Auteur |
Bericht |
damianhoet
|
Geplaatst: ma jul 15, 2013 10:03 pm |
|
Geregistreerd: wo mei 30, 2012 3:04 pm Berichten: 255 Woonplaats: schoonhoven/rotterdam
|
zie net effe die s13 langs komen in je project topic weetniet hoe de auto er nu uitziet maar ik vind het nu al vet  . Ja ik heb al meegekregen dat het echte roestbakken zijn  . ja maar alles wordt gelukkig grondig nagecheckt voor er uberhaupt geld uitgegeven wordt . vorige maand geholpen om de roest van een primera bij te werken maar die roestte ook op veel plekken.
_________________ wat hard gaat kan nog harder. eglem frame opknappertje
|
|
Omhoog |
|
 |
damianhoet
|
Geplaatst: ma jul 15, 2013 10:04 pm |
|
Geregistreerd: wo mei 30, 2012 3:04 pm Berichten: 255 Woonplaats: schoonhoven/rotterdam
|
ben trouwens ook wel geintresseerd in je r32 misschien dat je een keer foto's kunt sturen ofzo als je wilt  .
|
|
Omhoog |
|
 |
overengineering
|
Geplaatst: di jul 16, 2013 10:23 am |
|
|
das niet zo'n speciale hoor , gewoon een r32gtst met een rb25, maar die is nog half af.
|
|
Omhoog |
|
 |
damianhoet
|
Geplaatst: wo jul 17, 2013 3:49 pm |
|
|
|
|
Omhoog |
|
 |
overengineering
|
Geplaatst: wo jul 17, 2013 8:04 pm |
|
|
had het gezien in jouw omgeving zijn er redelijk wat boys met die autos en hebben regelmatig meetings d8 ik. wel gezellig,hier in het noorden zijn er vrij weinig 
|
|
Omhoog |
|
 |
damianhoet
|
Geplaatst: wo jul 17, 2013 8:38 pm |
|
|
ja bij mij in de buurt zijn er zeker een hoop autogekken haha. zie ze ook vaak zat langs rijden. als je dan met de bmw het gas intrapt krijg je duimpjes omhoog haha  . Het Noorden kan je ook gezellig maken kost alleen wat meer moeite :p
|
|
Omhoog |
|
 |
vincenzo
|
Geplaatst: do jul 18, 2013 6:13 pm |
|
Geregistreerd: di apr 08, 2008 5:21 pm Berichten: 869 Woonplaats: Almere-Buiten
|
leuk kartje! ik heb t zelfde blokje ben er zeer tevreden mee
_________________ Een ongeluk zit in een klein hoekje, het geluk zit in de rest
Birel 2014 met Rotax Max Senior
|
|
Omhoog |
|
 |
overengineering
|
Geplaatst: di sep 03, 2013 10:18 am |
|
|
blokje houd hem prima, ook snel zat (voor mij dan  ). Ben nu een aantal keren wezen rijden en het bevalt me beter dan verwacht. Ik had eigenlijk gedacht dat er elke rijdag het blokje weer afgesteld moest worden, maar hij heeft geen enkele misslag gemaakt. Het enigste dat ik gehad heb is een kapot voor tandwiel, doordat ie niet goed genoeg gesmeerd was denk ik. heb nog een filmpje gemaakt voor de kids van een van mn maten, beetje dramatisch met de muziek enzo maar dat vonden ze mooi http://www.youtube.com/watch?v=29_y5-axTasik heb een groene overall. al met al leuke hobby voor redelijk geld 
|
|
Omhoog |
|
 |
wopwop
|
Geplaatst: di sep 03, 2013 4:25 pm |
|
Geregistreerd: ma maart 08, 2010 4:54 pm Berichten: 21 Woonplaats: Hoogeveen
|
Mooi blokje! Ik ga volgende week nog een keer naar pottendijk. Daarna verkoop ik mijn karts. Alle twee iame k25 motor er op. En ga ik voor een schakel. K25 is een mooi blokje. Je trekt er over het algemeen hardrr mee over de baan dan met rotax. Je kunt het beste wel onder de 16000rpm blijven en je moet secuur met je koppeling omgaan. Dan heb je recreatief jarenlang plezier van je motortje.
_________________ RJTec Formula
Uomo Universale. Temmi: Tangenberg een man met ideeën
|
|
Omhoog |
|
 |
kartpinda
|
Geplaatst: zo maart 02, 2014 8:16 am |
|
Geregistreerd: wo apr 17, 2013 6:52 pm Berichten: 119 Woonplaats: Marknesse
|
Hey welkom, er zijn ook imitatie koppelingsplaten, die zijn iets dikker dus mocht je die erop willen zetten zal er heel iets van de drukplaat gefreesd moeten worden, doe je dat niet is je plaat zo weg, ik spreek helaas uit ervaring..... 
_________________ Intrepid Cruiser V 2011 + TM KF3 2010 MS Blue Falcon 2014 + Rotax Max senior 2013
|
|
Omhoog |
|
 |