Ga naar pagina 1, 2  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jun 27, 2018 8:27 pm 

Geregistreerd: zo apr 22, 2018 4:12 pm
Berichten: 2
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee en heb mij dan toch maar eens geregistreerd. Karten heb ik altijd al leuk gevonden maar eigenlijk nooit heel veel gedaan in mijn jeugd. Nu ben ik 25 en kriebelt het de afgelopen tijd steeds meer en meer om er echt iets mee te gaan doen in de zin van serieus trainen en rijden. Ik heb zelf nog geen kart en om heel eerlijk te zijn heb ik ook niet veel kennis van de techniek om zelf veel te sleutelen. Ik rij regelmatig bij ANAC in Nijmegen met een huurkart. Bevalt op zich goed maar het zou leuk zijn om een buddy te vinden (of meerdere) waar ik veel van kan leren/meekijken of samen rijden uiteraard.

Ik woon zelf in Arnhem dus er zijn ook zat buitenbanen op rijdbare afstand. Ik kom graag eens langs om een praatje met een van jullie te maken op een baan in de buurt!

p.s. weet iemand of ik ergens hier in de buurt bijv. kartles kan volgen of mee kan rijden met een club? Zie wel dat er clubs zijn maar veelal rijden die met eigen karts?

Groetjes en wie weet tot snel =D)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jun 27, 2018 10:03 pm 

Geregistreerd: di nov 11, 2014 10:28 pm
Berichten: 308
Woonplaats: Eindhoven
Welkom in de kartwereld!
Wellicht medeforumleden kunnen wel vertellen of er ergens les wordt gegeven.
Zelf ga ik regelmatig op Berghem rijden.
Ga kijken op de buitenbanen en kijk wat je aanspreekt samen met je eigen ervaring en tips van anderen kom je er wel uit. :LL

_________________
Karten.... What else!

CRG Road Rebel Gold & ……...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jun 28, 2018 6:58 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
Welkom op het forum en bij de kartsport!

Wat Matje_62 al aangeeft; ga inderdaad op wat banen kijken ( Eefde, Berghem en Veldhoven bijvoorbeeld ) en spreek de rijders aan. De meeste zullen je graag te woord staan en al pratende kom je snel veel te weten en kun je wellicht een goed beeld krijgen van welke kart het beste bij jou past.

Op de kartbaan van Lelystad geven ze lessen, maar wel zullen er voornamelijk kinderen zijn die die lessen volgen denk ik.

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jun 28, 2018 1:13 pm 

Geregistreerd: di nov 11, 2014 10:28 pm
Berichten: 308
Woonplaats: Eindhoven
Even de topic “trainen” in de gaten houden onder “algemeen”
Daar word af en toe gepost wie waar en wanneer gaat rijden.

_________________
Karten.... What else!

CRG Road Rebel Gold & ……...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr jul 06, 2018 10:01 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 06, 2013 11:56 am
Berichten: 498
Welkom hier en succes met uitzoeken.
Echt een maatje is niet nodig je komt zat leuke mensen op de baan tegen.

_________________
Sodi Kart - Rotax DD2


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr jul 06, 2018 10:31 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 29, 2008 9:30 pm
Berichten: 346
Woonplaats: Geleen
Op Genk kun je ook als volwassene les krijgen, maar ook bij veel winkels kun je begeleiding krijgen, met name Schepers, maar ook Cox (jeetje, maak ik nu reclame voor hun ?), Vasa etc doen rijders begeleiden met alle facetten van het rijden met een kart als je dat wilt (en kunt betalen). Dat geldt ook net zo goed voor hobbyrijders als wedstrijdrijders.

Maar ik zou zeggen, kom gewoon langs, zijn zat mensen die het leuk vinden om je te leren karten en te helpen bij alle vragen die je zou hebben. Zelf kun je me vinden op Spa, Kerpen, Genk, Berghem en Eindhoven.. We rijden gewoon waar we zin in hebben die dag of waar we afspreken met andere rijders/forumleden.

En 'kartvolk' zijn geweldig gezellige mensen, kunt prima alleen ergens naar toe gaan, door dezelfde hobby heb je altijd wel aanspraak of hulp bij vragen :-)

Tip : Op Genk is deze zomer een actie met 50% extra tijd bij het huren van een 'expert kart', dat is een Rotax max of DD2, dan kun je eens proeven aan het 'echte' werk. Daarnaast kun je tijdens zo'n sessie de mannen van GKS de oren van de kop vragen over alle mogelijk vragen die je zou hebben.. Ben zelf ook zo ooit begonnen.. ben nu aan het 4de seizoen in eigen kart bezig, maar heb jaren op deze manier gereden.

_________________
CRG Dark Rider EVO32 (2016) - Rotax EVO DD2 (2017)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 16, 2018 8:58 pm 

Geregistreerd: zo apr 22, 2018 4:12 pm
Berichten: 2
Bedankt voor alle reacties! Ik ga er mee aan de gang. Tot binnenkort ergens op een circuit. 8)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 17, 2018 6:35 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 29, 2008 9:30 pm
Berichten: 346
Woonplaats: Geleen
Kijk eens in het te koop topic, ik verkoop onze DD2, painless chainless Rotax plezier. Erg leuke basis om een goed begin van de hobby te maken.
Tis dat je zover weg woont anders zou ik je best willen aanbieden om je een tijdje te begeleiden.
Maar bijvoorbeeld een keer die kant uit om je op weg te brengen wil ik je wel aanbieden.

Tis een heerlijke kart om te rijden, met de peddels aan het stuur maakt dat ook een beginner er prima mee overweg kan. Tis schakelen met 2 versnellingen, zonder koppeling of gas terug te nemen.
Boh, lijk wel een verkoper zo :-) Maar de mensen die me kennen weten dat ik geen troep doorverkoop en goed voor mijn materiaal zorg.

_________________
CRG Dark Rider EVO32 (2016) - Rotax EVO DD2 (2017)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 17, 2018 4:22 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 30, 2011 7:04 pm
Berichten: 374
alleen moet wat aan die prijs doen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 17, 2018 4:41 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 29, 2008 9:30 pm
Berichten: 346
Woonplaats: Geleen
Prijs valt over te praten, zolang we er beide maar mee kunnen leven. Hoef er echt niet de hoofdprijs voor en het is goed materiaal.

_________________
CRG Dark Rider EVO32 (2016) - Rotax EVO DD2 (2017)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 17, 2018 4:56 pm 

Geregistreerd: di nov 11, 2014 10:28 pm
Berichten: 308
Woonplaats: Eindhoven
Dat is zeker waar, want hij is het waard!

_________________
Karten.... What else!

CRG Road Rebel Gold & ……...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 24, 2018 12:00 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 29, 2008 9:30 pm
Berichten: 346
Woonplaats: Geleen
Ondertussen verkocht, zoals ik je ook in een PB heb laten weten. Als je serieuze interesse hebt in een kart zul je toch echt sneller moeten schakelen.. ookal had ie er maar twee :-)

_________________
CRG Dark Rider EVO32 (2016) - Rotax EVO DD2 (2017)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 24, 2018 4:35 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm
Berichten: 1303
Woonplaats: Nuland
Mocht je een DD2 zoeken, dan weet ik er wellicht nog wel een op korte termijn. :lol:

_________________
Koos Kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 24, 2018 5:00 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 29, 2008 9:30 pm
Berichten: 346
Woonplaats: Geleen
Die van Ron is ook een stuk jonger dan degene die ik verkocht, zeker een aanrader !

Wel een hele stoere om als eerste een DD2 kart te kopen, maar rijdt ook zeer gemakkelijk, wij vinden het zeker fijner rijden dan een RM :-)
Wij zagen eerst wat op tegen het schakelen, maar dat went heel erg snel en je krijgt er veel (onderhouds) gemak voor terug.

_________________
CRG Dark Rider EVO32 (2016) - Rotax EVO DD2 (2017)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 24, 2018 7:36 pm 

Geregistreerd: vr mei 26, 2017 2:12 pm
Berichten: 26
Woonplaats: Schoten
Welkom jdm1993,

die leeftijd speelt zo geen rol hoor, alst maar plezant is, ik ben er 37 en nog maar 2 jaar aant karten! Ok ik kan de meeste niet volgen maar da trek ik mij nie aan :^o ! Ik zit van de eerste tot de laatste meter me een grote smile in mijn dd2'ke!
Khad zelfs vorig jaar nooit durven dromen in Genk onder de minuut te geraken en kijk nu, ik zit in de 57! Ik sta nog steeds versteld van de G-krachten dat da ding ontwikkeld, echt zot.
Altijd welkom in Genk als ik ga rijden, laat dat ook meestal weten in het trainen topic! Mss net iets te ver? Maar zeker de moeite om eens een bezoekje te brengen, zoals snoebel eerder al vermelde kan je daar een dd2 huren, ik verzeker je het is enorm verslavend! En als het allemaal zo fijn is komt da onderhoud en techniek vanzelf, veel lezen en proberen! Vorig jaar stond ik elke week bij Ingo Schepers met 1000 vragen en heb toen enorm veel geleerd op korte tijd!
Veel succes met de zoektocht en veel kartplezier toegewenst!

grtz

_________________
Zanardi dd2


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David