Ga naar pagina Vorige  1, 2




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 27 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jan 18, 2010 11:22 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
ik heb de stoute schoenen aan getrokken, aangezien ik het toch erg interessant vind :

Citaat:
Jonnie,

ik zie op het kartforum wat geplaatst over een Recreanten NK?

Zou jij mij wat info willen aanleveren hierover?
- banen
- aantal races
- licentie kosten
- inschrijf kosten
- technische voorschriften voor recreanten
- klasses (kz/kf/vt250 ed. ik ken ze niet allemaal)
- minimale inschrijvingen voor een vatbaar plan

Dit wil ik wel ventileren op het forum en vragen die gesteld worden doorspelen naar jou toe voor beantwoording.

Met vriendelijke groet,

John "achternaam"

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jan 23, 2010 4:46 pm 

Geregistreerd: di okt 06, 2009 7:12 pm
Berichten: 8
mensen reken ons er niet op af wij zijn ook maar gewoon rijders die graag meedoen aan een kampioenschap met een vol deelnemersveld.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jan 23, 2010 6:02 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
Ik heb nog geen reactie gehad van Jonnie..... ik zou bijna zeggen dat het een hoax begint te worden..

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jan 23, 2010 6:15 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm
Berichten: 471
Woonplaats: Emmercompascuum DR
oftewel sluiten deze topic
hier hebben we helemaal niks aan. :lol:

_________________
MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jan 23, 2010 7:36 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 16, 2009 4:28 pm
Berichten: 1635
@ Daniel.

Natuurlijk, iedereen rijd graag in een vol veld want daarom karten wij ook. Voor de sensatie van het rijden.

Het minpunt is, dat het enorm moeilijk is om mensen zover te krijgen om wedstrijden in jouw kampioenschap te gaan rijden.
De recreantenrace in Strijen dit jaar bijv. was enorm goed voorbereid, reclame voor gemaakt en veel besproken op Fora's. Desondanks was er alleen een grote opkomst in de ICC klasse.

Ik denk niet dat je met 2 mensen, die recreatief hun rondjes rijden. Zoiets complex zoals een kampioenschap op kunnen zetten.
Hele grote kampioenschappen zoals de Chrono, lopen ook niet altijd soepel. Dan kan je daar met z'n 2tjes niet veel aan doen.

Denk er maar eens goed over na, waar je naartoe wilt met dit ''Kampioenschap'' en waar je wil staan over 1 of 2 jaar.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jan 30, 2010 3:02 pm 

Geregistreerd: di okt 06, 2009 7:12 pm
Berichten: 8
ik weet precies hoe het zit en weet ook dat jonnie op 25 mensen heeft gereageerd van dit forum via de mail. (op degenen die zich via de mail hebben aangemeld)Er is niemand die daar gehoor aan heeft gegeven.
Er komt wel degelijk een nieuw kampioenschap maar zonder jullie denk ik want zo serieus hoef ik dit forum niet meer te nemen. een hoop bla bla naar elkaar toe maar geen actie =D) het initiatief is genomen maar als jullie er geen moeite voor willen doen houd het op.jammer dat bij voorbaat de nieuwe competitie al afgezeken word door mensen die alles beter lijken te weten.
ik zit denk ik op een verkeerd forum bij allemaal mensen die helemaal niet willen karten.maar de sport zeiken en zaneken uitoefenen.
ga hier maar lekker over doorzeiken met z'n allen wij gaan in ieder geval wel rijden bij de kcd in 2010


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jan 30, 2010 3:08 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm
Berichten: 1271
Woonplaats: Herk-de-Stad, België
Hier wil ik dus een heel epistel op neerschrijven, maar dat zal ik maar laten.

Jullie competitie had gewoon een groter publiek als Jonnie hier even alle info neergepend.
Ook voor later, moest iemand er vb via de zoekmachine intuimelen.
Neem bijvoorbeeld de nieuwe GP4...

Achja, veel succes met jullie competitie in ieder geval...

_________________
Tom's kartblogOnlineOlie.be

Er zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste...
Je bent maar zo goed als je laatste kerb...

Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jan 30, 2010 3:16 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
Ik ga ook geen kritiek zitten spuien... maar ik ben helaas niet 1 van de 25 waar hij op heeft gereageerd...
Als Daniël even Jonnie aanspoort om mij terug te mailen, het is niet voor niets dat ik getracht heb een communicatie lijn op te zetten...(Blijkbaar heeft Jonnie geen intresse in het fora, of iig even een duidelijk topic)

Als het aan mij ligt, ligt de bal nu echt bij Jonnie, ik wil de bal graag trg met antwoordjes op mijn vragen.
Dat scheelt Jonnie nmlk weer 25 mails naar zijn kant toe en voor ons één duidelijk verhaal...
(Als hij 25 mails krijgt van de ~100?? actieve leden hier, dan vind ik dat veel. En daarnaast zou ik dan wel ff tijd besteden om het topic aan te vullen.. 25 man is zat voor een vol rijders veld..)

FF 1 berichtje... vraag dat em dan ff..

En over het gezeik naar mekaar toe, het is en blijft redelijk anoniem hier.. op fora's wordt harder gesproken als in het echt. Dat is internet get used to it.

PS @MOD deze thread staat onder het foute kopje ;) (test @ the moment)

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jan 30, 2010 4:17 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 02, 2008 10:36 pm
Berichten: 474
Woonplaats: Oldenzaal
Citaat:
ik weet precies hoe het zit en weet ook dat jonnie op 25 mensen heeft gereageerd van dit forum via de mail. (op degenen die zich via de mail hebben aangemeld)Er is niemand die daar gehoor aan heeft gegeven.
Er komt wel degelijk een nieuw kampioenschap maar zonder jullie denk ik want zo serieus hoef ik dit forum niet meer te nemen. een hoop bla bla naar elkaar toe maar geen actie =D) het initiatief is genomen maar als jullie er geen moeite voor willen doen houd het op.jammer dat bij voorbaat de nieuwe competitie al afgezeken word door mensen die alles beter lijken te weten.
ik zit denk ik op een verkeerd forum bij allemaal mensen die helemaal niet willen karten.maar de sport zeiken en zaneken uitoefenen.
ga hier maar lekker over doorzeiken met z'n allen wij gaan in ieder geval wel rijden bij de kcd in 2010


En jij denkt op deze manier rijders bij elkaar te krijgen? :lol:
Als je rijders wilt, zul je informatie moeten GEVEN, niet mensen aansporen informatie OP TE VRAGEN via een omweg die niet beantwoord wordt.
Ik denk dat jullie nog veel moeten leren voordat er ook maar iets van de grond komt :)

_________________
TonyKart EVRR (2011) ft. Honda GX390


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jan 30, 2010 4:40 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Gelet op het feit dat er weinig tot geen info gepost wordt mbt een nieuwe evt. op te richten kampioenschap,
lijkt het me wijs om dit topic te sluiten.
Daarnaast (goed opgemerkt door IncineratorX2) staat deze post helemaal verkeerd... of het staat juist wel goed...
Wellicht een TEST om te bezien wie of wat er reageerd ???

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jan 30, 2010 4:44 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
/offtopic
hehe hmmz zit wat in paulo
Gezien idd dat de informatie nogal schaars is en niet los komt... geef ik je gelijk (helaas voor dit initiatief)

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jan 30, 2010 6:20 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
bedankt voor je reactie......

Sluiten dus deze hap...

Mocht het echt wat officieels worden dan zijn wij uiteraard bereid om alle info hier op dit forum te delen met alle
leden.

Thx

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 27 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David