Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 87  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1293 berichten ] 

Met welke kart rijd jij op De Woerd??
GX160/200 15%  15%  [ 13 ]
Prokart 11%  11%  [ 10 ]
390 26%  26%  [ 23 ]
TKM K4S 4%  4%  [ 4 ]
Biland 6%  6%  [ 5 ]
RK1 17%  17%  [ 15 ]
B&S WF 3%  3%  [ 3 ]
Swissauto SA250 10%  10%  [ 9 ]
Vampire 8%  8%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 89
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 19, 2008 7:11 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 05, 2007 3:07 pm
Berichten: 447
Woonplaats: Nijmegen
Vooral zo'n pilotenbord lijkt me een leuk plan!
Mischien moet je dan ook een klasse getuned maken. Een 390 met 25pk is namelijk niet te vergelijken met een 390 met 13pk om maar een voorbeeld te geven.
Ik denk dat dit voor de kartbaan zelf ook heel interresant is. Het is een stimulans om vaak te komen karten met je eigen kart. Al helemaal als je net tegen het baan record in jou klasse aan hikt.

_________________
Frame: Tony kart
Motor: TM Cross


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 19, 2008 7:13 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
Het idee is leuk, maar wat mij betreft mag het inderdaad ook wel bij de eer blijven. En je hoeft denk ik ook niet een richttijd te nemen die onder het bestaande record ligt; elke verbetering is al een prestatie op zich met een vermelding op de lijst met snelste tijden als resultaat. Anders zou je in de situatie kunnen komen dat je wel een nieuw record rijdt in je klasse, maar dat je niet de richttijd haalt.... wellicht frustrerend.

Een bord met daarop bijvoorbeeld per klasse de snelste 3 rijders is een leuk idee, dat kun je bijvoorbeeld in de kantine of buiten op één van de pitsgebouwen bevestigen ( of allebei ) en eventueel op de website van de baan.

Enne, Ruud in de mini blijft een aandoenlijk idee !!

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 19, 2008 9:03 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo feb 14, 2007 4:32 pm
Berichten: 121
Woonplaats: Breda
zoiets valt nog heel makkelijk te manipuleren, gewoon met je magneetje langs je sensor gaan en zo kan je iedere tijd halen. Maarja een beetje fatsoenlijk iemand haalt dat niet in zijn hoofd want zo lieg je alleen maar voor jezelf. En daarom kan je het ook beter bij een Ere bord houden.

Mvg Gallie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 19, 2008 9:08 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm
Berichten: 3601
Woonplaats: Assendelft
Opzich best een leuk plan maar dan vind ik het leuker om om de eer te rijden

_________________
MSkart - TM k8 ICC
Energycorse - Prokart
Honda CBR 600 RR

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 19, 2008 9:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm
Berichten: 3566
Woonplaats: klaaswaal
en om het eerlijk te houden allemaal met dezelfde banden natuurlijk

_________________
Afbeelding
===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN===
MS KART '11-----VM ICC '11


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 19, 2008 9:35 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 05, 2007 3:07 pm
Berichten: 447
Woonplaats: Nijmegen
Banden daar kan je denk ik moeilijk regels voor gaan stellen. Bijna iedereen rijd recreatief, dan moet je gewoon lekker met de goedkoopste bandjes die redelijk presteren kunnen rijden.

_________________
Frame: Tony kart
Motor: TM Cross


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 19, 2008 9:56 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm
Berichten: 1133
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Als jij inderdaad als enige een tijd neer heb gezet met een RK1 dan heb je in jouw klasse het ronderecord op jouw naam staan en prijkt jouw foto straks op het bord of fame in de kantine :ddd :ddd :ddd :ddd

_________________
Kartloos
Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 19, 2008 10:57 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 13, 2007 9:14 pm
Berichten: 154
Ok om geld is misschien niet zo'n goed idee.
En het lokt vals spelen uit als er veel geld in de pot komt.
Het is wel zo dat als het om geld gaat en er is wat te verdienen, er ook mensen van buiten de regio speciaal komen om te proberen wat te verdienen.
En dat is wel weer leuk natuurlijk.
Dat met de 390 ligt wat lastig denk ik omdat er inderdaad standaard is en getuned, maar de een gaat veel verder door met tunen dan de ander, dus hou je altijd verschillen.
Kijk het hoeft natuurlijk niet altijd om geld te gaan, maar een prijsje of tegoedbon of zoiets.
En dan je naam op een bord of zo met foto ( ik ben blij dat Et niet zo snel is want en foto van hem er bij!!!!! komt niet goed denk ik,er kijken ook andere mensen op het bord namelijk)
Het gaat er om dat mensen worden aangezet om die tijden scherper te willen zeten en heb je dus iets om je best voor te doen.
En misschien moet je zoiets per seizoen doen en dan aan het eind van het seizoen een prijsje er aanhangen voor wie dat seizoen de snelste tijd heeft.
Kijk we rijden geen wedstrijden maar zo krijg je wel een soort van competitie, en dat lijkt mij wel leuk.
Dus als je nog ideeen hebt laat het weten.
Dan kan ik kijken of er wat mee te doen is

Ik denk dat ik de mini klasse ga winnen!!!!! :fff: zit wel wat krap trouwens :sick:

_________________
SWISS 250 + BIREL 2007


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 20, 2008 7:54 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
Misschien is het ook een idee om 1 of meerdere keren per jaar een "shoot-out" te houden. Hiermee bedoel ik dat je per klasse op de betreffende dag de snelste rondetijd neer kunt proberen te zetten, los van het absolute ooit gereden ronderecord. Per "shoot-out" maken we dan een overzicht met de gereden tijden en die kunnen we dan ophangen bij de baan en/of op internet zetten.

Je hebt natuurlijk altijd te maken met de weersomstandigheden, die ervoor kunnen zorgen dat je het absolute record niet haalt. Door één of meerdere data te prikken waarop je de beste tijd (per klasse) voor die dag neer kunt zetten, heb je ook een extra vorm van competitie. Ook krijg je hiermee misschien enkele rijders op de baan die Driebergen niet als thuiscircuit hebben = extra concurrentie en altijd leuk !

Voor de beste rondetijd kan dan eventueel een aardigheidje geregeld worden i.o.m. de baan of gewoon 5 euro per inschrijving per klasse vragen; hiermee heb je dan een symbolische prijs zonder dat het een hoog bedrag wordt en het valsspelen etc. in de kaart werkt.

Een andere mogelijkheid is om de beste maandtijden per klasse bij te houden, maar een specifieke dag heeft mijn voorkeur omdat er dan meer een competitie element in zit en je met elkaar tegelijkertijd bezig bent.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

Ps: Ik heb voor Ruud vast een extra schoenlepel besteld om hem uit de mini te wringen !

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 20, 2008 6:25 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm
Berichten: 1133
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Hoe sneller de ronde hoe groter mijn foto op het bord Ruud, dus parapludames genoeg binnenkort. 8)

Het blijft lastig om op een vooraf vastgestelde datum de tijden scherper te moeten zetten, alhoewel inderdaad iedereen met dezelfde weersomstandigheden te handelen heeft, dat is dan wel weer eerlijke concurentie.

@Wilfred
ik denk dat je juist een schoenlepel nodig hebt om hem erin te krijgen, eruit moet hij zelf maar zien te komen.

_________________
Kartloos
Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 20, 2008 6:57 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 05, 2007 3:07 pm
Berichten: 447
Woonplaats: Nijmegen
Volgens mij bedoelt wilfred met de shoot-out dat je dan met de snelste dagtijd in jou klasse iets kan winnen. Het echte ronde record kan dan gewoon elke dag in het jaar worden neer gezet. Het lijkt mij een leuk idee!

Vooral een bord met de snelste tijden binnen een klasse vind ik nog steeds een erg goed plan.

_________________
Frame: Tony kart
Motor: TM Cross


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 20, 2008 7:09 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
Inderdaad Samuel, dat bedoelde ik.

En dat bord met rondetijden moet er gewoon komen, dat is een kleine moeite denk ik. Ik zal eens informeren op de baan naar de mogelijkheden om dat ergens op te hangen.

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 20, 2008 7:54 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 13, 2007 9:14 pm
Berichten: 154
Ja een paar van die dagen is ook leuk, maar als je die dag de enige in je klasse bent heb je een probleem.
Dus lijkt mij een maand rooster beter.
Of je moet mensen al voor de geprikte dagen laten inschrijven, zodat je weet wie er in jou klasse mee rijden en of er uberhaubt mensen van je klasse rijden die dag.
Het is natuurlijk wel leuk als je die dag de snelste bent, je een aandenken krijgt.
Ik heb geen idee wat het kost om een vaantje of een medaille te laten maken, (ff informeren) "maar" als het betaalbaar is de mensen die mee willen doen tegen een klein bedrag laten inschrijven zodat je die kosten er weer uit haalt.
Ik denk dan wel aan een vaantje of medaille met kartlembleem en baan naam maar zonder datum zodat je een stel van die dingen kan laten maken en achter de Bar kan leggen.

Ik denk wel dat het voor veel mensen een drempel is om zich in te schrijven als het op een geprikte datum is. ( hebben ze net al een afspraak)
Ik denk dat mensen zich spontaner inschrijven als ze zien dat ze mee kunnen strijden deze maand
Ze zijn dan toch op de baan en willen het eens proberen
Dus denk ik maand rooster (de snelste van de maand en dan krijg je vanzelf ook de snelste van het seizoen doormiddel van een punten systeem ofzo) bv de 5 snelste van de maand nr1 5 punten nr5 1punt en wie dan aan het eind van het seizoen de meeste punten heeft is seizoen winnaar \:D/ jippie ( hoe meer maanden je mee doet en in de top 5 rijdt hoe meer punten)

@Wilfred en Et,
Ik heb in een heel speciaal winkeltje een zalfje gekocht, daarmee floep ik zo mijn mini in en floep ik er ook zo weer uit :oops: rara :whistle:
Trouwens als je een te warme douche neemt krimp je toch?

_________________
SWISS 250 + BIREL 2007


Laatst bijgewerkt door Ruud op do jun 05, 2008 10:21 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 20, 2008 8:27 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm
Berichten: 1133
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
@ Ruud,
Ik heb het altijd wel geweten, met je speciale zalfje :ddd

_________________
Kartloos
Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 20, 2008 8:37 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 13, 2007 9:14 pm
Berichten: 154
@ Et, Et is bij jou naam niet meer nodig, he @

Oja, Nog bedankt voor het adres van het zalfje :ddd

Geintje en je wordt al in de gaten gehouden Toch!!!!

_________________
SWISS 250 + BIREL 2007


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1293 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 87  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David