Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 65 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 5:33 pm 

Zo Mensen bedank voor jullie reacties ik weet dat niemand van de Handelaren graag noch iemand op de markt ziet met noch een shop en noch iemand die de prijzen wil kapot maken.

Ik weet noch niet wat ik doe het is me nu noch te onzeker op de Nederlandse Mark zeker is dat ik nu al de prijzen kan onderdrukken.

Het ging me erom te zien of er vraag naar is en dat is er niet echt ik verkoop al lang in de USA en daar loopt het als een trein.

Maar ik denk niet dat het hier lukt, dus Handelaren ik wens jullie noch goede handel en veel winst :LL

Groeten Frank

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 5:34 pm 

In dit geval kloppen beide kanten van het verhaal wel.
Tussen de no-name produkten zit genoeg troep (ook genoeg redelijk spul trouwens), waardoor later blijkt dat goedkoop duurkoop is. In dat geval zou het beter zijn om wat meer te betalen.
Ik heb weleens een ketting voor mijn viertaktje gekocht, veel goedkoper dan gebruikelijk, echter zaten de schakels (ondanks prima smering en correct gebruik) na 10 rondjes al muurvast.
Andersom is ook weleens het geval, leuk voorbeeldje is het freeline benzinetankje dat ik vorig jaar nodig had voor mijn Birel, want daarvan was het tankje lek (bijzonder domme constructie waardoor het tankje vroeg of laat wel lek MOEST gaan, verspilde ontwikkelingskosten dus). Dat kostte rond de 50 euro. Voor de helft (of minder) heb je al een prima universeel tankje dat eeuwig heel blijft, maar helaas voor mij niet in het expres anders ontworpen Birel frame past :roll:
Voor die 25 euro meerprijs hadden ze gelukkig wel hun eigen constructiefout opgelost.
Ik vind dus ook niet dat de meerkosten van een merk als Freeline altijd gerechtvaardigd worden door het geleverde produkt.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 6:00 pm 

maar eens wat anders ik hoor niemand over de banden want daar worden we als consument dus wel echt genaaid daar worden de prijzen wel hoog gehouden door de merken
@ jeroen
Jij zou toch moeten weten dat deze prijzen erg hoog liggen en dat heeft niks met ontwikkeling of logstiek te maken het zijn gewoon concrete prijsafspraken
en juist jij zou moeten weten dat op een setje HG3`s weinig marge zit in vergelijking tot andere produkten..

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 6:31 pm 

Willie,
Dat is in ieder marktsegment, als jij bij de supermarkt bent ga jij toch ook niet zeggen dat ze de prijzen moeten verlagen omdat deze gewoon kunstmatig hoog worden gehouden?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 8:30 pm 

FF reageren op henri z`n naam
@igot
Bij de supermarkten kunnen ze concureren met elkaar
totdat ze de prijzen te goedkoop maken dan gaan ze de supermarkten niet meer voorzien van producten (denk aan AH en Pijnenburg koek)
en als jij als Kartshop ze tegen inkoopsprijs gaat verkopen durf ik te wedden dat ze jou niet meer gaan leveren
Dus wordt JIJ gedwongen door de merken om de prijs hoog te houden
(en dat mag dus niet van de NMA)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 9:22 pm 

Veel Merken die over jaren zich een goede naam hebben opgebouwd krijgen hun hals niet meer vol en willen meer verdienen en verlageren de productie naar lage loon landen.

En dan krijg je dat een merk als freeline niet meer die kwaliteit levert die de klanten gewend zijn maar je betaald als eindverbruiker toch de volle mep.

Ik hebhet al meegemaakt met waterpomp van freeline nieuw 10 min. gelopen en vast Motor word te heet en vastloper, denke jullie dat iemand mij die schade heeft vergoed zeker niet.

Toen heb ik die pomp opengedraaid nou de goedkoopste troep wat ik daar in zat , toen heb ik me een van 25.- gekocht en wat is die heeft 2 jaar gehouden en is noch niet stuk.

Dat goeiekoop is duurkoop was vroeger maar tegenwoordig zeker niet meer van toepassing zeker heb je altijd zwarte schapen er tussen [-X

Het Banden probleem ik heb eens een setje banden mogen testen die naam heb ik nooit van gehoord maar die banden kon je vergleiken met HG3 de top merken hebben die Firma laten sluiten die kon de mark plat gooien met zijn goedkope banden.

Nederlandse mark is heel moeilijk om daar wat op te bouwen, ik hoopte dat het in de loop der jaren verandert was maar schijnbaar niet! jammer

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 10:01 pm 

Citaat:
Nederlandse mark is heel moeilijk om daar wat op te bouwen, ik hoopte dat het in de loop der jaren verandert was maar schijnbaar niet! jammer

goh toevallig dat in de ons omringende landen de bandjes hetzelfde kosten

dus dat verhaal van de nederlandse markt is gewoon een europees probleem

maar goed ik denk dat een ieder het inmiddels wel duidelijk is

conclusie gewoon betalen en slikken en doorgaan met karten
het zal wel niet anders worden
voor mij is de discussie geloten

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 8:06 am 

Sorry Willie maar dat klopt niet er worden al een setje HG3`s voor 120.- aangeboden.

Maar het maakt ook niets uit, jij betaald graag veel Geld voor de Kartsport ik niet.

Willie misschien treffen we ons ergens op een Baan, en je wil dan toch met me handelen :-k

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 8:58 am 

Doe mij maar 3 setjes dan powerspayk. pb me maar

Afbeelding

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 9:34 am 

Citaat:
Sorry Willie maar dat klopt niet er worden al een setje HG3`s voor 120.- aangeboden.

je snapt me niet ik baal ook van de hoge prijzen maar mijn vraag is wat kunnen we er aan doen.

en de hg 3`s wil ik NU graag bij je bestellen
3 setjes graag
stuur me maar een pb tje
want ik heb overal gekeken en kan ze nergens goedkoper vinden dan 150 euro dus bij dez

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 11:26 am 

ik denk dat ie zich verkeken heeft op die advertentie van van der spoel op marktplaats (115 euro met een foto van hg3 erbij)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 1:11 pm 

Dus nu ben ik goed voor Bandjes te bezorgen, nee nee dat moeten moeten jullie maar zelf uitzoeken waar dat is :!:

Ik geef jullie een Tip het is een Bandengroothandel in joegoslavie ik ben ook via het intrenet aangekomen dus waarom jullie niet \:D/

Ga nu niet schrijven dat ik geen Banden bezorgen kan, want dat is flouw een een Boer slacht ook niet zijn beste Melkkoe :wink:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 2:00 pm 

Pardon, Ik dacht dat jij 'handelaar' wou worden.

Als je deze bandjes WEl zou kunnen leveren kom je al meteen behoorlijk serieus over denk ik, en heb je tevens het benodigde vertrouwen gewekt wat de klant in je 'zaak' zoekt.

Maar ik denk dat dit een onzinnig topic is, als je bij voorbaat al A (top)produkten afkraakt, dan ben ik benieuwd hoe jij B of C merken aan de man witl brengen.

Afbeelding

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 2:07 pm 

Ik vind het een hoop gelul en weinig inhoud. Ik ben het met Fart eens, eerst zien dan geloven. Je krijgt de kans je te bewijzen, en vervolgens wimpel je dat met een smoesje af.

Zowieso vind ik de "ik kraak elk product behalve mijn eigen af" techniek altijd nog de meest kansloze.

Succes maar mij zul je niet snel als klant zien.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 2:17 pm 

Ik sluit me bij RJ aan ;)

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 65 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende