Auteur |
Bericht |
jeffrey1991
|
Geplaatst: ma jan 01, 2007 6:13 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
haha prokartmonster als uitgeest weg moet ben jij ook je baan kwijt
Maaaar.. als de peel 2007 moet sluiten dan is dat nieuwe circuit er nog nie? waarom doen ze gewoon nie wanneer dat nieuwe circuit gebouwt is, dat andere slopen? Dat zou toch veel beter zijn en iedereen zou het ermee eens zijn denk ik dan... ( behalve die milieu mensen)
|
|
Omhoog |
|
 |
Lankhorst.
|
Geplaatst: ma jan 01, 2007 6:20 pm |
|
|
Behalve de milieu-fanaten inderdaad. En op zich vind ik het milieu ook wel belangrijk, maar er zijn op andere gebieden nog veel grotere winsten te boeken die de treehuggers laten liggen omdat het teveel moeite kost. Een kleine groep (de karters dus) blijven lastigvallen vind ik ontzettend kinderachtig.
Hebben we met z'n allen een prachtige oplossing waardoor de Peel niet meer in een natuurgebied (nee, nu aan de andere kant van de weg...) ligt en wij fijn kunnen blijven karten, is het nog niet genoeg voor ze.
Het gaat deze mensen al lang niet meer om het mileu, ze willen dat circuit gewoon in het geheel weghebben.
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: ma jan 01, 2007 6:56 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
ja, wat gaan de mensen dan doen?? met de kart op straat rijden enzoo omdat ze nergens meer kunnen rijden.. Ik snap nie waarom nederland altijd zo moeilijk is 
|
|
Omhoog |
|
 |
Johan
|
Geplaatst: ma jan 01, 2007 7:06 pm |
|
Geregistreerd: do aug 17, 2006 8:56 am Berichten: 110 Woonplaats: Bergeijk
|
Kart op waterstof uitvinden misschien?
O tuurlijk niet, dan gaan die milieubewegingen weer zeuren over een water-tekort
Zeikerds zijn die milieumennekes!
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: ma jan 01, 2007 7:18 pm |
|
|
die bestaat al, alleen ik weet nog niet of die in productie er is.. maar ze hebben hem al wel.. Niet dat ik het mooier vind je hoort het geluid niet niks.. dus geen oplossing!
|
|
Omhoog |
|
 |
symenmanzzz
|
Geplaatst: ma jan 01, 2007 7:44 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 18, 2006 1:41 pm Berichten: 181 Woonplaats: winterswijk
|
misschien is het niet zo,
maark had ook gehoord dat Amsterdam nu
definitief gaat sluiten.....kan zijn dat ze Uitgeest bedoelen....
kan ook zijn dat ik het verkeerd heb gehoord. 
_________________ >>>>>> www.symenwiggers.nl <<<<<<
CRG+MAXTER!!!:D
|
|
Omhoog |
|
 |
Lankhorst.
|
Geplaatst: ma jan 01, 2007 7:54 pm |
|
|
IN welk jaar zou A'dam dan sluiten? Die baan is voor mij namelijk het dichtst bij. 
|
|
Omhoog |
|
 |
symenmanzzz
|
Geplaatst: ma jan 01, 2007 7:59 pm |
|
|
de gemeente wou het al eerder sluiten maar dat
is al een paar keer niet doorgegaan. deze keer
is het al een aardig rond. dus ik weet niet zeker
wanneer het zou moeten sluiten maark denk zo
snel mogelijk.....
misschien hebben we geluk en gaat het dit keer
weer niet door!!! 
|
|
Omhoog |
|
 |
symenmanzzz
|
Geplaatst: ma jan 01, 2007 8:00 pm |
|
|
maar nogmaals....
ik weet het niet zeker...... 
|
|
Omhoog |
|
 |
symenmanzzz
|
Geplaatst: ma jan 01, 2007 8:08 pm |
|
|
ik denk dat het nog wel ff duurt voor die dicht zal moeten gaan
want er word nog op 19 augustus een NK gereden...
dus ik heb niks gezegt 
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: ma jan 01, 2007 8:10 pm |
|
|
Amsterdam ik denk het niet,,, Die hebben ze net nieuw neer gelegt die zouden ze nu dan niet af breken..
Edit: Je kan trouwens ook editten, hoef je niet 3 berichten te doen 
|
|
Omhoog |
|
 |
Seb
|
Geplaatst: ma jan 01, 2007 8:41 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm Berichten: 954 Woonplaats: Coevorden
|
Wat een onzin dat ze al die banen gaan sluiten... en ik snap niet waarom ze voor uitgeest geen initiatief bedenken voor een nieuwe kartbaan
_________________ http://www.sebracing.nl 2007: Kampioen KBO KCT 2008: NK RK1 Junior 2009: NK RK1 Senior 4e 2010: Rotax rec
|
|
Omhoog |
|
 |
tony kart racer
|
Geplaatst: ma jan 01, 2007 9:08 pm |
|
|
die figuren die zich milieuactivisten noemen zijn van die mannetjes met geiten wollen sokken die denken dat ze alles voor elkaar krijgen.
ook ik heb de berichten regelmatig opgevangen over de peel/venray.
een circuit aan de andere kant van de weg is geen oplossing maar verschuiving van het probleem.
ze willen gewoon alles helemaal weg hebben die gekken.
onvoorstelbaar waar die mee bezig zijn.
hebben we een veilige plek om te karten komen hun weer met hun milieu.
word er niet goed van.
hoop dat de peel lekker lang open blijft.
als het aan mij ligt voor altijd.
ze liggen daar zo goed.
alleen de toegangs weg mogen ze wel eens asfalteren.
of dat moet reeds gedaan zijn.
hoe dan ook mijn moto is :
de peel open laten en weg met die milieu freaks!!!!
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: di jan 02, 2007 9:52 am |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
symenmanzzz schreef: misschien is het niet zo, maark had ook gehoord dat Amsterdam nu definitief gaat sluiten.....kan zijn dat ze Uitgeest bedoelen.... kan ook zijn dat ik het verkeerd heb gehoord.  klopt uitgeest gaat echt dicht op 31-10-07 jeffrey1991 schreef: haha prokartmonster als uitgeest weg moet ben jij ook je baan kwijt Maaaar.. als de peel 2007 moet sluiten dan is dat nieuwe circuit er nog nie? waarom doen ze gewoon nie wanneer dat nieuwe circuit gebouwt is, dat andere slopen? Dat zou toch veel beter zijn en iedereen zou het ermee eens zijn denk ik dan... ( behalve die milieu mensen) ja inderdaad stevig balen en mn werk ben ikd an ook kwijt Johan schreef: Kart op waterstof uitvinden misschien?  O tuurlijk niet, dan gaan die milieubewegingen weer zeuren over een water-tekort  Zeikerds zijn die milieumennekes!
die karts bestaan al ik zag er 1 op de laatste autorai
hangt wel een prijskaartje aan van 600.000 euro
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
Manders Racing
|
Geplaatst: di jan 02, 2007 12:03 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm Berichten: 512 Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
|
jullie moeten wel eerst lezen voordat je de schuld op alle milieu-mensen schuift.
het circuit de peel is gebouwd zonder vergunning en heeft nooit een vergunning gehad om hier te mogen liggen. Tevens ligt het nu in de EHS (ecologische hoofd structuur, een stelsel van bijzondere authentieke natuurgebieden die aaneengesloten door NL liggen) de EHS is later bedacht dan dat de kartbaan er lag. Een grote fout van de gemeente, provincie, overheid. Maar het komt erop neer dat alles en iedereen het onderspit hiervoor moet delven. Logisch, want de EHS geeft NL weer in zijn originele vorm en je bent een ontzettende sukkel als je zegt dat is niet nodig en overbodig. De natuur hoort in een land en vooral deze natuur.
Maar goed. Circuit de Peel is illegaal gebouwd en ligt er nog steeds zonder vergunning. Aan de overkant van de weg krijgen ze wel een vergunning en ligt het uit de EHS. Probleem opgelost.
Wat betreft de milieumensen: oke, het zijn zeikerige wereldverbeteraars zonder nuttige argumenten. Ze hebben volkomen gelijk met btrrekking tot de EHS en de vergunning, maar over geluidsoverlast en milieuvervuiling kunnen ze niet klagen. Immers via google earth is te zien dat er een militair vliegveld naast de baan ligt en het dichtstbijzijnde boerenbedrijf is honderden meters verder. De dichtstbijzijnde 'stadse' bewoning is kilometers verder. De boeren zullen niet klagen over deze baan, absoluut niet. Geluidsoverlast is ook niet het grootste punt, kijkend naar het vliegveld en de drukke provinciale weg ligt voor de deur met betonplaten (of asfalt tegenwoordig?) waar auto's een bak herrie ontwikkelen. Milieu ook niet, kijkend naar de stankcirkels van de veehouders met hun ammoniakuitstoot, het vliegveld en de provinciale weg.
Het grote probleem is de gemeente venray die wist dat het circuit illegaal gebouwd is en het altijd gedoogd heeft maar dat nu niet meer kan.
De gemeente moet NU standvastig zijn en het circuit laten opruimen, hier een mooi heidelandschap laten creëren en aan de overkant van de weg een prachtig circuit laten bouwen met grote geluidswallen en de strengste milieuregels hanteren.
Iedereen tevreden:
- EHS is compleet, zonder onderbrekingen.
- milieumensen tevreden, ivm oude circuit weg en nieuw circuit waar ze absoluut niet over kunnen zeiken
- karters tevreden, ivm met hypermodern circuit met vergunning, dus gaat nooit meer weg
- boeren tevreden, ivm het uitkopen van hun bedrijf....gaat over tientallen miljoenen euro's
- gemeente venray tevreden, ivm EHS, geen zeurende mensen meer, fonkelnieuw circuit: dus super publiciteit
- heer Maessen (eigenaar groot bouwbedrijf): eigenaar van oude circuit en het nieuwe circuit: geld en het laadje, prestige object, geweldige sponsoring
- Harm Schuurman: eigenaar Schuurman BV: kart onderdelen en importeur Maxxis banden. Belanghebber in circuit de Peel.
Ik heb dit geschreven:
omdat ik gek ben op karten
ik ben een milieuman
ik volg een HBO-ingenieurs opleiding (HAS Den Bosch, Stad en Streekontwikkeling) om later te bemiddelen in deze situaties. Als milieukundige, hydroloog (waterkundige), bouwkundige, kennis van wet en regelgeving en kennis van ondernemen en begroten, kan ik zeggen dat ik weet waarover ik schrijf en je moet rekening houden met de verschillende groepen die allemaal vechten om een klein stukje land en een eigen mening!
_________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Laatst bijgewerkt door Manders Racing op di jan 02, 2007 12:13 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |