Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: amsterdam
BerichtGeplaatst: do okt 07, 2010 2:09 pm 

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm
Berichten: 1098
Woonplaats: Kartland
Website is een mooi idee Tom maar zo bereik je niet zo goed als elke karter.

Het ware beter als er een landelijke organisatie zo'n dingen op zich zou nemen. Bijvoorbeeld op elke kartbaan, zowel in- als outdoor, een € extra vragen als je nog geen "licentie" hebt. Die "licentie" zou je dus bij de eerste kartrit dat je ooit zou doen moeten krijgen.
Je krijgt dan een kaartje met naam en nummer op. Elke keer dat je gaat karten laat je dat gewoon zien om aan te geven dat je er al 1tje hebt en hoef je die extra € niet betalen.

Voordelen:
Via die organisatie kan elke kartbaan ook aanbiedingen doen die via een mailinglijst verstuurd worden. Dus eigenlijk heeft de kartuitbater er ook belang bij om aan die licentieverdeling mee te werken. De reden hiervoor is dat hij op een goedkope manier reclame voor zijn bedrijf kan maken en alleen de mensen bereikt die in karten geïntereseerd zijn maar anders misschien niet in zijn zaak komen.

De organisatie heeft na een tijdje een groot bestand waaruit kan blijken hoeveel kartbeoefenaars er wel zijn en zo sommige zaken misschien wat extra "hefboom" geven.

De licentiehouders zelf krijgen af en toe via mail leuke aanbiedingen waar hij/zij anders misschien niet van hoort of weet van heeft.

Nadelen: Wie gaat dat willen op poten zetten want ik weet uit eigen ervaring dat er kartinguitbaters zijn die als de dood zijn dat andere kartinguitbaters klanten van hen gaan "afsnoepen". En er zullen er zeker ook zijn die bang zijn dat die landelijke organsitatie te veel macht zou krijgen zonder dat de kartinguitbater een vinger in de pap zou hebben. :-(

Is natuurlijk maar een idee (waar ik trouwens al héél lang mee speel).


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: amsterdam
BerichtGeplaatst: do okt 07, 2010 8:38 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 19, 2009 9:58 pm
Berichten: 33
@Beire
Ik denk dat de ANKV nu gaat reageren :D

Ik ben geen lid maar als in de statuten van de vereniging staat dat het 1e streven een gelijkmatige verdeling van kartbanen in NL en dat er eerst nu een kartbaan in het westen bijkomt wil ik het in overweging nemen.
Jappie

_________________
Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer eentje voor me zitten..........


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: amsterdam
BerichtGeplaatst: vr okt 08, 2010 11:13 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 14, 2009 7:20 pm
Berichten: 179
Woonplaats: almere-buiten
@ basjuh: idd zondag is beter. er zijn toch nog mensen die werken ..... op zaterdag. wie weet kan de ankv hier wel een steentje aan bijdragen.

_________________
Beter veel racerubber op de grond dan 1 in je mond :lol:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: amsterdam
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2010 4:17 pm 

Geregistreerd: di feb 17, 2009 11:33 am
Berichten: 248
Beire
Ik denk dat de ANKV nu gaat reageren

Ik ben geen lid maar als in de statuten van de vereniging staat dat het 1e streven een gelijkmatige verdeling van kartbanen in NL en dat er eerst nu een kartbaan in het westen bijkomt wil ik het in overweging nemen.
Jappie

ja precies ,dan zou ik ook lid willen worden ,maar uuhhh ik hoor niks van de ANKV ,wat de plannen zijn ?@ basjuh: idd zondag is beter. er zijn toch nog mensen die werken ..... op zaterdag. wie weet kan de ankv hier wel een steentje aan bijdra
kom op er is een begin ??


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: amsterdam
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2010 4:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am
Berichten: 636
Woonplaats: helmond
hierbij een reaktie van de ankv.
ook de ankv kan geen wonderen verrichten.
en zo te horen staan er heel veel goede stuurlui aan wal.....

iedereen wil lid worden schrijven jullie hier, maar als er iets georganiseerd word is er niemand.
hadden jullie ander dingen te doen, zouden jullie komen maar ach, andere bezigheden,vergeten, geen tijd, het regent of wat dan ook.
verwacht op dit moment niet zoveel van de ankv mbt een kartbaan te openen, daar zijn we te kort voor aan de gang, en krijgen te weinig medewerking van de niet-leden.
ondanks dit allemaal,word vervolgd.

_________________
____________________________________________________________________________

ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!


Laatst bijgewerkt door rudi op ma okt 11, 2010 6:25 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: amsterdam
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2010 5:32 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm
Berichten: 1624
Woonplaats: cuijk
ook ik wil hier even op reageren,
iedere keer als er iets aan de hand is in kartland roepen er heel veel mensen dat het zo allemaal niet kan,maar er staat niemand op om er iets aan te doen.
wij zijn met de a.n.k.v. begonnen om een front te maken tegen alles wat ons niet bevalt in kartland en om er voor te zorgen dat wij als karters de kans krijgen om onze sport/hobby op een normale manier te kunnen doen.
op het laatste evenement waren er bijna geen leden,de helft was"ff druk" met andere dingen,en zo meer van die dingen.

mensen kom op meld je dan aan als vrijwilliger en kom ons er mee helpen want ik zie het niet zitten om als een of andere gek naar voren geschoven te worden als er wat loos is.

conclusie:

word lid en kom helpen!

_________________
www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: amsterdam
BerichtGeplaatst: di okt 12, 2010 8:38 am 

Geregistreerd: di feb 17, 2009 11:33 am
Berichten: 248
hey
met alle respect voor u club ,de dingen die jullie hebben gedaan zien er goed uit ,vooral dat indoor (fabrieks hal ) zag er goed uit ,alleen vindt ik ,dat het nog steeds allemaal in het zuiden van het land is ,en nog steeds niet in de buurd van amsterdam is .dat houdt mij tegen om lid te worden .is me allemaal te ver weg .ik wil best is gaan na vragen wat hier de mogelijk heden zijn in noord holland ,maar geef mij dan ook tips hoe en welke instanties ik moet gaan aanschrijven om bijv: een stuk industrie terein af te huuren of hoe je dat ook moet doen ?kijk ik ben soms wel tegen de draad in,maar als ik mij inzet dan doe ik dat voor de vole 100 %
dus mail mij maar ,met wat ik moet doen om hier in de buurd iets te organiseren .


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: amsterdam
BerichtGeplaatst: di okt 12, 2010 9:55 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Mischien zou jij je dan kunnen aanmelden als lid uit regio Amsterdam.

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: amsterdam
BerichtGeplaatst: di okt 12, 2010 11:37 am 

Geregistreerd: di feb 17, 2009 11:33 am
Berichten: 248
ik wil dit al doen zonder dat ik lid ben ,ik wil eerst zien of dat hier ook kan lukken .en meschien zijn er nog meer die willen helpen die uit amsterdam alkmaar en omgeving .


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: amsterdam
BerichtGeplaatst: di okt 12, 2010 5:19 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am
Berichten: 636
Woonplaats: helmond
tegendraads ben ik zelf ook regelmatig, is al vaak reden van succes geweest...

uiteraard willen wij wel medewerking verlenen om eventuele initiatieven te steunen.
maar het lijkt me ook logisch dat evenementen voor en door leden georganiseerd worden.
en hoe meer leden die iets willen en kunnen organiseren hoe beter, vandaar ook het andere topic waar medewerking hiervoor gevraagd word.
als iedereen op eigen houtje dingen gaat organiseren is dat in mijn beleving moeilijker dan wanneer je dat als vereniging doet.
was ook 1 van de redenen om de ankv op te richten.
verder zijn we simpelweg door tijdgebrek er niet aan toe gekomen om in het westen iets te organiseren, maar we zij n ook nog niet extreem lang aan de gang en dingen moeten groeien.
echter zijn er wel plannen om bijvoorbeeld met medewerking oa indoor kartbanen dingen te gaan organiseren, dus niet alleen in het zuidoosten van het land.
organisatorisch was dat alleen op dit moment nog wat makkelijker te regelen mbt contakten die wij als bestuur hebben.
hopelijk dat we toch nog bericht van je krijgen dat je je zelf aanmeld om dingen te gaan organiseren en hopelijk onder de noemer ankv.
dat soort mensen kunnen we hard gebruiken, en in het westen/noorden kunnen we best een goede vertegenwoordiger gebruiken......
mvg rudi

_________________
____________________________________________________________________________

ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David