Auteur |
Bericht |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di apr 20, 2010 7:13 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Maar even over de huurkarts, bedoel die op het kleine circuit of over de Rotax Max senior en DD2 op het grote circuit?
|
|
Omhoog |
|
 |
Cargokarterl
|
Geplaatst: di apr 20, 2010 7:17 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 29, 2010 5:00 pm Berichten: 322 Woonplaats: Maaseik Belgie
|
Kleintje maar, op het grote vind ik net toch wel iets te kostig 
_________________ Attack the track!
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di apr 20, 2010 7:26 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Valt mee. ; ) Nene. Is inderdaad behoorlijk duur! 3 euro per minuut ofzo.  Maar je hebt wel waar voor je geld vind ik!:D
|
|
Omhoog |
|
 |
Cargokarterl
|
Geplaatst: di apr 20, 2010 7:33 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 29, 2010 5:00 pm Berichten: 322 Woonplaats: Maaseik Belgie
|
Dat wel maarja dat is misschien voor later als ik eens van gks karts wil proeven 
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: di apr 20, 2010 7:59 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Wil je dan dan nog niet 
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
Cargokarterl
|
Geplaatst: di apr 20, 2010 8:04 pm |
|
|
Zeker wel, maar geen handje-toe-stekende ouders 
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 5:47 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Bij deze dan het verslagje van het NK sprint in Veldhoven bij het team van KSL racing. Op zaterdag morgen kwamen we rond half 10 op circuit de Landsard. Het paddock stond al goed vol maar baanbeheerder Peter had een mooi plekje voor ons geregeld. Zo mooi dat we in principe vanuit de tent de baan op konden rijden, ideaal dus!  Nadat we de tent hadden opgebouwd en de kart in gereedheid hadden gebracht kon begonnen worden met trainen. Het rijden op de zaterdag was onderverdeeld in 4 categorieën (ieder een kwartier). Het vt250 veld reed samen met de wankels. De rijders die ik gesproken had waren vrij tevreden over het “apart trainen”, grotendeels omdat je elkaar niet in de weg rijd. Joris moest eerst zijn nieuwe motor nog inrijden, dit verliep vlekkeloos op een kapotte uitlaat bocht na. Ik zelf heb aan het eind van de dag ook nog wat rondjes mogen rijden, zo’n Swiss auto blijft tocht geweld(ig) om mee te rijden. Rond 6 uur gingen we alle verbrand door het zonnetje terug naar de thuisbasis in Thorn. Op zondag morgen werden we niet gewekt door de wekker maar door de dochter van Alex (jip de voorzitter van het 4takt-forummafia) die het nodig vond om ons wakker te sms’e. Hierdoor hadden we wel nog tijd over om naar Danica Patrick op de tv te kijken. Eenmaal op de baan werd Joris zijn kart in gereedheid gebracht voor de vrije training. Deze verliep goed, wel nog een paar kleine aanpassingen doorgevoerd voor de kwalificatie. Helaas moest Joris door een gebroken gaskabel de kwalificatie na 4 ronde beëindigen. Hij had zich toch nog als 6e weten te kwalificeren. In Race 1 had Joris een iets mindere start en viel hij een paar plaatsen terug. Gelukkig had hij zich terug weten te vechten naar de 4e plek. In zijn inhaalslag gaf hij nog “ein” kusje “mit” zijn bumper aan de grote “liebe” van Guido: Inga. Inmiddels ben ik de troste eigenaar van de “ingabumper”, wellicht dat ik hem nog voor grof geld kan verkopen aan liefhebbers (hou het aangeboden topic dus maar in de gaten!).  Voor race 2 hadden we weer enkele veranderingen doorgevoerd. Ik moest ook nog wat stoelsteunen opmaat maken (gelukkig heb ik nog 8,5 vingers over). Joris wist in race 2 als 3e over de finish te komen. Nadat hij lang in gevecht was geweest met Dimitri Mom. Dave de Swert had een goede start en had (toen Joris en Dimitri in gevecht waren) een mooie voorsprong kunnen opbouwen wat hem veilig stelde voor een 1e plaats. Vermeldenswaardig is ook dat Rick van Beek in Race 2 van p17 terug had weten te rijden naar p5. In het dag klassement was Joris als 3e geëindigd (hiep hoi hoera).
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 7:42 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Van harte met het resultaat van Joris (KSL); mag er best zijn denk ik ! En er is een stijgende lijn ingezet ten opzichte van de eerste wedstrijd ! En altijd leuk het verslag hier te kunnen lezen  , op naar de volgende wedstrijd(verslag).
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
chevy-joris
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 9:03 am |
|
|
@Basjuh, je hebt weer goed je best gedaan voor een mooi verslagje. 
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 9:26 am |
|
|
Ja jullie hadden idd een mooi plekje. KWM stond ook lekker voor de pitsingang!
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 6:30 pm |
|
|
Basjuh schreef: gaf hij nog “ein” kusje “mit” zijn bumper aan de grote “liebe” van Guido: Inga. Oppassen jij 
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
cleo
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 7:16 pm |
|
|
Als jullie nou een met Inga gaan praten in plaats van over haar. Het arme kind komt helemaal uit Duitsland om hiet haar wedstrijden te rijden en jullie maar roddelen. Laat over een paar weken maar eens zien of jullie dat durven, helden!!!
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 7:25 pm |
|
|
Ja Bas
|
|
Omhoog |
|
 |
Dennis1995
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 8:45 pm |
|
Geregistreerd: do okt 01, 2009 7:41 am Berichten: 277 Woonplaats: Sittard
|
Mooi Verslag Bas! en Joris weer goed gereden! 
_________________ Swisscorse - Swissauto Jr.
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: do apr 22, 2010 8:17 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
En was het druk met de VT's ????? Nou, best wel !!!!!!!!!!
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |