Ga naar pagina 1, 2  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr feb 27, 2015 9:17 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo feb 25, 2015 1:45 pm
Berichten: 41
Woonplaats: dead area
Hallo allemaal,

Al een jaartje gluur ik zo nu en dan mee op dit forum en heb een redelijk idee gekregen betreft het reilen en zeilen binnen het kart wereldje.

Nu dan maar eens geregistreerd want sinds vorige week samen met me broer 2 rotax max seniors aangeschaft en tja dan is het opeens allemaal echt.

Afbeelding

Ik zie iedereen zich netjes voortellen, dus hopsaflops dat doe ik dan ook voor ons bij deze:

Me broer rijd jaar en dag trackday's met z'n te snelle auto en ik droom net zo lang van een prachtige classic F3 500cc auto.
Gezien mijn spaarpot nooit van z'n leven zo vol zal raken... blijft het bij mij bij een droom en bij me broer een beetje in z'n uppie op de circuits.

Dus kom je langzaam tot de realiteit dat er een knoop moet worden door gehakt.

Karten bleek de uitkomst, eerst wat binnenbanen, toen met autostrada 2 dagjes op Berghem het rotax max gevoel krijgen, nog een keertje op het nieuwe circuit van Lelystad met de Rotax huurkarts.. tja jullie weten dan donders goed dat je dan al lang en breed verkocht bent en aan de eigen kart kan.

Ik heb me goed laten informeren door Dennis v/d Spoel en natuurlijk z'n boek van A tot Z en van Z tot A doorgenomen en we zijn opzoek gegaan naar twee gelijkwaardige Rotax max seniors karts en natuurlijk alle andere nodige meuk.
De aanhanger, de kleding, de opslag werd snel gevonden en aangeschaft... de karts liet nog even op hen wachten.
Je stelt je budget toch wat lager dan je uiteindelijk gaat uitgeven, maar na 4 maanden actief rond speuren zijn we bij Schepers beland en hebben daar vorige week een mooie Zanardi en Kosmic weggehaald.
4 sets bandjes, 2 pitkarretjes, 3 setjes banden op velg waarvan 2 maal regen, 2 mooie AIM mychron 4's aangesloten en wel en nog wat oil en kettingspray en de spaarpot is leeg en de aanhanger vol.

Half maart gaan we voor het eerst rijden en proberen het komend seizoen alle mogelijke banen te checken. (lelystad, strijen, eindhoven, berghem, emmen, stadskanaal, genk en spa ziet er ook mooi uit.. is het de trip waard?)

Ik neem aan dat andere kleine raceklasse hier ook geliefd zijn, dus misschien vinden jullie wat van me filmpjes leuk:

Eerste link is een filmpje van de geweldige F3 500cc klasse die de afgelopen historische GP op Zandvoort bezocht.
Tweede link is van een docu "borrelglasklasse" over het 2014 seizoen van de classic 50cc wegrace scene. Alleen een teaser online, de film zelf is namelijk nog in de verkoop als dvd bij een motormagazine!

http://www.skateordiemotherfucker.nl/500ccformula3.html


http://www.skateordiemotherfucker.nl/borrelglasklasse.html

Genoeg gebrabbeld, wie weet komen we elkaar tegen op of naast de baan.. of natuurlijk in de verschillende topics.

grt, mike d.

_________________
short, fast & loud


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr feb 27, 2015 11:32 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
Hoi Mike.... welkom op het forum. Jullie zijn meteen geïnformeerd van start gegaan lees ik zo.
Misschien kunnen we jullie verwelkomen op de meeting 19 april op Landsard!

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za feb 28, 2015 1:18 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 10, 2012 4:37 pm
Berichten: 1754
Welkom! En zo te zien heb je een mooie aanhanger!

_________________
"if you have everything under control you're not moving fast enough"

CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR
CRG ROADREBEL 2012 - TM K9C


Afbeelding
Facebook.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za feb 28, 2015 1:36 pm 

Geregistreerd: zo jun 22, 2014 10:59 am
Berichten: 38
Woonplaats: Het beloofde land (Kaatsheuvel)
Welkom Mike! leuk stukje om te lezen...
Filmpjes zijn altijd welkom, tof die F3 500cc klasse. :LL


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za feb 28, 2015 1:37 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm
Berichten: 2385
Hé Mike, leuk je hier te zien. ik heb contact met je gehad over de Mychron 3 die je wilde kopen.
Je hebt een mooie set te pakken zo te zien.
Succes hier! :LL

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za feb 28, 2015 2:14 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo feb 25, 2015 1:45 pm
Berichten: 41
Woonplaats: dead area
Kijk eens aan, een warm welkom. Dat doet goed.

19 april moet er nog even een oppas voor de hond geregeld worden, maar ga er van uit dat we langs wippen, gezellig.

Hi max, idd ik had je naam en aanbod idd gelinkt met ons contact... leuk je hier tegen te komen.

Qua filmpjes, dit seizoen zou ik een docu gaan draaien over de classic speedway scene in de lage landen, helaas hoorde ik gister dat voorzitter zich terug heb getrokken.. dus voorlopig geen docu.. maar dus wel meer tijd voor karten.. misschien daar maar eens een mooi filmpje over maken!?

Nog een vraagje, tijdens de paasdagen willen we ook een dagje rijden.
Waar is het aan te raden om dan te rijden (wie weet is het op sommige banen super druk met festiviteiten/races?)

dik zin an 19 april..

grt, mike d.

_________________
short, fast & loud


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za feb 28, 2015 5:34 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
Hoi Mike,

Gezellig, we zien jullie graag tegemoet.

Tim

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za feb 28, 2015 11:58 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za nov 09, 2013 6:03 pm
Berichten: 26
Woonplaats: Brugge
Welkom op het forum Mike :!:

_________________
http://www.kartwinkel.eu
http://www.lvd-motorsport.be


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo maart 01, 2015 10:18 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am
Berichten: 545
Woonplaats: Gent
Welkom op het forum!
Veel plezier met je mooie aankoop!

_________________
Birel RY31 met Rotax Max SR.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za maart 07, 2015 6:53 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Hey Mike, Welkom!
Leuke foto, alsof de karts ondeugend staan te wachten om het hoekje.

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo maart 18, 2015 7:42 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo feb 25, 2015 1:45 pm
Berichten: 41
Woonplaats: dead area
De kop is eraf mensen.

Wat een gedoe dat karten haha.

Afgelopen zondag de karts voor het eerst na aankoop zelf even rustig lopen ontdekken voor dat we maandag op Lelystad gingen rijden.

Elders op het forum al te lezen dat we de karts niet aan de praat kregen om het geweldige feit dat we het (aan/uit) pinnetje niet uit hadden staan hahaha

De volgende dag op weg naar lelystad begaf de auto het op de dijk. Heerlijk, een bobine naar z'n grootje.. Met dank aan de garage en haar achterstallig onderhoud.
Gelukkig is de ANWB nog steeds onze beste vriend en hopsaflops na 2 uurtjes pauze en een ontdekkingstocht op het prachtige bedrijventerrein van Lelydorp waren we binnen no time bij de kartbaan.
Heerlijk een privé circuit voor ons zelf, de hele middag met z'n tweeën zitten prutten.
Karts starte (met pinnetje uit!) in 1 keer en gingen als de brandweer.

Sturen voor mij is tijdens de 6e week meniscus revalidatie, slechte 'nacht'rust en slecht voorbereide picknickmand een behoorlijke klus en ik eindigde de dag kotsend over een hek... Maar wel genoten, volgende keer wat gezonder naar een kartdag toe leven en niet te nonchalant over de lunchtrommel doen.
Me broer heeft er een gekneusde rib aan overgehouden en is een nieuwe (betere)rib protector rijker.

Ja een enerverende maiden voyage.

Dik zin in de volgende trip, tijdens Pasen gaan we weer frutten, eens kijken wat dan allemaal stuk kan gaan.

Grt, Mike d,

_________________
short, fast & loud


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma okt 26, 2015 3:59 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo feb 25, 2015 1:45 pm
Berichten: 41
Woonplaats: dead area
Zit met een herfstgriepje thuis en las op het algemeen forum dat er te weinig gepost werd.

Ik post wel een (epos van een) aanvullende brabbel op ons kart avontuur en wie weet zit er naast de amusementwaarde ook wat bruikbaar materiaal tussen voor beginnende karters.

We zijn nu 8 maanden verder met de mini racertjes en gaan waarschijnlijk nog 1 keer dit jaar rijden.

We zijn erg blij dat we dit samen hebben aangepakt, echt in me eentje dit avontuur had ik niet vaker dan twee keer volgehouden.
De rit naar en van de baan is voor ons net zo belangrijk als de rondjes rijden.

We zijn iedere keer naar een ander circuit gereden, houd het leuk en zo kunnen we komende keren meer een keuze maken waar we het meeste plezier beleven.
Zie hier een soort van review van onze kant.

We begonnen in Lelystad, de vele haarspeld bochtjes deden bij mij de maag omdraaien en bij me broer was de eerste bocht van de start een ribben kneuser.
Alles was nieuw deze dag, gelukkig waren we alleen op de baan, dat was voor een eerste keer erg fijn.
Mooie en schone baan, vriendelijk personeel.

Tweede keer was de forum meeting op Eindhoven, sjesus wat druk ik telde voor ik de baan opging 31 karts op de baan.
Een paar leuke mensen gesproken, een seniele oude man gesproken die niet meer wist dat hij me op de baan aan het duwen was en ik heb me broer uit het gras geplukt na multi botsing veroorzaakt door minirijdertje.
Dat de minimensjes tegelijk met de grote reden vonden wij een beetje vreemd.
Ik kreeg een beetje het idee dat de baan (asfalt) op is.. Er leek maar 1 lijn over het hele circuit te zijn.. We zijn bijzonder vaak ingehaald, maar gelukkig hebben wij ook hier en daar wat gepasserd.

Volgens mij zijn we toen naar assen gegaan.
Snotverdomme wat is dit een mooie baan, geweldig wegdek, zoveel verschillende lijnen met grip mogelijk.
Super relax en aardig personeel, alles tip top voor elkaar.
Schrikbarend weinig karts toen wij er waren.. Vol trots hebben we schakelkarts gepasseerd ... Mooie dag.. Wel weer misselijk geworden.. Haha

Spa, op vrijdag heen en we hadden er dik zin an, zeker omdat ook dit weekend onze vrienden van de classic 50 & 125 cc motorfietsen op het GP circuit zouden rijden. Het was alleen jammer dat de zaterdag en zondag aansluiten van ons bezoek er een kartkampioenschap gereden ging worden en hierdoor onze geplande tweede dag een beetje in duigen viel. Tijdens het opzetten van de tent merkte ik dat de familie naast ons dat liever niet had... Maar dit niet duidelijk maakte door de reden te geven.. Maar gewoon ons dacht weg te kunnen kijken... Erg jammer.. Kan het circuit niets aan doen.. Maar de toon was wel gezet. Het was ook nog eens 30 graden... Wel lekker gereden en een mooie baan..
Maar de buren, de temperatuur en oorverdovende trainen van de classic Bikes (tot 23:00 uur) op het gp circuit gaf ons de genoeg reden om huiswaarts te keren ipv overnachten op de paddock.
Super aardige baan beheerder/marshall .. Me vraagtekens bij personeel aan de bar.. Geen Engels en wist compleet niet wat we wilde (twee maal karten met rotax Max senior!)... Het was zo bijzonder, de kok moest er zelfs bijkomen.. Maar die kon ook geen Engels of Nederlands.. Wat een avontuur. Verder prachtige baan, prachtige omgeving.

Eefde, via een twijfelachtige zandweg kwamen we bij de baan.
Lekker rustig... Wij als kompleet nitwits regenbanden monteren wat wat meer moeite koste dan we vermoeide (verschillende klossen enz) komt baan beheer even kijken en adviseerd ons om gewoon met slicks te rijden... Baan droogt snel genoeg en zo slopen we de regenbanden niet..
Diepe zucht.. Maar we wisselen weer om.
Man man wat een gevaarlijk feest met slicks op die kleine natte baan... Onverwacht de tijd van me leven met 4 wiel drifts....
Over de dag werden onze tijden natuurlijk aanzienlijk beter.. Ook wel leuk... Maar langzaam werd ons wel duidelijk dat we een beperkt percentage uit de karts halen en dat we voor al lichamelijk op de nok zitten haha.
De ene kant jammer.. Maar beter zo dan andersom.
Leuk personeel, grappig baantje.

Vledderveen, weer eens een rit van meer dan 2,5 uur van uit de randstad.... Pocketbikes met volwassen mensen, veel Duitsers met super snelle schakelkarts, minikarts en een superaardige kantinemevrouw.
Kleine baan met een bochtencombi (bij de kantine) die ik niet helemaal begreep en de lol er wat uit haalde.
Eerste rondjes reed de kart slecht.. Ik dacht eindelijk is er dus wat stuk.. Maar stom stom.. Had choke nog open.. Haha prutser dat ik ben..
Klein voelende baan met als Pronk stuk het 'nieuwe' deel wat wel heel leuk is. Alleen verschilt in mijn beleving het design van het oude deel veel met het nieuwe deel.
Wegrijdend viel de aanhanger van de haak.. Haha geweldig, geen schade, maar wel een vermoeiende dag.

Laatste waar we zijn geweest is strijen.
Leuk sfeertje, flinke stoepranden als curbs, eigenlijk redelijk leuke baan om te rijden terwijl voor mij deze op papier er als wat basis en klein overkwam.
Bij deze laatste keer rijden merkte ik al dat de ronde tijden me volkomen niet meer interesseerde en ik alleen m'n mychron voor temp en touren indicatie gebruikte.. Me broer maalt al sinds dag 1 niet om tijden.

Emmen en genk hebben we nog niet gehad (berghem met eigen karts ook niet), maar het is best vermakelijk zo'n seizoen karten.

Veel rijden op een dag doen we niet, het lichaam en soms de geest is er snel klaar mee.. We hebben weinig te bewijzen en de voldoening is meestal wel binnen.

Wat ons heel erg opvalt, is dat we anticipeerde op een seizoen met flink wat reperaties en aanpassingen per baan.
Maar we rijden nu nog vrolijk op onze aankoop instelling, tandwielen en banden.
Geen idee of dit komt omdat we ons onderhoud netjes doen, weinig of behouden rijden of omdat de tips en verhalen ,voor dat we onze aankoop deden, wat aangedikt zijn geweest?
We zitten met kilo's ongebruikte tandwielen, kettingen, banden, velgen, bandenpers, wondermiddeltjes..
Met de tijd zullen we er vast wel wat aan hebben.

Kortom, leuk dat karten.
Blij dat we het zijn gaan doen.

Mike d.

_________________
short, fast & loud


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma okt 26, 2015 4:06 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm
Berichten: 3566
Woonplaats: klaaswaal
Mike d. schreef:
Zit met een herfstgriepje thuis en las op het algemeen forum dat er te weinig gepost werd.

Ik post wel een (epos van een) aanvullende brabbel op ons kart avontuur en wie weet zit er naast de amusementwaarde ook wat bruikbaar materiaal tussen voor beginnende karters.

We zijn nu 8 maanden verder met de mini racertjes en gaan waarschijnlijk nog 1 keer dit jaar rijden.

We zijn erg blij dat we dit samen hebben aangepakt, echt in me eentje dit avontuur had ik niet vaker dan twee keer volgehouden.
De rit naar en van de baan is voor ons net zo belangrijk als de rondjes rijden.

We zijn iedere keer naar een ander circuit gereden, houd het leuk en zo kunnen we komende keren meer een keuze maken waar we het meeste plezier beleven.
Zie hier een soort van review van onze kant.

We begonnen in Lelystad, de vele haarspeld bochtjes deden bij mij de maag omdraaien en bij me broer was de eerste bocht van de start een ribben kneuser.
Alles was nieuw deze dag, gelukkig waren we alleen op de baan, dat was voor een eerste keer erg fijn.
Mooie en schone baan, vriendelijk personeel.

Tweede keer was de forum meeting op Eindhoven, sjesus wat druk ik telde voor ik de baan opging 31 karts op de baan.
Een paar leuke mensen gesproken, een seniele oude man gesproken die niet meer wist dat hij me op de baan aan het duwen was en ik heb me broer uit het gras geplukt na multi botsing veroorzaakt door minirijdertje.
Dat de minimensjes tegelijk met de grote reden vonden wij een beetje vreemd.
Ik kreeg een beetje het idee dat de baan (asfalt) op is.. Er leek maar 1 lijn over het hele circuit te zijn.. We zijn bijzonder vaak ingehaald, maar gelukkig hebben wij ook hier en daar wat gepasserd.

Volgens mij zijn we toen naar assen gegaan.
Snotverdomme wat is dit een mooie baan, geweldig wegdek, zoveel verschillende lijnen met grip mogelijk.
Super relax en aardig personeel, alles tip top voor elkaar.
Schrikbarend weinig karts toen wij er waren.. Vol trots hebben we schakelkarts gepasseerd ... Mooie dag.. Wel weer misselijk geworden.. Haha

Spa, op vrijdag heen en we hadden er dik zin an, zeker omdat ook dit weekend onze vrienden van de classic 50 & 125 cc motorfietsen op het GP circuit zouden rijden. Het was alleen jammer dat de zaterdag en zondag aansluiten van ons bezoek er een kartkampioenschap gereden ging worden en hierdoor onze geplande tweede dag een beetje in duigen viel. Tijdens het opzetten van de tent merkte ik dat de familie naast ons dat liever niet had... Maar dit niet duidelijk maakte door de reden te geven.. Maar gewoon ons dacht weg te kunnen kijken... Erg jammer.. Kan het circuit niets aan doen.. Maar de toon was wel gezet. Het was ook nog eens 30 graden... Wel lekker gereden en een mooie baan..
Maar de buren, de temperatuur en oorverdovende trainen van de classic Bikes (tot 23:00 uur) op het gp circuit gaf ons de genoeg reden om huiswaarts te keren ipv overnachten op de paddock.
Super aardige baan beheerder/marshall .. Me vraagtekens bij personeel aan de bar.. Geen Engels en wist compleet niet wat we wilde (twee maal karten met rotax Max senior!)... Het was zo bijzonder, de kok moest er zelfs bijkomen.. Maar die kon ook geen Engels of Nederlands.. Wat een avontuur. Verder prachtige baan, prachtige omgeving.

Eefde, via een twijfelachtige zandweg kwamen we bij de baan.
Lekker rustig... Wij als kompleet nitwits regenbanden monteren wat wat meer moeite koste dan we vermoeide (verschillende klossen enz) komt baan beheer even kijken en adviseerd ons om gewoon met slicks te rijden... Baan droogt snel genoeg en zo slopen we de regenbanden niet..
Diepe zucht.. Maar we wisselen weer om.
Man man wat een gevaarlijk feest met slicks op die kleine natte baan... Onverwacht de tijd van me leven met 4 wiel drifts....
Over de dag werden onze tijden natuurlijk aanzienlijk beter.. Ook wel leuk... Maar langzaam werd ons wel duidelijk dat we een beperkt percentage uit de karts halen en dat we voor al lichamelijk op de nok zitten haha.
De ene kant jammer.. Maar beter zo dan andersom.
Leuk personeel, grappig baantje.

Vledderveen, weer eens een rit van meer dan 2,5 uur van uit de randstad.... Pocketbikes met volwassen mensen, veel Duitsers met super snelle schakelkarts, minikarts en een superaardige kantinemevrouw.
Kleine baan met een bochtencombi (bij de kantine) die ik niet helemaal begreep en de lol er wat uit haalde.
Eerste rondjes reed de kart slecht.. Ik dacht eindelijk is er dus wat stuk.. Maar stom stom.. Had choke nog open.. Haha prutser dat ik ben..
Klein voelende baan met als Pronk stuk het 'nieuwe' deel wat wel heel leuk is. Alleen verschilt in mijn beleving het design van het oude deel veel met het nieuwe deel.
Wegrijdend viel de aanhanger van de haak.. Haha geweldig, geen schade, maar wel een vermoeiende dag.

Laatste waar we zijn geweest is strijen.
Leuk sfeertje, flinke stoepranden als curbs, eigenlijk redelijk leuke baan om te rijden terwijl voor mij deze op papier er als wat basis en klein overkwam.
Bij deze laatste keer rijden merkte ik al dat de ronde tijden me volkomen niet meer interesseerde en ik alleen m'n mychron voor temp en touren indicatie gebruikte.. Me broer maalt al sinds dag 1 niet om tijden.

Emmen en genk hebben we nog niet gehad (berghem met eigen karts ook niet), maar het is best vermakelijk zo'n seizoen karten.

Veel rijden op een dag doen we niet, het lichaam en soms de geest is er snel klaar mee.. We hebben weinig te bewijzen en de voldoening is meestal wel binnen.

Wat ons heel erg opvalt, is dat we anticipeerde op een seizoen met flink wat reperaties en aanpassingen per baan.
Maar we rijden nu nog vrolijk op onze aankoop instelling, tandwielen en banden.
Geen idee of dit komt omdat we ons onderhoud netjes doen, weinig of behouden rijden of omdat de tips en verhalen ,voor dat we onze aankoop deden, wat aangedikt zijn geweest?
We zitten met kilo's ongebruikte tandwielen, kettingen, banden, velgen, bandenpers, wondermiddeltjes..
Met de tijd zullen we er vast wel wat aan hebben.

Kortom, leuk dat karten.
Blij dat we het zijn gaan doen.

Mike d.

Leuk verhaal!! :LL

_________________
Afbeelding
===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN===
MS KART '11-----VM ICC '11


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma okt 26, 2015 5:53 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am
Berichten: 545
Woonplaats: Gent
Inderdaad tof verhaal! Leuk gelezen te hebben !
Zoals je zelf aangeeft.. Tijdig onderhoud en het proper houden van je spullen zorgt ervoor dat alles veel langer mee gaat! Het is het dubbel en dik waard!

Let wel op je ketting dat ze niet teveel versleten is... waardoor ze kapot kan springen.
Genk is wel een mooie baan en de moeite om eens naar toe te gaan! Ik zelf rij er het meeste van de tijd, en vind het altijd wel plezierig rijden daar! Al is Eindhoven toch net iets plezanter! Persoonlijke mening natuurlijk :)

Veel kart plezier nog! :)

_________________
Birel RY31 met Rotax Max SR.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma okt 26, 2015 6:07 pm 

Geregistreerd: di aug 06, 2013 4:16 pm
Berichten: 890
Woonplaats: Nuland
Eens besmet met het kartvirus,en je bent verkocht en idd een Ribprotector
Is geen overbodige luxe,kan er over meepraten :( :( Emmen en Genk zijn
Ook leuke banen,en die banden en tandwielen komen nog wel van pas.

Kart ze met je broer


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David