Auteur |
Bericht |
Washandje
|
Geplaatst: zo aug 09, 2009 5:49 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: zo aug 09, 2009 5:51 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Past misschien wel, misschien ook nog wel met wat andere onderdelen erop, maar heb het nog niet geprobeerd.
|
|
Omhoog |
|
 |
Kevin94
|
Geplaatst: zo aug 09, 2009 8:55 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 6:23 am Berichten: 291 Woonplaats: Helmond
|
zonder bakken en wielen past het makkelijk , zelfs benzine extra banden een extra motorblok olie tandwielen kleding helm een 2 kistenvol met gereedschap, een kist vol met alle extra onderdelen, ZELFS EEN PITSKARRETJE! en natuur 2 klapstoeltjes, owja en ik en mijn vader natuurlijk. met bank naar beneden idd, in de laguna gt heb je gewoon oon vlakke laadvloer, past hendig! maar als je stiekem door de ramen kijkt, kun je wel zien dat hij tot het dak vol zit  vorig jaar btw paste alles zelfs in een 2006 renault megane station, ook makkelijk. Dus @ Washandje : Alles past er in ! geen minpunt dus maar binnekort komt er toch een trekhaak onder onze suzuki swift. want de renault is een lease bak, mogen we eig. niet mee prive rijden 
|
|
Omhoog |
|
 |
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: zo aug 09, 2009 9:23 pm |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
Dat lease probleem klinkt bekend, wij konden er geen trekhaak onder krijgen, heb nu een rukpukkel onder m'n eigen auto geschroefd, dan maar wat minder zuinig naar de kartbaan toe, zolang we er maar komen 
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
 |
Bask
|
Geplaatst: zo aug 09, 2009 11:02 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
ik pak altijd alles in de auto, alleen de pitskar wil bij mij net niet.. maar verder krijg ik alles mee. bmw 5 serie station
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
 |
IncineratorX2
|
Geplaatst: ma aug 10, 2009 9:35 am |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
ik druk de pits kar onder mijn kart.. dan rolt ie wat makkelijekr in de auto.. zonder bakken, achter "bumper" er af. voorop zit het staal werk nog wel. Oh 6 sept ga ik NIET naar Genk, ik zit dan waarschijnlijk na een vliegtuig vluchtje weer in de auto richting huis.. srry guys.. 
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: ma aug 10, 2009 11:31 am |
|
|
Wij hebben een bestelbus met daarin een grote houten bak. Die is open aan de bovenkant en daar past in: 4 Jerrycans 2-3 sets banden + Naven. Schoonmaak en smeermiddelen, tandwielen. Assen. en evt. ander klein materiaal. Daarop licht een brandcard op wieltjes waar we de kart zo op leggen met de voorkant en naar binnen rollen. Werkt geweldig! Na 4-5 Minuutjes rijden wij dan altijd zo weg.
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: ma aug 10, 2009 3:26 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Gister wezen karten op Genk. We waren er ooit 1x eerder geweest toen hij NET open was. Ik wist dus niet waar je moest betalen, naja betalen bleek onderand een bijzaak te zijn. Ik vroeg met grote toeval aan iemand waar ik kon betalen, kwam evenlater die jongen naar me toe en die wist me naam...( hé kevin  ) Het ging wat anders als gepland. Heb de eerste rondes goed kunnen rijden. Toen moesten we eraf om de mini's te laten rijden. Daasrna ging ik weer rijden en hoorde ik een heel erg raar geluid en gevoel.. Een zoemend geluid. Wij gekeken was de koppelingsbout eruit gelopen. We wisten begod niet hoe het kon. Wij er een andere ingezet en vast gemaakt even laten lopen naja ging goed. Even rustig gereden.. Was nog steeds goed. Ik de eerste ronden weer wat harder rijden.. weer dat zoemend geluid... Toen zijn we gestopt met mijn kart heb vervolgens nog 1x met me pa's kart gereden. De baan is erg mooi maar erg groot en eigenlijk niet voor 4 takt weggelegd ( die zie je er ook bijna niet rijden ). Ook heb ik me dermate aan die KUT ketting in de pits geergerd. Over het weer mochten we zeker niet klagen.! volgende week Zondag 16 Augustus Lansard wie nog meer ?
|
|
Omhoog |
|
 |
Bob77
|
Geplaatst: ma aug 10, 2009 3:35 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 02, 2008 10:36 pm Berichten: 474 Woonplaats: Oldenzaal
|
Citaat: volgende week Zondag 16 Augustus Lansard wie nog meer ? Bavaria City Racing enzo gok ik 
_________________ TonyKart EVRR (2011) ft. Honda GX390
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: ma aug 10, 2009 3:36 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Die ketting in de pits is inderdaad redelijk vervelend net zoals die drempels als je de pits in komt... Hopelijk raakt je probleem opgelost Jeffrey
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
Tom
|
Geplaatst: ma aug 10, 2009 3:46 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
Ik haat die drempels en die kettingen ook. Erge aan die drempels zou zijn dat het je belet je bougie een correcte kleur te geven. Moeilijker af te lezen. Na de drempel geef je meestal nog eens gas > benzine aannemen > niet allemaal verwerken > bougie geeft rijker weer dan je eigenlijk gereden zou hebben. Is het verhaal dat me verteld werd, maar ik denk dat het wel moet kloppen.
Anderzijds: het zal wel wat ongevallen en misverstanden schelen zeker?
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
 |
DH-karting
|
Geplaatst: ma aug 10, 2009 3:58 pm |
|
Geregistreerd: do aug 23, 2007 9:44 pm Berichten: 752 Woonplaats: Rijswijk
|
Als die kettingen er niet zouden liggen zou iedereen doorrijden en daar wordt de veiligheid in de pits nou niet bepaald beter op.
16 augustus kan ik niet jeffrey. Wat dacht je van zondag de 23ste op de landsard ?
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: ma aug 10, 2009 3:59 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
@ Philipper, die drempels vind ik nog geneens zo erg.. En ja probleem is al opgelost... Iig we wisten de kwaal, en dat hebben we verholpen. Dus als het goed is moet het nu goed zijn..! Helaas wel een achtertandwiel ( net nieuw ) helemaal kapoet.. 
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: ma aug 10, 2009 5:20 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Nice  Alleen jammer van je tandwiel...
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: ma aug 10, 2009 5:22 pm |
|
|
Leon, dat wiekend is de ROtax Chrono.. Vrijdag/zaterdag/zondag. En @ Philipper, jup helaas wel. Maar het had veel erger af kenne lopen 
|
|
Omhoog |
|
 |