Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 180 berichten ] 

Circuit
Genk 32%  32%  [ 18 ]
Spa 0%  0%  [ 0 ]
Eindhoven 34%  34%  [ 19 ]
Berghem 25%  25%  [ 14 ]
Mariembourgh 0%  0%  [ 0 ]
Emmen 9%  9%  [ 5 ]
Andere 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 56
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di feb 10, 2015 4:31 pm 

Geregistreerd: za nov 24, 2012 10:20 pm
Berichten: 836
Ach jongens toch, kom op nou!
Voor de aarzelende kleumende, uitstellende en watervrezende mensen; misschien is het handig om een indoormeet nearby te beleggen.
Er is altijd wel iets en hoewel ik er zelf nooit mee gezeten heb (helaas kan ik vanwege de nasleep van een ongeval niet deelnemen want amders had ik weer of geen weer zeker meegedaan) is een snertmeet hier misschien wat hoog gegrepen, om iets door te laten gaan moet je er in een Nederlands klimaat wel tegen kunnen dat er bij een outdoor sport spetters op de kart en je pak kunnen komen.
Al die democratische poldermodel vragen om wenssituaties die voor iedereen weer andmers zijn. Dan al die die-hard kids ( en ouders) op de minicursus afgelopen weken maanden; de data liggen vast en weer, wind, kou of zelfs ijs, die hoor je niet piepen. Die 3 turven hoge kleine van ons hoopt op regen komend weekend, kan ze beter trainen om beter te worden, denk dat ze gelijk heeft.
Een organisator met gezond verstand en de zegen van David en Paul kan wat mij betreft een datum op een plek prikken...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di feb 10, 2015 4:40 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm
Berichten: 2385
Ik sta gedeeltelijk achter je bericht.
Toch is het in het verleden ook vaker voorgekomen dat een meeting op het laatste moment verd verzet naar een andere datum.
Tevens is het mij niet alleen het karten zelf maar ook de sfeer eromheen wat het een leuke dag maakt. Ik hou m'n spulletjes graag schoon maar ook naast de baan is het niet prettig om de sjokken door de modder (bijvoorbeeld bij Berghem).
Ik denk dat je bij 80% van de forumleden zult horen dat de perfecte kartdag een nazomerse dag is, 20 graden en een matig zonnetje. Waarom uit die 365 dagen een dag kiezen waar dit niet het geval is?

Ben dus ook zeker een voorstander van een leuke meeting, en ja mits het dus goed weer is!

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di feb 10, 2015 5:37 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo mei 05, 2013 5:20 pm
Berichten: 351
Woonplaats: Tiel
@petrolhead, waarom zo chagerijnig? je moet gewoon rekening houden met andere mensen en hun mening. Ik ga toch ook liever niet op koningsdag rijden omdat ik dan gewoon de stad in ga i.p.v karten? (of het weekend ervoor)
Dat is mijn mening, die ga ik toch ook niet op zo'n geïrriteerde toon delen? Wat sfeer betreft naast de baan is regen ook niet echt fijn. al zou het mij niet uitmaken of ik nou regen of droog rijd.

_________________
~ Birel CRX32 (2006) + Swissauto SA250 (2009).
~ CRG Darkrider (2015) + Rotax evo DD2 (2015).


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di feb 10, 2015 7:24 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
Kan ook een medische oorzaak zijn waarom mensen liever niet in de regen of kou sporten.
Er bestaan zaken zoals een regen en kou allergie.. Ik heb last van beide :lol:

Maar even zonder gekheid, je gaat niet snel gezellig een praatje staan maken met andere forum bezoekers in de snijdende kou of stromende regen.
Ik ga juist naar een forum meeting (niet alleen om te karten) maar om hier en daar wat te babbelen, fotoś te maken en te filmen.

Afgelopen weekend ben ik met mijn neefje naar Strijen geweest, wel 1 graad warm!
Nu heb ik best een leuke dag gehad en hij ook, maar het was met 10 graden 10x leuker geweest :)

Waarom zou je dan niet proberen een datum te prikken wanneer het droog is, en het zonnetje een beetje schijnt?
Mocht het op de dag zelf toch gaan regenen, dan zal ik echt geen spelbreker zijn hoor :)

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di feb 10, 2015 8:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 26, 2012 4:04 pm
Berichten: 160
Woonplaats: Belgie, Wijnegem
https://docs.google.com/forms/d/10KE5TF ... =send_form

Even invullen aub ! :lol:

_________________
#81-Tony kart!-Dfk


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di feb 10, 2015 9:03 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
Done

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di feb 10, 2015 11:38 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 25, 2013 8:42 pm
Berichten: 266
Woonplaats: Gent
Voilà ook ingevuld.

_________________
Tony Kart/ VICI MOTORSPORTS
Rotax senior: what else...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2015 5:17 am 

Geregistreerd: za nov 24, 2012 10:20 pm
Berichten: 836
Ik ben in het verleden op heel veel meetings en evenementen geweest op allerlei momenten onder allerlei omstandigheden, oa (hobby en race) auto, motor en kart.
Het gekke is dat je op voorhand zou zeggen dat goed weer de garantie zou moeten zijn voor de gezelligste meetings maar dat lijkt er niets mee te maken te hebben.
Snertritten zijn gewoon de gezelligste. Iedereen weet waar ie voor inschrijft en is er dan ook.
Natuurlijk had iedereen z'n verzamelvoertuig voor, tijdens en na het evenement tiptop in showstaat staan om er vrolijk tussen te staan kletsen maar alleen bij het karten (excl Histokart) heb ik gek genoeg soms mogen meemaken dat perfect georganiseerde evenementen door wat minder weer volledig leegliepen en de organisatoren met een kater achterlieten.
Een evenement in Mariembourg zo'n 17 a 18 jaar terug staat mij daarvoor het meest bij, op voorhand werden al vergelijkbare commentaren gegeven en ter plekke voegde men daad bij woord, m'n maat en ik waren op de 2e dag van de 44 ingeschreven equipes met ruim 100 deelnemende mensen de laatsten en enigen die aanwezig waren op en rond de baan. Aan de andere kant hebben we een groot kartevenement in Kerpen gehad waar het zo bloedverzengend heet was dat rijden nauwelijks mogelijk was en iedereen juist weer vluchtte voor de blakende zon. Persoonlijk kan ik slechter tegen zon en warmte dan tegen kou en regen maar hou ik graag rekening met de wens van anderen.
Ook ik heb graag gewoon mooi weer op vakantie en ga dan ook naar plekken waar dat waarschijnlijker is dan Nederland. Dat gaat vaak goed maar er zit geen garantie op, wij hebben het ook wel meer dan eens meegemaakt dat het water door de tent stroomde en dat 2 weken aan een stuk ca 10 graden was terwijl het rond de 25 graden hoort te zijn.
Kijk oa maar naar afgelopen zomer, er zit dus geen garantie op het weer en als mensen weg zouden blijven als het regent dan kan binnen of semi binnen een goede optie kunnen zijn.
Niet gebaseerd op chagrijn dus Menno maar wat ik gezien en meegemaakt heb. Vaak is het wel of niet aanwezig zijn een kwestie van prioriteiten stellen, keuzes maken en doorzetten. Dat is dus aan de persoon zelf.
Natuurlijk kunnen mensen heel goede redenen hebben om evenementen op bepaalde momenten wel of niet te doen en het is prima om dat kenbaar te maken zodat er rekening mee gehouden kan worden.
Als Koninginnedag voorheen een soort traditie was dan is dat misschien weer een goed uitgangspunt. Op Koningsdag heeft nagenoeg iedereen vrij en is behoorlijk weer mogelijk. In de weken daarna tot aan de zomervakantie starten er zoveel andere evenementen.
Maar goed, van uitstel komt afstel, prik maar een datum en bestel maar vast goed weer :mrgreen:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2015 11:26 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am
Berichten: 545
Woonplaats: Gent
Misschien kleine tip voor de enquete met de data. Misschien handig als je meerdere data kan aanduiden?

_________________
Birel RY31 met Rotax Max SR.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2015 2:50 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 26, 2012 4:04 pm
Berichten: 160
Woonplaats: Belgie, Wijnegem
Koningsdag zal denk ik niet gaan [-X omdat anderen plannen hebben en er ook belgen hier aanwezig zijn

_________________
#81-Tony kart!-Dfk


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2015 9:09 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
Als we nu eens gewoon zeggen:

Kartforum meeting 1 - Zondag 19 April 2015 te Landsard.

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Laatst bijgewerkt door Backlash op wo feb 11, 2015 9:27 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2015 9:14 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Citaat:
Als we nu eens gewoon zeggen: Kartforum meeting 1 - Zondag 19 April 2015 te Landsard.

=D)

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2015 9:28 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Leuk dat er mensen een Kartforummeeting willen organiseren :LL
Er was sowieso tenminste 1 meeting gekomen, traditiegetrouw in Veldhoven rond april-mei, maar als jullie zelf een keer voor de planning willen zorgen is dat geen enkel probleem.

Wellicht een paar tips.
De eerste meetings planden wij ook altijd met polls. Dat bleek niet zo denderend goed te werken. Er werd wat af gestemd en gediscusseerd, maar als er uiteindelijk heel democratisch voor een datum en baan gekozen was, bleek er in de praktijk op de meeting soms meer mensen aanwezig te zijn die ergens anders op gestemd hadden :)
Dus op een gegeven moment zijn we dat anders aan gaan pakken, en zelf data en banen gaan kiezen.
Veldhoven en Genk deden het altijd goed bij meetings, de opkomst op Berghem en Emsbüren was vaak wisselend.

Voor wat het kiezen van een datum betreft legde ik altijd alle racekalenders naast elkaar, en probeerde een datum te kiezen aan de hand van volgende criteria:
-Geen race of evenement in het weekend volgend op de meeting, en het weekend erna.
-Liefst geen race of evenement in het weekend van de meeting op een andere baan.
-Liever niet in de zomervakantie
-Niet te vroeg, of te laat in het jaar
Zodoende heb je 2 weekenden (zodat je bij slecht weer een alternatief hebt) waar geen race op volgt, en je hebt dus wat minder wedstrijdrijders die dan aan het trainen zijn.
Als baan en datum gekozen waren nam ik altijd contact op met de betreffende kartbaan om te vragen of ze die data ook echt open waren.

Oh ja, op Koningsdag kan ik zelf niet, dus stiekem hoop ik op een andere datum :D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2015 9:46 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
David, bedankt voor de tips... ik heb de kalenders van andere organisaties/wedstrijden bekeken en kwam geen evenement op 19 April tegen.
Ik heb een mail gestuurd naar Landsard om te checken of 19 April open was voor vrije training.

Daarom dacht ik, laten we gewoon eens deze datum prikken en kijken wat de mensen er van vinden.
En gaan we traditie getrouw hiermee verder:

Aanwezig:

Backlash
Basjuh
David

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2015 9:53 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 10, 2012 4:37 pm
Berichten: 1754
Ik ben ook aanwezig!

_________________
"if you have everything under control you're not moving fast enough"

CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR
CRG ROADREBEL 2012 - TM K9C


Afbeelding
Facebook.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 180 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David