Auteur |
Bericht |
Ross1961
|
Geplaatst: za sep 08, 2007 2:09 pm |
|
Geregistreerd: di jul 04, 2006 11:31 pm Berichten: 269 Woonplaats: Nieuwegein
|
Veldhoven:
-Dick
-Paulo
-Joris (zonder kart)
-Nuno (zonder milieu)
-Bartmx3
-Ross (natuurlijk)
Ik had een begrafenis ....maar die kan wel even wachten hahahaha.
Tja, het is droevig gesteld met de animo. Maanden van te voren bekend en minuten van te voren ontdekken dat je toch niet kunt. Gaat in het bedrijfsleven niet lukken.
Twee keer op veldhoven wezen kijken. Nu maar een keer gaan rijden. Hoe laat zijn jullie er? Ik ga niet de hele dag rijden want ik moet voor maandag weer wat voorbereiden (na drie maanden niksen moet ik weer wat gaan doen). Laten we kijken of we een beetje bij elkaar kunnen gaan staan. Ik heb in ieder geval een hagel nieuw stoeltje dat 20 cm naar achteren is verplaatst door Willem Kroes. Volgens Willem heb ik nu een veel betere wegligging. Zou zo maar 2 seconden per rondje moeten schelen. Weet alleen niet of ik van Willem daar garantie op krijg.
Ik zie jullie morgen.
Groet.
Philip
|
|
Omhoog |
|
 |
Fart
|
Geplaatst: za sep 08, 2007 3:17 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Ross1961 schreef: Ik heb in ieder geval een hagel nieuw stoeltje dat 20?? cm naar achteren is verplaatst door Willem Kroes. Volgens Willem heb ik nu een veel betere wegligging.
Ik denk dat je 2 cm bedoelt anders zit je nu met je 'reet' op de uitlaat! 
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

|
|
Omhoog |
|
 |
Ross1961
|
Geplaatst: za sep 08, 2007 5:15 pm |
|
|
Hallo Hank,
Nee echt Hank 20 cm. Ik zat namelijk eerst met mijn ballen op de tank (hahaha). Willem Kroes zag me rondrijden en zei......je zit erbij als een vrachtwagenchauffeur. Het bleek dat de stoel wel heel erg ver naar voren stond (klopt want jij zei mij dat er een jong ventje in had gereden). Mijn, inmiddels, op maat gemaakte stoel was te breed om verder naar achteren te plaatsen dus hoppa.................weer een nieuw stoeltje. Wat opviel tijdens het rijden was dat de kart wel erg vaak achter uitbrak. Volgens Willem was dat vooral te wijten aan veel te weinig druk op de achterwielen. Dat zou nu dus stukken beter moeten gaan. We zien het wel.
|
|
Omhoog |
|
 |
Fart
|
Geplaatst: za sep 08, 2007 5:23 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Ja dat klopt inderdaad, hij is van een 'menneke' van 12 of 13 geweest, dat jij daar mee hebt gereden hebt vind ik al een prestatie op zich.
Groet Hank en veel plezier morgen allemaal.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

|
|
Omhoog |
|
 |
Nuno
|
Geplaatst: za sep 08, 2007 6:16 pm |
|
Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm Berichten: 919 Woonplaats: roermond
|
hoe laat is morgen iedereen daar??
ben er voor 12 uur denk ik
ben wel wat opgeknapt van mn griepje maar kom zonder kart helaas .
zonder demper berijk ik niks.
_________________ intrepid serius 2009 rotax DD2 2009
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: za sep 08, 2007 6:29 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Paulo en ik proberen er ook rond die tijd te zijn.
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: za sep 08, 2007 6:39 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
ik ben helaas niet in het bezit van demper, anders was k morge 100% (echt waar) gekomen.
mischien maar een idee: meeting op venray f
voor de rest:
veel plezier morge
het weer ziet teminste goed uit
|
|
Omhoog |
|
 |
Nuno
|
Geplaatst: za sep 08, 2007 6:54 pm |
|
|
ik heb ook geen demper maar ga toch zonder kart hoewel ik dat heel erg jammer vind.
vorige meeting was het gezellig dus verwacht nu nie anders 
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: zo sep 09, 2007 12:34 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
meeting op Venray dan moet je opschieten
wel jammer dat het nie top amsterdam is vandaag maar ja nix aan te doen he volgende keer beter 
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
Nuno
|
Geplaatst: zo sep 09, 2007 6:35 pm |
|
|
vandaag naar meeting op veldhoven geweest.
was wel jammer dat er maar een hand vol leden aanwezig waren.
was leeker rustig op veldhoven jammer dat ik geen milieu demper had
maar snap ook niet waarom want die crossmotors daarachter dat waren net hercules vliegtuigen. wat een kabaal
|
|
Omhoog |
|
 |
Ross1961
|
Geplaatst: zo sep 09, 2007 7:17 pm |
|
|
Tja mannen ....ik had natuurlijk van de partij moeten zijn maar door pure overmacht heb ik vandaag een dagje thuis door moeten brengen (en misschien morgen ook wel).
Als gevolg van wat overijverige wegenbouwers (gingen zaterdag nog gewoon even door) is onze woonwijk compleet van de buitenwereld afgesloten. Alleen personen die in het bezit zijn van de betere terreinwagen (een Hummer is de ondergrens) konden vandaag de woonwijk verlaten. Werkelijk onbegrijpelijk hoe die plannoloog (plannoleip was meer op zijn plaats geweest) zijn zaakjes heeft geregeld.
Ik kon dus met mijn bus niet eens de straat uit. Het trieste was alleen dat ik dat vanochtend pas ontdekte. Dan maar alleen even gaan kijken was dus ook geen optie want ik kon geen kant op.
Excuses voor dit ongemak maar ik had zeker even met(ook met een handje vol) collega forumleden willen rijden. Ik hoop in ieder geval dat jullie het erg naar de zin hebben gehad. Ik ga komende week maar kijken of ik ergens mijn kart kan gaan testen met het nieuwe stoeltje. Erg jammer allemaal.
Het voordeel was wel dat ik de hele dag broodjes en krentenbollen heb lopen eten want die had ik dus zaterdagavond al geprepareerd.
Ik hoop dat we dit jaar nog iets kunnen organiseren.
Met sportieve groet.
Ross
|
|
Omhoog |
|
 |
Nuno
|
Geplaatst: zo sep 09, 2007 7:37 pm |
|
|
ross das wel balen zeg .
hoop dat we inderdaad weer snel elkaar zullen treffen op de baan (of naast de baan op het gras)
david had vandaag ook even kennis gemaakt met het veldhovense gras
 .
maar niet zoals waij dat hebben gedaan.
|
|
Omhoog |
|
 |
Ross1961
|
Geplaatst: zo sep 09, 2007 7:47 pm |
|
|
Hoi Nuno,
Ja dat was (is) balen. Wellicht dat we binnenkort nog ergens kunnen gaan rijden. Ben wel nieuwsgierig of de problemen van Paulo nu zijn opgelost?
|
|
Omhoog |
|
 |
Nuno
|
Geplaatst: zo sep 09, 2007 8:02 pm |
|
|
vanmiddag was ie weer gewoon aan het hands free bellen dus
buiten het feit dat hij wel eens klem achter wat "langzamere"rijders zat.
of dat hij geen grip had of dat zn remen te heet werden ging het volgens mij vrij aardig.zn tijden waren ook niet slecht.
(zei paulo zelf namelijk  )
en de portugese humor he,je kunt zien dat hij op vakantie daar is geweest.
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: zo sep 09, 2007 8:12 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
De problemen van Paulo (althans die die met zijn kart te maken hebben  ) leken opgelost, maar daar zal hij zelf wel het een en ander over kunnen vertellen.
De laagste opkomst tot nogtoe dit jaar, maar daarom niet minder gezellig. Nuno en zijn vader (?) waren komen kijken, en Joris mag tegenwoordig als Kartforummeeting-DieHard door het leven, die komt zelfs als ie helemaal in de kreukels ligt (en ik vermoed dat zijn vriendin hem in zijn vakantie ergens opgesloten heeft op de dag van de forummeeting in Genk, anders was ie daar ook nogwel even voor overgevlogen  ).
Dick was dit keer ook van de partij, en heeft toch wel een paar rappe rondjes gereden volgens mij.
Er was vandaag op Veldhoven ook een of andere promodag voor de sponsors van DoblaRacing, dus een gedeelte van de baan werd al vroeg in de middag afgesloten. We hebben dus gereden op de superkorte Lay-out (de chicane rij je dan al niet meer, daar ga je rechtsaf het rechte stuk(je) weer op).
Ik heb zelf ook lekker kunnen rijden, in het begin lag de kart nog niet zo heel erg goed, maar na wat kleine wijzigingen in de afstelling en de bandenspanning ging het steeds beter.
Wel nog even door het gras (ik hoop niet dat het een traditie wordt, op de vorige meeting was het nog een grote plas met modder) dus de nodig graspollen meegenomen.
|
|
Omhoog |
|
 |