Auteur |
Bericht |
Basjuh
|
Geplaatst: ma jul 16, 2012 9:03 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Abbonement met internet afsluiten is een optie!
|
|
Omhoog |
|
 |
bjornschuddings
|
Geplaatst: ma jul 16, 2012 9:04 pm |
|
|
@david Dan haal ik wel een nieuwe gsm Een blackberry ofzo 
_________________ "if you have everything under control you're not moving fast enough"CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR CRG ROADREBEL 2012 - TM K9C Facebook.
|
|
Omhoog |
|
 |
damianhoet
|
Geplaatst: ma jul 16, 2012 9:04 pm |
|
Geregistreerd: wo mei 30, 2012 3:04 pm Berichten: 255 Woonplaats: schoonhoven/rotterdam
|
Daar bestaat idd iets voor genaamd een telefoon abbonement :p En als je die niet hebt ja dan kan het niet :p
_________________ wat hard gaat kan nog harder. eglem frame opknappertje
|
|
Omhoog |
|
 |
bronger
|
Geplaatst: ma jul 16, 2012 9:11 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm Berichten: 727 Woonplaats: Middelstum
|
wat mij overigens wel aanspreekt is een optie op je profiel zodat je je kart kan ''showen'' een soort van galerij. beetje offtopic maar toch.
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: ma jul 16, 2012 9:16 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
In de klas moet je opletten en niet op het kartforum rondstruinen. Maar zoals David al aangeeft: Browser of App, beide hebben een internet verbinding nodig.
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
 |
The-Stig
|
Geplaatst: ma jul 16, 2012 9:24 pm |
|
Geregistreerd: do okt 20, 2011 7:47 pm Berichten: 611 Woonplaats: Belgie
|
Even off topic: een goed account met internet is mobile vikings! 15eur voor 2000smsen 1u bellen/dag en 2gb internet per maand.
_________________ http://kartinfo.webs.com/Birel 2008 - Gx390
|
|
Omhoog |
|
 |
Vincent
|
Geplaatst: ma jul 16, 2012 9:27 pm |
|
Geregistreerd: do maart 22, 2007 1:03 am Berichten: 706 Woonplaats: Eindhoven / Cadier en Keer
|
Beste mensen, bespreek even met je pappa of mamma over je telefoon abonnement. Gaarne het gesprek keren daar waar het topic voor is gemaakt.
_________________  Jungleboy no more 
|
|
Omhoog |
|
 |
Joost
|
Geplaatst: ma jul 16, 2012 9:34 pm |
|
Geregistreerd: do dec 09, 2010 8:51 pm Berichten: 1071 Woonplaats: Alphen Noord-Brabant
|
Wat is een goed (gratis) programma voor apple aparaten? Is waar mee je op forums kan kijken en afstellen van karts.
_________________ Crg badboy 2009 - Rotax max senior
|
|
Omhoog |
|
 |
bronger
|
Geplaatst: ma jul 16, 2012 10:16 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm Berichten: 727 Woonplaats: Middelstum
|
cms laptimer is een gratis laptimer. verder geen ervaring mee.
|
 |
mmrizio
|
Geplaatst: vr jul 20, 2012 3:45 pm |
|
|
Ik gebruik http://www.racechrono.com op m'n WM6 telefoon, en ben er erg enthousiast over. Ik gebruik het in combinatie met een 10Hz GPS ontvangertje. Ik vind 'm goed voor analyse van rondetijden en sectie tijden. Je kunt dynamisch, eventueel achteraf secties van de baan definieren. Voor lijnen enz. is het (GPS) niet nauwkeuring genoeg. Heel misschien in combinatie met het Russische Glonass wel; ik zag dat Garmin een ontvanger heeft aangekondigd die GPS en Glonass combineert. Er is net een beta versie uit op Android. De ontwikkelaar heeft ondersteuning van de G-sensor van moderne telefoons op z'n to do lijstje staan. Misschien wordt hij daar ook nauwkeuriger van. Maurice
|
|
Omhoog |
|
 |
kartfanatics
|
Geplaatst: vr jul 20, 2012 4:23 pm |
|
|
Je zou kunnen kijken of het veel moeite is om hem om te zetten in HTML5(mobile friendly) er zijn aanbieders die dat al voor €15,-(van horen zeggen) in de maand voor je willen doen. Al zou je HTML5 en App toch echt apart van elkaar moeten zien... Middels een App vergemakkelijk je de interactie, Naar mijn mening moet dit centraal staan bij een forum als dit. Ik heb eens zitten brainen welke toegevoegde waarden een App kan zijn op dit forum, waardoor er steeds meer potentiële karters lid kunne worden van het forum; - Up-to-date wie en waar en met wat aan het karten is. - Afstelling, hoe meer informatie er in het systeem gestopt wordt dan kan je daar het gemiddelde van pakken om met een basis afstelling te beginnen. Type motor, banden(druk), sproeiers, bougie enz. - Foto's uploaden naar het forum - Buienrader - Snelste tijden per klasse op een betreffende baan (deze informatie moet komen van een baaneigenaar of één iemand anders, omdat je individueel niet altijd de juiste tijden opgeeft  ) - Simpele laptimer (het is niet precies maar voor amateurs leuk te weten, ik kijk hierbij naar mezelf) - Eigen account, waarbij je een afstelboekje persoonlijk kan bijhouden - inchecken (wellicht een API van facebook en Twitter gebruiken waardoor je berichten gedeeld worden met het forum) Het aller mooiste is om dit te combineren met een website(HTML5) Nogmaals ik ben geen ervaren rijder en beschouw mijzelf als een amateur, het is alleen maar brainstormen, prooooooost!!! 
|
|
Omhoog |
|
 |
Ron88
|
Geplaatst: wo aug 01, 2012 10:49 am |
|
Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm Berichten: 1303 Woonplaats: Nuland
|
Afgelopen zaterdag met het team van A.M.V. Racing Kart getest in Italië. Een van de monteurs had Trakwatch om tijden te klokken, geloof dat het 4.99 euro kost dus heb ik het ook gedownload. Erg makkelijke app, maar zie er de toegevoegde waarde nog niet helemaal van in tegenover mijn gewone laptimer of stopwatch op de iPhone.
_________________ Koos Kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
RJ
|
Geplaatst: wo aug 01, 2012 6:12 pm |
|
Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm Berichten: 910 Woonplaats: Deventer
|
Dat het een erg makkelijke app is... de normale stopwatch van iphone werkt k*t
|
|
Omhoog |
|
 |
bjornschuddings
|
Geplaatst: vr feb 22, 2013 9:01 pm |
|
|
Net wat apps gedownload op mn nieuwe android.
_________________ "if you have everything under control you're not moving fast enough"CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR CRG ROADREBEL 2012 - TM K9C Facebook.
Laatst bijgewerkt door bjornschuddings op di apr 02, 2013 5:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
rvanuytv
|
Geplaatst: di apr 02, 2013 1:09 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 13, 2010 11:37 am Berichten: 32 Woonplaats: Balen Belgie
|
Ook al is het nog maar een minderheid van de smartphones, zijn er interessante kartapps voor de windows phone? Ik heb voorlopig enkel tiny lap timer gevonden, maar niks van rotax of zo.
_________________ Tom's kartblog• OnlineOlie.beBirel R32 Rotax Max Senior The difference between men and boys is the size of the toys
|
|
Omhoog |
|
 |