Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 41 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 13, 2007 1:44 pm 

jah maar het gaat over die snelle jonges die dat niet kunnen

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 15, 2007 7:18 pm 

We hebben laatst donderdags in Oss gereden, 7 man op de baan das was tof
maar je hebt toch altijd van die klootzaken er bei!

Ik heb met mijn Kart Test gereden, maar die liep niet goed ontsteking stond verkeerd dus dat ging helemaal niet maar dan heb je van die figuren die snijden je en schudden met hun hooft.

Ik wou al vragen of hij een probleem met me had, maar ik was al op
100 dus beter niet.

Maar die mensen denken dat ze als Toprijder op de wereld zijn gekomen die stumpers

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 15, 2007 10:49 pm 

ja dat heb je wel eens in berghem vindt het daar ook niet altijd even leuk soms kijken ze gewoon weg

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 15, 2007 10:57 pm 

Had ik op Venray laatst ook last van...
Even testgereden en iemand flink ingehaald, schakelde per ongeluk mis voor hem, begon die me toch te flippen... Ik bedoel, doe gewoon normaal, soms word ik er n beetje agressief van die kerels. Bleek een Duitser te zijn (met n 4takt), pfff...

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jun 16, 2007 5:41 am 

Bij mij was das ook een Duitser, maar die heeft daarna stress met die Man op de Baan gemaakt en toen moest hij gaan :LL

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 17, 2007 8:54 pm 

powerspayk schreef:
We hebben laatst donderdags in Oss gereden, 7 man op de baan das was tof
maar je hebt toch altijd van die klootzaken er bei!

Ik heb met mijn Kart Test gereden, maar die liep niet goed ontsteking stond verkeerd dus dat ging helemaal niet maar dan heb je van die figuren die snijden je en schudden met hun hooft.

Ik wou al vragen of hij een probleem met me had, maar ik was al op
100 dus beter niet.

Maar die mensen denken dat ze als Toprijder op de wereld zijn gekomen die stumpers

ho ho ho... het is zowiezo een kartbaan dus afsnijden mag en kan... en er is niks zo irritant als je iets aan het testen bent of je zit net in een goed rondje dat er ineens een langzame rijder voor je rijd. Kijk daar kun je niks aan doen maar het is zo irritant. Dus ja ik schuld ook wel eens met mijn hooft als er iemand voor me rijd die heel stuntelig rijd. Maakt je dit nou een slechte rijden...neej

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 17, 2007 8:59 pm 

beetje respeckt mag ook wel bo en als je werkelijk een goede rijder bent dan rijd je alleen goede rondjes dus dan kun je de volgende ronde die wel maken

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 18, 2007 6:40 am 

Dus Bo als jou Kart eens slecht loopt en je moed heel rustig terug rijden, en ik zou je eens in de bocht afsneiden en met mijn hoofd schud is dat dan normaal ?

Sorry maar ik vind dat niet normaal ik rij nu al echt lang maar das is niet i.o

En irritant zijn die Mensen die alleen maar aan sich zelf denken Bo :wink:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 18, 2007 9:05 am 

als jullie testrijden moeten jullie 3x zo goed opletten als normaal ;) en altijd ruimte geven aan snellere rijders.

en als je dat niet doet gaan ze jou het leven zuur maken door je af te snijden of te duwen.

dat bedoelt Bo ermee denk ik, gister in genk had ik hetzelfde probleem.

rijd er zo`n maloot met zo`n 100cc wilde ik net gaan inhalen zit ik naast hem, en niet dat hij even kijkt of er iemand naast hem zit of achterhem huppa stuur om en de bocht in, ik net optijd kunnen afremmen.

evenlater op het rechte stuk kan ik hem voorbij, en deed ik mijn hand omhoog van kijk uit aub.

en toen was het goed.

ik vind het dom van mensen die er zo gaan over denken dat wedstrijd rijders of snellere rijders dat hun niet kunnen rijden, als jullie langzamer rijden moeten jullie beter opletten ;)

Gebruikersnaam gewijzigd van Bobby_14 naar Bobster.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 18, 2007 4:05 pm 

Dus Bobby als ik jou eens op de baan zie en je Kart neemt geen gas aan, is dat normaal dat ik je een tik geeft wand jij bent dan een langzame rijder.

Dat is goed te weten dan zorg maar dat je Kart altijd tip top i.o is

Nee jonges dat klopt niet de baan is breed genoeg, en ik heb extra plaats gemaakt voor de andere rijders.

Maar als die Ezel niet kan rijden en mijn voorspoiler bijna eraf rijdt, wat moet ik doen mijn Kart op rug nemen en teruglopen zeker niet.

Ik regel dat normaal gelijk als zo een Figuur van de baan af komt, ik moet me ook gedragen en dat verlang ik ook van andere!

En als iemand er dan niet mee eens ja dan knalt dat wel eens dat is dan pech hebben voor die man.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 18, 2007 4:42 pm 

Waar het op neer komt is dat iedereen hier hetzelfde wil: dat er een beetje rekening met je gehouden wordt.
Dat betekent ook dat je zelf rekening moet houden met anderen, dat heeft niets te maken met het feit dat je een goede rijder bent, een snellere kart hebt, iets aan het testen bent, problemen met de kart hebt of wat dan ook, dat hoort gewoon zo en zou vanzelfsprekend moeten zijn.

Verder zitten er nogal wat onvolwassen reacties tussen hier, die niet bijzonder veel meerwaarde aan het topic geven.
Aangezien de topicstarter zelf het topic ook niet meer gebruikt waarvoor het ooit bedoeld was, kan het net zo goed op slot.

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 41 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3