en jullie willen met z'n 2je gaan rijden dus dan gaan de uren toch al zo hard een cros is makkelijker te rijden minder gevoelig qua afstelling en vast lopers en een revisie van een icc is duur omdat het een specifiek kart blok is crossers kun je bij elke crosboer laten reviseren
|
|
Omhoog |
|
 |
kege
|
Geplaatst: wo jun 08, 2005 8:22 am |
|
Geregistreerd: wo mei 04, 2005 2:50 pm Berichten: 236 Woonplaats: sint maria lierde
|
Citaat: Zo sprak Kege de kartexpert
inderdaad
Ik ga in merelbeke(belgie) naar de kartshop.
"RVF" heeft ook online shop.
Hij verkoop enkel 4takts en zegt dat hij liever iemand voor de toonbank heeft die vol plezier nieuwe banden komt halen omdat hij zich juist een dagje super heeft geamuseerd dan een 2takter die na een vastloper na een uur moest opgeven en zijn motor binnenbrengt.
Dat is zijn mening, maar als ik iets vraag over 2t dan geeft hij mij een volwaardige uitleg met tekening en al erbij.
En zo zou het overal moeten zijn. 
_________________ Karten is een besmettelijke ziekte in de positieve zin
|
|
Omhoog |
|
 |
M.Jansen
|
Geplaatst: wo jun 08, 2005 9:17 am |
|
Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm Berichten: 297 Woonplaats: Almelo
|
tsja,
Wat dat betreft zit er denk ik best nogal wat verschil in de kartshops. Wat ik persoonlijl altijd merk is dat ik bij veel kartshops merk dat de eigenaren nogal "aparte" types zijn. Met allemaal hun eigen mukken. Zoiezo zit de kartwereld vol met aparte typetjes. Daar moet je mee kunnen omgaan heb ik wel gemerkt. Maar een kartshop blijft afhankelijk van zn klanditie, en als die nie komt, geen kartshop!
Groeten!
_________________ BRM-Rotax-Max NAB
|
|
Omhoog |
|
 |
Sjonnie
|
Geplaatst: wo jun 08, 2005 10:14 am |
|
|
Fart schreef: Tja wat moet ik hier op zeggen, ik denk maar nix , ik hou er niet van om andere mensen in een kwaad daglicht te zetten.
Zeer knap staaltje van zelfbeheersing Fart!
Zelf moet ik ook uitkijken, want de kartshop, de kartbaan, de kartclub, het is allemaal van 1 familie....
|
|
Omhoog |
|
 |
Ron88
|
Geplaatst: wo jun 08, 2005 12:00 pm |
|
Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm Berichten: 1303 Woonplaats: Nuland
|
Als je die man tog zo vaak tegenkomt op Venray.......zorg dan ff dat ie net bij uitgang pitsstraat staat als jij uit de pits wil rijden......en bezorg m dan wat schrik dat ie 7 kleuren stront schijt!!!!
Boontje komt om zijn loontje (WAT EEN EIKEL!!!!!)
_________________ Koos Kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
killerpiet
|
Geplaatst: do jun 09, 2005 1:36 pm |
|
|
Henk is n goeie vent.
Uit commerciel oogpunt snap ik m wel.
Ik rij zelf ook een 125 cross, maar iemand met budget zou ik ook altijd icc adviseren!
|
|
Omhoog |
|
 |
Sjonnie
|
Geplaatst: do jun 09, 2005 4:09 pm |
|
|
killerpiet schreef: Uit commerciel oogpunt snap ik m wel.
Ik rij zelf ook een 125 cross, maar iemand met budget zou ik ook altijd icc adviseren!
Uit commercieel oogpunt snap ik em ook wel
Maar aangezien wij echt beginners zijn, geen sleutelervaring hebben, en niet van plan zijn om jaarlijks duizenden euries te spenderen, lijkt mij een cross niet zooooooooooooo verkeerd om mee te starten.
Daarenboven komen Fart en Micha als zeer betrouwbaar over.
|
|
Omhoog |
|
 |
RJ
|
Geplaatst: do jun 09, 2005 6:51 pm |
|
Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm Berichten: 910 Woonplaats: Deventer
|
you could be more wrong....
Grapje
|
|
Omhoog |
|
 |
mvmmark
|
Geplaatst: do jun 09, 2005 10:26 pm |
|
Geregistreerd: zo jan 16, 2005 12:02 pm Berichten: 13 Woonplaats: mill
|
ik ken henk al een paar jaar.
ik kan alleen maar zeggen dat als je daar een kart koop je prima geholpen word
en het voordeel is dat als je aan het rijden bent in venray henk ook voor je klaar staat met ondersteuning{ afstellen kart,moter,en rij tips} kost niks service van de zaak alleen onderdelen moet je betalen als het niet teveel werk is.
|
|
Omhoog |
|
 |