Auteur |
Bericht |
Frankje
|
Geplaatst: zo nov 22, 2009 1:56 am |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
Ik moet helaas werken Was er graag bij geweest.
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
 |
LauwtJ
|
Geplaatst: zo nov 22, 2009 8:32 am |
|
|
Zo ben bezig alle spullen aan het inpakken en om kwart over 9 ga ik richting Veldhoven. Heb er zin in 
_________________ Gillard Charlotte / MRC XTR X1 KF3www.veldhuisenracing.tk
|
|
Omhoog |
|
 |
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: zo nov 22, 2009 10:53 am |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
Last minute call, ik vertrek zo ook richting Eindhoven 
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
 |
bas
|
Geplaatst: zo nov 22, 2009 8:12 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
het was een droge en drukke dag in eindhoven veel onervaren rijders waardoor het soms erg spannend was 
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
 |
LauwtJ
|
Geplaatst: zo nov 22, 2009 8:32 pm |
|
|
Ja wel heel erg spannend af en toe, Zat nog zoon kleine draak naast me die me niet zag en zo van de baan bijna reed Gelukkig hoefde ik maar weinig gas te gebruiken om er langs te komen
_________________ Gillard Charlotte / MRC XTR X1 KF3www.veldhuisenracing.tk
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: zo nov 22, 2009 8:34 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Zeker een geslaagd dagje FF in een Vampire gereden dat is gaaf zeg
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
DH-karting
|
Geplaatst: zo nov 22, 2009 8:43 pm |
|
Geregistreerd: do aug 23, 2007 9:44 pm Berichten: 752 Woonplaats: Rijswijk
|
@ Pro-kart monster, was jij die jongen met dat energy pak ? Zijn er nog mensen van plan volgende week zondag ( 29ste ) naar eindhoven te gaan ? Wij gaan dan ook en het zou leuk zijn als er meer mensen zijn 
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: zo nov 22, 2009 8:45 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
@DH jup dat was ik
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
rudi
|
Geplaatst: zo nov 22, 2009 8:56 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
heerlijk dagje gehad, geluk met het weer, en lekker gereden. alleen ff jammer dat iemand effe niet op zat te letten en mij vol in mijn achterbumper raakte, terwijl ik toch echt helemaal aan de zijkant reed tijdens het warmrijden van mijn banden. beetje last van mijn rug, maar dat gaat ook wel weer over. t was iig heel erg druk, dus ook een mooie opkomst voor de 4 takt dealers die in grote aantallen aanwezig waren om hun ding te promoten. barry had zijn hele mooie eglem kart voor de eerste keer rijdend op het circuit , en hij heeft mij overtuigd. ik heb er meteen ook maar eentje besteld die ik verder helemaal nieuw op ga bouwen. alleen de kleur moet nog precies bepaald worden. heb nou al weer zin om weer te gaan karten, dus als het weer mee wil werken dan ga ik zeer snel nog een keertje.
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
 |
Robs
|
Geplaatst: zo nov 22, 2009 9:08 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 07, 2009 4:08 pm Berichten: 121 Woonplaats: Vlissingen
|
was zeker te weten een lekker dagje, veel rond gewandeld en geouwehoert  dus was zekers geslaagd, heb nog ff paar rondjes gedaan en op hier en daar wat hele aparte ontwijk-acties ging het best lekker was leuk iedereen weer is gezien te hebben! alleen dan wel jammer van al die crashes joh, goeiendag zo af en toe kom je een paar pannekoeken tegen 
_________________ *Aprilia RS250 *BMW 320I (bijna circuit-klaar) *Zanardi + KF1
|
|
Omhoog |
|
 |
Grinttegel
|
Geplaatst: ma nov 23, 2009 10:58 am |
|
Geregistreerd: di sep 08, 2009 1:40 pm Berichten: 23 Woonplaats: Hengelo (ov)
|
Geslaagde dag ondanks dat ik me verslapen had Heb me 4 takt goed kunnen inrijden, excuus voor mensen die ik een beetje ophield. Volgende keer iets sneller en dan goede olie erop en gaan met de oranje intrepid banaan. Groeten Martijn
|
|
Omhoog |
|
 |
piking
|
Geplaatst: vr nov 27, 2009 12:14 am |
|
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 3:49 pm Berichten: 333 Woonplaats: Emmeloord
|
Zaterdag naar Emmen, Het word heerlijk regenachtig weer. 
_________________ Birel RY30, Rotax Max
|
|
Omhoog |
|
 |
Tom
|
Geplaatst: vr nov 27, 2009 6:30 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
Misschien zit ook weer wat vroeger dan verwacht (april) weer achter het stuur.
We gaan naar alle waarschijnlijkheid (90%) een jaarabonnement kopen op Genk, dus dan kunnen we er al beter meteen vanaf januari van profiteren ipv vanaf april...
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
 |
DH-karting
|
Geplaatst: vr nov 27, 2009 6:33 pm |
|
Geregistreerd: do aug 23, 2007 9:44 pm Berichten: 752 Woonplaats: Rijswijk
|
Zondag eindhoven. Ben ik de enigste ? ( behalve nick dan, maar die komt zonder kart )
|
 |
Paul
|
Geplaatst: vr nov 27, 2009 7:59 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am Berichten: 985 Woonplaats: blerick
|
Citaat: We gaan naar alle waarschijnlijkheid (90%) een jaarabonnement kopen op Genk, dus dan kunnen we er al beter meteen vanaf januari van profiteren ipv vanaf april... Dat ga ik ook voor onze Kevin doen, nu staat alles al netjes opgeruimd. Wij gaan dus ook pas 2010 weer de baan op.
|
|
Omhoog |
|
 |