Mensen,
Ik zit vol verbazing te lezen hoe er wordt gereageerd op de 250cc viertakt motoren.
Ik weet als geen ander hoe het is om met twee-takt te rijden (10 jaar icc en ica) en dat 4-takt rijders altijd als langzame, saaie, slome rijders/motoren werden gezien.
Echter moet de 2-takt rijder zich toch ernstig zorgen gaan maken over de opkomende 4-takt motoren!! Deze motoren zijn duur in aanschaf maar hebben vele voordelen t.o.v. de 2-takt, zoveel zelfs dat ik ze niet ga noemen.
Ook moeten de 2-takt rijders zich zorgen gaan maken over de wetgeving die straks echt roet in het eten gaat gooien ivm met geluid, uitstoot enz enz.
Zelf rij ik nu op een Vampire en geloof me het gaat echts als de brandweer en het blijft ook nog langer heel ook!!!! Tevens loopt je niet de hele tijd te klote met de afstelling, gewoon benzine erin af en toe een beetje olie en knallen (letterlijk & figuurlijk).
Als je mij nou vraag welke 4-takt motor je moet kopen, dan zou ik natuurlijk zeggen de Vampire (
www.stegmoto.nl) maar vergelijk hem maar eens met andere motoren uit dezelfde klasse en dan spreken de voordelen voorzich!!!!
Groeten Bart.
ps als jullie tijd hebben mogen jullie met je 2-takt bij ons in Spa wel meedoen hoor, geen probleem!!!!!!!
Ik zou zeggen kom gewoon eens kijken en laat je zelf verrassen door het mooie geluid en natuurlijk de snelheid.