Auteur |
Bericht |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: ma okt 02, 2006 5:30 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
doe ik normaal ook maar ze gingen net de baan op ik was ook van plan om even te wachten maar het kwaad was al geschied
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
bigidiot
|
Geplaatst: ma okt 02, 2006 5:44 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 15, 2006 4:59 pm Berichten: 227 Woonplaats: emmen
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: ma okt 02, 2006 6:47 pm |
|
|
nou ja het kan gebeuren nix aan te doen volgende keer gebeurd het me niet meer
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
chevy-joris
|
Geplaatst: wo okt 25, 2006 1:37 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo okt 25, 2006 8:08 pm |
|
|
|
|
Omhoog |
|
 |
bigidiot
|
Geplaatst: wo okt 25, 2006 8:18 pm |
|
|
wie van hier heeft het nu al werkelijk zo meegemaakt dat je met je kart letterlijk zo over de kop ging?
_________________ ben je me nodig mail me op allroundgarage@gmail.com
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo okt 25, 2006 8:26 pm |
|
|
helaas wel ja typies geval van eigen schuld dikke buld opkomen rechte stuk uitgeest
ik kwam bij iemand op zijn achterwiel
schoot schuin van de baan af door een paar dikke gates en hup over de kop
in de races maar 1 ongeluk gehad was niet mijn schuld ik kreeg gewoon een beuk
|
|
Omhoog |
|
 |
chevy-joris
|
Geplaatst: do okt 26, 2006 6:30 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: do okt 26, 2006 7:22 pm |
|
|
dat doet er niet toe hij blijft leuk en dit topic gaat over chrasen en dat filmpje gaat daar over
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: zo okt 29, 2006 12:19 pm |
|
|
gisterren was het weer raak in driebergen
opkomen van het rechte stuk bijna volgas brak de kogel in de spoorstang af gevolg een erg harde schuiver
kromme spoorstang krom fusee en een kart die net zo veel aarde in de zijkant hed als een graafmachine
|
|
Omhoog |
|
 |
MDR226
|
Geplaatst: do nov 09, 2006 10:39 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 27, 2004 10:44 pm Berichten: 87 Woonplaats: Nistelrode
|
Citaat: wie van hier heeft het nu al werkelijk zo meegemaakt dat je met je kart letterlijk zo over de kop ging?
Ik ben en paar jaar terug op veldhoven over de kop gegaan. 3 keer rond hebben ze me verteld heb het zelf niet meer helemaal meegemaakt.
Het was op de lange baan en ik kwam uit de lus achter in de hoek bij de kantine met twee rijders op de achterbumper (die zaten er al twee ronden). Vanuit de lus is het volgas door de flauwe rechtse en op dat kleine rechte stukje kwam een jan lul vanaf het gras dwars de baan over en die kon ik niet meer ontwijken met als gevolg volgas erop en erover.....
resultaat 45min nok-out op de baan en de hele kart in puin (frame, fusee, stuurstangen, stuurpen, stuur, plastiscwerk, stoel, helm, pak, etc etc) en daarna nog twee weken in de ziektewet.
mazzel.... 
|
|
Omhoog |
|
 |
bigidiot
|
Geplaatst: do nov 09, 2006 10:57 pm |
|
|
MDR226 schreef: Citaat: wie van hier heeft het nu al werkelijk zo meegemaakt dat je met je kart letterlijk zo over de kop ging? (frame, fusee, stuurstangen, stuurpen, stuur, plastiscwerk, stoel, helm, pak, etc etc) en daarna nog twee weken in de ziektewet. <--- daar heb ik geen tijd voor mazzel....  ok ook mij is het afgelopen weekend overkomen ook kart total los shit happens en gescheurde schouder meer niet. :S
_________________ ben je me nodig mail me op allroundgarage@gmail.com
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: do nov 09, 2006 11:01 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Das minder, hoop dat je er niet al te lang last van hebt.
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: vr nov 10, 2006 7:54 am |
|
|
das inderdaad niet zo mooi
|
|
Omhoog |
|
 |
Jeroen Eggink
|
Geplaatst: za dec 16, 2006 9:28 pm |
|
Geregistreerd: za maart 19, 2005 11:09 pm Berichten: 374 Woonplaats: Dedemsvaart
|
Ik ben dit voorjaar er in Pottendijk hard afgevlogen. Ik reed met een schakel aan het einde van het rechte stuk vol in 6, toen ik wilde aanremmen voor de bocht, bleek dat de bout van het rempedaal was afgebroken, gevolg: compleeet geen rem! Ik heb toen 2 versnellingen teruggeschakeld en de kart in een spin gebracht. Maar dat hielp niet genoeg, en ben toen hard de banden in gevlogen.
Was niet prettig 
_________________ Neem eens een kijkje op: http://www.heidemulder.nl
|
|
Omhoog |
|
 |