Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 87  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1293 berichten ] 

Met welke kart rijd jij op De Woerd??
GX160/200 15%  15%  [ 13 ]
Prokart 11%  11%  [ 10 ]
390 26%  26%  [ 23 ]
TKM K4S 4%  4%  [ 4 ]
Biland 6%  6%  [ 5 ]
RK1 17%  17%  [ 15 ]
B&S WF 3%  3%  [ 3 ]
Swissauto SA250 10%  10%  [ 9 ]
Vampire 8%  8%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 89
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 01, 2008 2:01 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 13, 2007 9:14 pm
Berichten: 154
Ik heb een topic geopend "Time Attack competitie Driebergen"
Hier kun je alles vinden over het verloop van de competitie

_________________
SWISS 250 + BIREL 2007


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2008 8:51 pm 

Geregistreerd: ma jun 02, 2008 8:34 pm
Berichten: 42
Woonplaats: IJmuiden
Ik ben afgelopen zaterdag voor het eerst op De Woerd geweest, en vond het er erg gemoedelijk, ik rij met een 390 welke ik vorig jaar heb overgenomen van iemand die er mee op Oldenzaal wedstrijden reed, hij is ook conform de reglementen van Kart club Twente, voorheen heb ik op Uitgeest gereden, nu is Driebergen het dichtsbijzijnde en ga er zeker vaker naar toe, mijn snelste was 35.56 sec, maar daar moet meer in zitten


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2008 8:59 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
Leuk te horen dat er weer rijders bijkomen op Driebergen; was jij degene met de rode bakken op zijn kart ? Zo ja, dan heb ik je wel zien rijden.

En wat betreft de rondetijden, die gaan vast nog wel naar beneden met wat meer "track time". Ik hoop dat je mee gaat doen met de Time Attack op Driebergen, dan zien we je zeker terug.

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2008 9:06 pm 

Geregistreerd: ma jun 02, 2008 8:34 pm
Berichten: 42
Woonplaats: IJmuiden
Ja ik had de rode bakken, ben nog aan het uitvogelen hoe en wanneer de banden het snelst zijn icm druk en temperatuur etc. Aan de Time Attack wil ik ook deelnemen, ik ben een recreatie rijder maar het is altijd leuk om je te kunnen meten.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2008 9:15 pm 

Geregistreerd: ma jun 02, 2008 8:34 pm
Berichten: 42
Woonplaats: IJmuiden
Weet iemand of je op Driebergen een soort jaar abbonnement kunt nemen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2008 10:01 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm
Berichten: 1133
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
@Pjbraam

Volgens mij hebben wij even staan praten afgelopen zaterdag, ik rijd met een blauwe kart met grijze bakken (TKM)

Er moet zeker meer inzitten met een 390 maar dat is nou het leuke, altijd maar op jacht naar snellere tijden (zijn er meer van haha)

Ze hebben geen abonnement op Driebergen (helaas), gewoon iedere keer betalen.

Cu

_________________
Kartloos
Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 03, 2008 1:34 pm 

Geregistreerd: ma jun 02, 2008 8:34 pm
Berichten: 42
Woonplaats: IJmuiden
Ja, ik heb eigenlijk maar 1 iemand even gesproken en verder alleen maar gereden, dan ben via jouw op dit forum terecht gekomen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 03, 2008 2:46 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 05, 2007 3:07 pm
Berichten: 447
Woonplaats: Nijmegen
Grappig, ik rijd ook een 390 met rode bakken en mijn snelste is tot nu toe 35.25. Daar moet ook nog wel wat vanaf kunnen...

Tot ziens op driebergen!

_________________
Frame: Tony kart
Motor: TM Cross


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 03, 2008 4:24 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 25, 2007 8:26 pm
Berichten: 94
Woonplaats: Hilversum
Hoi pjbraam,

Ik zelf, en mijn kartmaatje Martinooo, rijden ook met 390cc volgens reglement Oldenzaal. sterker nog, wij rijden dit jaar ook nog wedstrijden daar.

Wij hebben de karts in 2007 gekocht en dat jaar gebruikt om te trainen. Onze karts hebben van 2002 tot en met 2006 wedstrijd in oldenzaal gereden.

Maar, je tijd van 35,56 kan zeker lager, want het is ons ook gelukt. Vriend van mij, actief in de autosport heeft zelfs al 32,1 gehaald, weliswaar met Maxxis HG3.
Aangezien wij conform reglement rijden met Bridgestone YJL banden is mijn snelste tijd dit seizoen momenteel rond de 34,5/34,6. Maar met instellingen van Oldenzaal.
Heb jij ook een 'dunne' ketting? als deze nog niet is vervangen heb je waarschijnlijk 67 tands. Daar rijden wij momenteel ook mee. Maar op driebergen is een 68 of 69 waarschijnlijk beter. 68 tands gaan we na de 15e testen.

Je kan onze karts herkennen aan wit spoilerwerk en de startnummers 102 en 116. Ik hoop zaterdag/zondag er te zijn, moet namelijk trainen voor de 1/2 en 1 uurs race op 15 juni in Oldenzaal. Waar ze overigens ook nog gastrijders zoeken, dus doe je mee in Oldenzaal?

Maar belangrijkste is dat we eindelijk een soortgenoot hebben met gelijkwaardig materiaal, dat maakt het competitief. En uiteraard kunnen we elkaar helpen om de Time Attack te halen!

Groet,
HighFly


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 03, 2008 9:22 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 04, 2006 7:52 pm
Berichten: 32
Woonplaats: kortenhoef
Hoi Jeffrey,

Ik ben diegene met de getunde 390. Hij heeft volgens motor schutte(BRD) tussen de 20 en 24 pk. Ik heb mijn snelste tijd gereden met hele nieuwe banden en ketting en tandwielen en uitlaat(deze moest ik vanwege geluid weer vervangen). Dit bij 24 graden buiten temp. Normaal rijd ik rond de 33 sec. Banden zijn heel belangrijk en schelen veel op de baan. Maar bij mijn blok kan ik dus nog met een grotere uitlaatbocht en uitlaat winst behalen.
Hoeveel pk heeft die van jouw?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 03, 2008 9:31 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
Ha Dennis,

Jij wilt ook vast wel meedoen met de Time Attack denk ik ? En je zoontje kan ook meedoen !

Je hoort er snel meer over...

Tot op de baan.

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 05, 2008 5:24 pm 

Geregistreerd: ma jun 02, 2008 8:34 pm
Berichten: 42
Woonplaats: IJmuiden
Hoi HighFly & Martinooo,

Mijn verhaal komt sterk overeen met dat van jullie, mijn kart heb ik ook in 2007 gekocht van Jaap Vlijm, hij reed vanaf 2003 wedstrijden op Oldenzaal, ik ben nu nog aan het trainen en wil dit jaar zeker een paar races gaan mee doen. Ik houdt mijn kart volgens het regelement. De halfs uur race komt voor mij helaas even wat te vroeg. Ik rijdt met een TKS koppeling met een smalle 219 ketting verhouding 20 voor en 69 achter. Ik weet dat mijn tijd veel sneller moet kunnen, de hele dag kwam ik niet onder 36,00 sec met dezelfde afstrelling, toen voorkant smaller had gezet reed ik meteen 5 tienden sneller. Ik kwam erook achter dat de luchtsproeier maar 1.1/4 slag open stond, terwijl ik daarvoor op circuit Uitgeest altijd met 2.3/4 slag open reed. Leuk dat we met dezelfde karts rijden, laten we elkaar op de hoogte houden en snel een keer samen trainen!

Groeten Piet


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 05, 2008 9:23 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 13, 2007 9:14 pm
Berichten: 154
@ Highfly

Je hebt PB

Gr Ruud

_________________
SWISS 250 + BIREL 2007


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 06, 2008 12:00 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am
Berichten: 529
Woonplaats: Woerden
@pjbraam

Ik heb ongeveer dezelfde situatie als jou, Ik heb me kart begin 2008 opgehaald en die is ook van iemand die VKCT wedstrijden heeft gereden. Ik heb nu 4x op driebergen gereden en me snelste is nu 33 laag. Dit wel met nieuwe bandjes (HG 3) en ik weeg maar tegen de 60 KG. Ik zelf werk op een indoor kartbaan dus ik neem redelijk vaak me collega (monteur mee) Wat wel grappig is: Ik vertel meestal wat ik na dag rijden van me kart vond (te veel onderstuur voor enz) En hij weet het allemaal goed te vertalen naar de afstelling + Ik moet het sleutelen nog leren dus hij is een beetje me leermeester :)

Lijkt me leuk om je een keer te zien op de baan en ervaringen uit te delen aan elkaar, Miss had je het al gelezen ik ben er A.s Zondag 8 juni
Ik ben te herkennen aan Blauw gele trulli kart/sta ik naast de baan dan ben ik aan het roken
(weet niet wat het is maar ik ga altijd aanzienlijk meer roken op zo`n dag) :roll:

Groeten Frank


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 06, 2008 6:51 am 

Geregistreerd: ma jun 02, 2008 8:34 pm
Berichten: 42
Woonplaats: IJmuiden
Hoi Frank,

Ik hoop er a.s. zondag ook te zijn.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1293 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 87  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David