Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 87  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1293 berichten ] 

Met welke kart rijd jij op De Woerd??
GX160/200 15%  15%  [ 13 ]
Prokart 11%  11%  [ 10 ]
390 26%  26%  [ 23 ]
TKM K4S 4%  4%  [ 4 ]
Biland 6%  6%  [ 5 ]
RK1 17%  17%  [ 15 ]
B&S WF 3%  3%  [ 3 ]
Swissauto SA250 10%  10%  [ 9 ]
Vampire 8%  8%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 89
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 20, 2008 9:11 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do aug 23, 2007 9:44 pm
Berichten: 752
Woonplaats: Rijswijk
Ik vind het wel een goed idee. ik denk dat je het op die manier een stuk spannender en leuker maakt om je rondjes te rijden.

p.s een vaantje ( zo'n die clubs aan het begin van een voetbal wedstrijd aan elkaar geven) kost 12 euro, per stuk.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 20, 2008 9:31 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 13, 2007 9:14 pm
Berichten: 154
Nee niet zo'n luxe
het moet wel leuk blijven
Heb even uitgezocht, maar vaantjes zijn over het algemeen duurder dan een medaille
Een medaille komt ongeveer op 1euro pst komt nog een lintje bij van 0,25

Dus je hebt al wat leuks voor rond de 1,25 euro
het heeft er ook nog wel mee te maken hoeveel je er afneemt. dit is tot 20 stuks en is ongeveer 4cm doorsnee kleur goud met afbeelding en txt

_________________
SWISS 250 + BIREL 2007


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 21, 2008 8:28 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
Lijkt me een goed plan om per maand een ranglijst te maken met een punten systeem voor een klassering einde van het jaar. Ook die medaille is prima denk ik.

Zullen we per juni beginnen ?

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 21, 2008 9:40 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 25, 2007 8:26 pm
Berichten: 94
Woonplaats: Hilversum
Hey Kartfans,

Ik wil hierbij wel gelijk toezeggen dat kartbanen.nl de medailles wel wil sponsoren.

Kartbaan de Woerd is onze thuisbasis. Wij rijden er zelf geregeld met onze twee BRM's met witte bumpers :-D. Voorwaarde dat wij natuurlijk ook met onze 2 BRM's 390cc (standaard model) mee mogen doen!?

Wij rijden in Oldenzaal de 390cc wedstrijden en missen die wedstrijdspanning op Driebergen. Wellicht dat dit initiatief dus meer spanning op de baan brengt.

Groet,
Hans


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 21, 2008 10:31 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
Hallo Highfly,

Bedankt voor je medewerking !! Op deze manier begint het al aardige vorm te krijgen, geweldig.

Ik kom zelf ook altijd naar Driebergen ( mijn kart woont er ) en wil wel meehelpen met het verzamelen/bijhouden van de gereden rondetijden per maand. Ik denk dat we maar eens met de eigenaresse moeten gaan babbelen over de mogelijkheden etc. Alles in overleg met 954rr natuurlijk, want hij heeft het idee naar voren gebracht.

En natuurlijk mogen jullie meedoen, deelname zal uiteraard open zijn. Ik zal eens gaan nadenken over het opstellen van wat voorwaarden m.b.t. het doorgeven van gereden tijden en de controle op de echtheid ervan. Maar omdat we allemaal liefhebbers zijn en voor de fun rijden, mag je er denk ik wel vanuit gaan dat er niet vals gespeeld zal worden.

Ik heb er in ieder geval zin in.

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 21, 2008 11:51 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm
Berichten: 954
Woonplaats: Coevorden
Spatzuiver idee lijkt mij :D. Maar ik snap het niet helemaal, er komt dus 1x per maand een dag waarop iedereen die een aanval wil doen dit kan doen. En dan worden de tijden doorgegeven aan een speciaal persoon? Het valt qua data denk ik ook wel m akkelijk te regelen omdat er 2 kalenders met 4takt kampioenschappen zijn.

En hoe moet het dan met mijn tijden? Zoals eerder aangegeven heb ik geen alfano maar worden de tijden geklokt.. omdat het natuurlijk niet precies is zal ik dan mijn 3 beste ronden pakken en die delen door 3 bijvoorbeeld?

_________________
http://www.sebracing.nl

2007: Kampioen KBO KCT
2008: NK RK1 Junior
2009: NK RK1 Senior 4e
2010: Rotax rec


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 21, 2008 11:54 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm
Berichten: 3601
Woonplaats: Assendelft
gewoon een spatzuivere Alfano kopen

_________________
MSkart - TM k8 ICC
Energycorse - Prokart
Honda CBR 600 RR

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 21, 2008 12:00 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
Seb,

Ik denk dat 1 bepaalde dag per maand niet haalbaar is; zoals eerder aangegeven door Ruud zul je dan waarschijnlijk altijd mensen hebben die niet kunnen. Om dit te voorkomen, zal er gedurende de hele maand de mogelijkheid zijn een tijd neer te zetten. Je kunt dan zelf bepalen wanneer en hoe vaak je gaat. Op deze manier zul je meer deelnemers krijgen, omdat het niet van 1 dag afhangt. Hierdoor zal het ook spannender zijn denk ik.

En wat betreft jouw laptiming probleempje; wat mij betreft is er wel wat te regelen. Als je op dezelfde dag komt als ik, dan kun je wel een Alfano lenen. Die is zo bevestigd, dus dat komt wel goed. En wie weet zijn er wel meer mensen die hun laptimer kunnen/willen uitlenen.

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 21, 2008 1:08 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm
Berichten: 954
Woonplaats: Coevorden
Wilfred, spatzuiver idee! Zodra ik weet wanneer wij gaan meld ik dat wel even via een pb of dit topic en dan maar hopen dat die data elkaar kruisen :D.

_________________
http://www.sebracing.nl

2007: Kampioen KBO KCT
2008: NK RK1 Junior
2009: NK RK1 Senior 4e
2010: Rotax rec


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 21, 2008 3:37 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm
Berichten: 1133
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
@ Wilfred

Citaat: Alles in overleg met 954rr natuurlijk, want hij heeft het idee naar voren gebracht.

Even een kleine correctie, het idee is afkomstig van Ruud. :D

Etienne

_________________
Kartloos
Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 21, 2008 7:05 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
@Et,

Je hebt gelijk, ik dacht jij hebt dit onderwerp gestart dus.... Dom, dan maar in overleg met Ruud, als ie er straks nog maar toe in staat is nadat hij in de mini heeft gezeten en alles klem zal zitten...

Maar we moeten maar eens een plan van aanpak maken, wat mij betreft is het rondetijden bord per maand en een vermelding van de absolute records zeker te realiseren.

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 21, 2008 8:06 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm
Berichten: 1317
Woonplaats: Ede
Zal enkel tot meer klanditie leiden, dus de baaneigenaresse zal er weinig problemen mee hebben in ieder geval....

_________________
Mac Minarelli 612 - Maxter ICC


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 21, 2008 8:21 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm
Berichten: 1133
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Ik denk dat er eerst op de baan geinformeerd zal moeten worden of dat ze er open voor staan. Ik denk wel dat ze hier voor in zijn aangezien het het gevoel van competitie ten goede komt, en dus betekent dat men fanatiek en enthousiast naar de baan komt om te rijden.
Enige medewerking van hun kant zal er wel moeten zijn omdat wij simpelweg niet altijd aanwezig zijn om de naleving van de spelregels te kunnen checken.

Overigens moet er een plan van aanpak komen en er moet een vrijwilliger komen die de concept spelregels op papier wil zetten.

Als het waterdicht op papier staat moet er nog een bord komen met alle bijbehorende spullen.

@Ruud
Ik denk dat jij het begrip gewichtsbesparing iets te letterlijk hebt genomen door in een mini te stappen, je zal andere dingen moeten verzinnen om sneller te zijn. (opvoeren van je Alfano o.i.d.)

_________________
Kartloos
Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 21, 2008 8:55 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 13, 2007 9:14 pm
Berichten: 154
Ok mensen leuk dat er zo enthousiast op wordt gereageerd.
Ik denk dat ik dit weekend nog wel even op driebergen ben en het plan kan voorstellen.
Ik wil ook highfly even bedanken voor de mede werking en ik denk dat we dankbaar gebruik van aanbieding willen maken.
Voor de 390 is altijd plaats om mee te mogen rijden, sterker nog op driebergen zijn de meeste rijders 390rijders (denk ik, POLL in de gaten houden) (moeten alleen even in de gaten houden of er niet 2 klasse 390 moet komen ivm getunde en orginele motoren)
Ik denk dat het verstandig is als we even met een paar mensen om de tafel gaan om het plan uit te werken. (als we toestemming hebben van de baan natuurlijk)
Wilfred heeft zijn medewerking al een beetje toegezegt en ik ben ook van de partij, als er denk ik nog 1 of 2 mensen bereid zijn om dit op poten te zetten denk ik dat het moet lukken. en misschien wel voor juni

Ik heb slim plan, maak aan mijn alfano lange kabel, dan kan ik die vooruit gooien en ben ik eerder bij de streep :twisted:

_________________
SWISS 250 + BIREL 2007


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 22, 2008 8:00 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 05, 2007 3:07 pm
Berichten: 447
Woonplaats: Nijmegen
Ruud, ik ben zaterdag op driebergen. Als je dan nog ergens hulp bij nodig hebt dan wil ik wel helpen.

_________________
Frame: Tony kart
Motor: TM Cross


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1293 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 87  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David