Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jul 28, 2016 6:47 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 23, 2016 6:58 pm
Berichten: 12
Hallo allemaal,

Mijn naam is Roy 20 jaar en woon in Hattem (bij Zwolle).
Ik werk als monteur bij een toyota dealer en monteur bij johan kraan motorsport op het circuit in de weekenden
sinds kort heb ik een 100cc 2 takt kart.

Ik begin even bij het begin!
mijn interesse voor racen is begonnen toen ik op school een jaar lang monteur was in het deltion rally team waar ik een Mitsubishi evo 10 servicede.
hier begon het al een beetje de kriebelen om zelf te gaan racen

Afbeelding

na dat voor mij het rally avontuur bij deltion afgelopen was ben ik door gegaan naar het circuit en in de weekenden gaan werken bij Johan kraan motorsport als monteur, waar we onderandere racen met aygo's en sakers.

Afbeelding

Toen ik daar begonnen was wou ik natuurlijk echt zelf eens gaan racen!

Eerst een cursus gehad in een aygo via het bedrijf.
Daarna ben ik zelf begonnen met mijn dagelijkse auto een toyota starlet :lol: rechtuit niet snel maar door de bochten super snel.
hier heb ik aardig wat trackdays mee gereden op TT Assen en Zandvoort en Zolder

Afbeelding

Daarna heb ik voor dagelijks gebruik een Toyota Yaris Tsport 1.5 gekocht,
deze auto was een stuk stugger en had een stuk meer vemogen! Hier natuurlijk ook de enige meters mee op het circuit gemaakt!

Afbeelding

Afbeelding

vervolgens op TT Assen via het bedrijf mijn racelicentie gehaald in de stromende regen!

Afbeelding

Ondertussen nog geen races gereden helaas, maar gelukkig ga ik 28 augustus op zolder mijn eerste wedstrijd rijden op circuit zolder in de PTC Cup.

Ondertussen was het natuurlijk eens tijd voor een echte circuit auto!
Toen heb ik samen met een maat van mij een renault clio 1 cup auto gekocht met 180 pk om daar mee trackdays te rijden!

Afbeelding

Afbeelding