Auteur |
Bericht |
*Sven*
|
Geplaatst: do mei 22, 2008 4:52 pm |
|
Geregistreerd: do feb 07, 2008 9:35 pm Berichten: 234 Woonplaats: Rijswijk
|
Zo als ik op teletekst zie word het zondag inderdaad niet echt schitterend weer.
Ik kijk het zondag ochtend aan. Als het droog is ( en geen hele donkere lucht ) ga ik gewoon, maar als het regent blijf ik zowiezo hier. Want ik hem nog geen regenbanden ..
Maarja, laten we hopen dat het gewoon mooi weeer is  !!
|
|
Omhoog |
|
 |
kartje
|
Geplaatst: do mei 22, 2008 4:58 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
even zondag afwachten kan altijd weer veranderen en goed naar Piet
Paulo(sma) luisteren want die heeft toch al bewezen een waardig weerman te zijn 
_________________  ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: do mei 22, 2008 8:25 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
@kartje
Preciesssssssss... niet gelijk alleen het negatieve zien... 22gr. zonder zon is ook heerlijk rijweer. Als het maar niet regent en daar gaat het om...
en een buitje... ja, dat kan gebeuren en dan zitten we net met z'n allen aan de koffie.
@Sven....
Pas op.... als het in Rijswijk slecht weer is, wil dat nog niet zeggen dat het in Eindhoven hetzelfde is.
Op 30 April jl... heeft in Den Haag en omstreken bijna altijd geregent en wij hebben in Veldhoven 20 minuten regen gehad en behoorlijk wat zon nog... dus.....
@Nuno.....
Zoals ik al eerder zij.... Teletekst en KNMI site kunnen helemaal niets voorspellen, dat hebben ze al meerder malen bewezen.. denk aan de diverse weeralarmen die ze afgegeven hebben in de winter waarbij er bij eentje... het een beetje in de buurt kwam.
Ik blijf positief......
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
Bask
|
Geplaatst: do mei 22, 2008 8:47 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
Zoals David al zegt,
de voorspelling tijdens de forummeetings is nooit bijzonder goed, maar we treffen het altijd...(kan ook niet anders als Paulo erbij is  ),en een enkel buitje is niet het einde van de wereld..
Ik kan vanaf hier niet bekijken hoe het weer is in eindhoven, en zolang er zaterdag avond niet op het forum staat dat het niet doorgaat ga ik gewoon rijden.
Ik hoop op veel kartplezier, en veel forumleden zondag.
tot dan,
gr Bas
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: do mei 22, 2008 9:31 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
HEREN.....
MOCHT HET NIET DOORGAAN....
DAN STAAT HET ZONDAG HIER OM UITERLIJK 09:30 uur VERMELD !!!!
Laatst bijgewerkt door Paulo27 op do mei 22, 2008 9:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
Bask
|
Geplaatst: do mei 22, 2008 9:55 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
heb vertrouwen,
paulo is er bij, dus het gaat gewoon door.
tot zondag;)
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
 |
*Sven*
|
Geplaatst: vr mei 23, 2008 1:12 pm |
|
|
Ok.
Jaa Paulo daar heb je gelijk in.
Ik zal zondag ochtend nog even het forum checken dan
Het hoeft geen heerlijk zonnetje te zijn, als het maar droog is 
|
|
Omhoog |
|
 |
Rikjuh
|
Geplaatst: vr mei 23, 2008 1:24 pm |
|
|
Anders neemt hij de zon wel mee, bind hij hem vast aan zijn nieuwe trekhaak 
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: vr mei 23, 2008 3:02 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
met een heeeeeeeeeeeeeeel lang touwtje
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: vr mei 23, 2008 3:51 pm |
|
|
Weer Update voor Zondag 25 Mei:
- Bewolkt.... af en toe een zonnetje
- 20-21 gr.
- Kans op een (onweers) bui
- Neerslag 0,5 - 1,5 mm
- Wind vanuit het Oosten kracht 4-5
De wind uit het Oosten is perfect..... zondag in Duitsland zie ik heel weinig regen op de sateliet en dat betekend dat het weer in de morgen in Duitsland, het weerbeeld bepaald in de omgeving van Eindhoven in de middag.
Dus al met al... Kans op een Bui is dus over het gehele land gezien en ik ben van mening dat we hetzelfde weerbeeld krijgen als op Koningingendag, voor degene die er toen ook bij waren. (1 buitje van ca. 20 minuten, na 45 minuten was de baan droog en konden we weer knallen)
Wordt Vervolgt......
|
|
Omhoog |
|
 |
-Nick-
|
Geplaatst: vr mei 23, 2008 4:05 pm |
|
|
Dat is mooi
Hopelijk komt 't uit.
|
|
Omhoog |
|
 |
*Sven*
|
Geplaatst: vr mei 23, 2008 4:13 pm |
|
|
Ik hoop het inderdaad ook!
Harstikke bedankt voor de informatie Paulo! 
|
|
Omhoog |
|
 |
Rikjuh
|
Geplaatst: vr mei 23, 2008 4:19 pm |
|
|
Citaat: Weer Update voor Zondag 25 Mei:
- Bewolkt.... af en toe een zonnetje - 20-21 gr. - Kans op een (onweers) bui - Neerslag 0,5 - 1,5 mm - Wind vanuit het Oosten kracht 4-5
De wind uit het Oosten is perfect..... zondag in Duitsland zie ik heel weinig regen op de sateliet en dat betekend dat het weer in de morgen in Duitsland, het weerbeeld bepaald in de omgeving van Eindhoven in de middag. Dus al met al... Kans op een Bui is dus over het gehele land gezien en ik ben van mening dat we hetzelfde weerbeeld krijgen als op Koningingendag, voor degene die er toen ook bij waren. (1 buitje van ca. 20 minuten, na 45 minuten was de baan droog en konden we weer knallen)
Wordt Vervolgt......
Onze nieuwe Piet Paulusma! 
|
|
Omhoog |
|
 |
*Sven*
|
Geplaatst: vr mei 23, 2008 4:24 pm |
|
|
Alleen dan zit onze PAULOsma wel goed ( hoop ik  ) ( heb al paar keer meegemaakt dat Pietje er helemaal naast zat
Als het inderdaad even regent en daarna zo is opgedroogd is het niet zo erg.
Ik hoop iedergeval dat het mooi weer word!
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: vr mei 23, 2008 6:18 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
luister maar naar paulo onze nieuwe weerdeskundige. Hij heeft echt gelijk. Geloof hem maar op zijn woord. want op 30 april was het echt zo half 12 regen, 12 uur droog. en na kwartier half uur weer rijden. ( aangezien sommige jongens met regenbanden reden en de baan sneller droog was ) Dus ga gewoon van paulo uit die weet wel wat die zegt heb ik gemerkt. Helaas kan ik er NIET bij zijn. Ik zit in me examen periode. ik ben 1 juni te vinden op lansard dus mocht het uitgesteld worden... 
|
|
Omhoog |
|
 |