Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 27, 2007 8:06 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Ik ben net weer thuis van een prima eerste Kartforummeeting :D
Hier volgt een kort verslag, ik heb een paar fotootjes gemaakt, die volgen later.
Hoewel de weersverwachtingen dus niet bijzonder goed waren, was het al droog toen Paulo en ik op de baan aankwamen, en vanaf dat moment werd het weer alleen maar beter :D
We hebben de hele dag prima weer gehad, en gelukkig bleken er nog aardig wat mensen vertrouwen te hebben in Paulo's prima relatie met de weergoden. Niet iedereen kwam met kart, er waren ook heel wat mensen die gewoon voor de gezelligheid kwamen, ondanks dat ze zelf niet konden rijden vandaag.
Hier een lijstje van de mensen die vandaag aanwezig waren:
-Paulo
-Joris
-Joep (en Nicky?)
-The Duke
-Chevy Joris
-Sendatje
-Taxmax
-Ross1961
-Bas
-MG
-JVD
-Fart
-Bartmx3
-David
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben :oops:
Het was weer ouderwets gezellig en het was leuk om weer met een paar Kartforumleden kennis te maken IRL, en sommige mensen maakten meteen van de gelegenheid gebruik om wat Kartforumstickers op hun kart te plakken :D
Naast veel praatjes maken werd er natuurlijk ook gereden. Vandaag lag er de Estoril Lay-Out, en hoewel de baan in het begin hier en daar nog een beetje vochtig en glad was, werd dat in de loop van de dag steeds beter.
Ik had zelf weinig problemen behalve behoorlijke hoogteslag in 1 van mijn voorbanden, wat nogal wat vibraties en onderstuur veroorzaakte, wat wel een beetje jammer was aangezien de kart verder prima reed.
Helaas had Paulo wat meer problemen, wat het precies allemaal was weet ik niet, maar dat zal hij vast wel zelf even vertellen.
Joep had wat problemen met zijn voorspoiler, maar verder waren er volgens mij geen grote problemen, en heeft iedereen gewoon zijn rondjes kunnen rijden.
Rond een uur of 2 zijn we bijna allemaal even samen wat wezen drinken in de kantine, waar we nog een stukje F1 hadden kunnen kijken, maar waar volgens mij niemand op gelet heeft :P
Om 5 uur was mijn benzine op, en ook veel anderen vonden het tijd om langzamerhand op huis aan te gaan, dus toen was de meeting zo'n beetje afgelopen.

Ik wil graag iedereen die vandaag aanwezig was bedanken voor hun bijdrage aan deze bijzonder geslaagde Kartforummeeting, en ik hoop dat jullie er de volgende keer ook weer bij zijn :D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 27, 2007 8:24 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo mei 08, 2005 10:53 am
Berichten: 51
Woonplaats: Schaijk
we hebben een gezellig dagje gehad met goed weer, en ik heb weer snelle rondes gereden van 50,74 sec.

ja de nieuwe voorbumper was al na 5 rondes kort dus maar weer de oude bumper thuis opgehaalt

ik had veel last van onderstuur met de oude DURO bandjes en zat zowat op het kanvas dus halverwege de middag nieuwe heidenau RKM4 voorbandjes erop gelegt en het sturen was al een stuk beter

maar rond half 6 was de ontsteking niet in orde (geen vonk) en wordt het ook voor ons tijd om naar huis te gaan.

gr joep en nicky

_________________
Mari kart met 125cc TM cross http://www.toybota.tk


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 27, 2007 9:23 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:04 pm
Berichten: 131
Woonplaats: vianen
was wel leuk om wat mensen van het forum te zien tot een volgende keer met kart dan he :D

_________________
ms kart - 125cc tm cross


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 27, 2007 9:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am
Berichten: 2239
Woonplaats: Wijchen City
Ben ook nog even geweest, (zonder karts, de alcohol was nog niet helemaal uitgewerkt :P ) was inderdaad gezellig om verschillende leden weer even te zien en te spreken. Het weer was achteraf gezien gewoon heel erg goed.

Heb Sendatje geloof ik ook nog gezien maar niet gesproken ( je stond te kijken bij de PCR van Maikel van Grunsven), volgende keer maar weer, tevens viel het me op dat Paulo zeer goed kan poetsen en volgens mij is hij ook wat afgevallen :twisted: , al met al heb ik me dus wel even vermaakt.

_________________
Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 27, 2007 11:54 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Helaas is het overzetten van de foto's van camera naar pc niet goed gelukt :(
De helft van de foto's is hierbij verloren gegaan, en de andere helft waren zowat allemaal donkerblauw :shock:
Ik heb het nog een beetje kunnen corrigeren, het resultaat is hier te zien:
Foto's Kartforummeeting 1

Ik denk dat we de volgende keer van de mensen die niet met kart komen, iemand tot Kartforumfotograaf gaan bombarderen :P


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2007 10:30 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 04, 2006 11:31 pm
Berichten: 269
Woonplaats: Nieuwegein
Onder het motto ...gelukkig hebben we de foto's nog ...dat niet maar dan toch wel een tweetal filmpjes. Paulo heeft zich opgeworpen als helmcamera man. Beelden zijn prima al zou de camera nog iets hoger afgesteld moeten worden om een goed panorama overzicht te krijgen.

Zelf niet gereden. Ondanks de halve marathon de dag ervoor was ik nog een en ander aan de kart aan het aanpassen omdat ik Mijn Alfano ingewisseld heb voor een Mychron 4. De temperatuursensor bleef echter lekken op het T stuk maar dat is nu verholpen.

Volgende meeting ga ik natuurlijk zelf ook rijden en neem ik de camera weer mee. Leuk om dan even in een groepje te rijden zodat iedereen zichzelf op de video kan terugzien.

David en Paulo, wederom bedankt voor de organisatie. De stickers van het kartforum moet ik nog even op het bodywork plakken.

Het lijkt mij voor en volgende meeting handig om een fotograaf te hebben. Want David heeft op zo'n middag dan wel erg veel te doen. Ik probeer zelf de volgende keer ook een camera man/vrouw mee te nemen om alle activiteiten vast te leggen.

Tot de volgende meeting.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2007 10:54 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo dec 03, 2006 10:18 pm
Berichten: 272
Woonplaats: Nijmegen
Leuk jullie irl gesproken te hebben.
Al was ik wel een beetje laat :? , in ieder
geval toch nog een paar van jullie gesproken.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2007 10:59 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 08, 2006 9:24 am
Berichten: 1526
Woonplaats: South-Garda
leuk georganiseerd david !!

wanneer was de meeting van genk ook al weer ??

leuke foto`s ;)

_________________
Afbeelding

Gebruikersnaam gewijzigd van Bobby_14 naar Bobster.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2007 11:28 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm
Berichten: 3601
Woonplaats: Assendelft
hopelijk ben ik er in amsterdam wel bij
tot dan

_________________
MSkart - TM k8 ICC
Energycorse - Prokart
Honda CBR 600 RR

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2007 11:58 am 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
we hadden inderdaad mzzl met het weer en de baan was nog niet slecht ook niet

ik heb fijn kunnen rijden en heb geen problemen gehad ik heb zelfs om 5 uur nog 5 liter bijgevuld om nog een stintje te rijden maar de tijden van smorgens vroeg zaten er echt niet meer in

op het laats heeft nicky (als ik het goed heb) nog een keer aan een icc geproefd ik hoop dat ie het leuk vond :P

@ joep hij hield de hele dag al een beetje in of niet zou dat daaraan gelegen hebben ??


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2007 12:11 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm
Berichten: 954
Woonplaats: Coevorden
Als de datum van de meeting in Amsterdam bekend is wil ik misschien wel fotograferen.

_________________
http://www.sebracing.nl

2007: Kampioen KBO KCT
2008: NK RK1 Junior
2009: NK RK1 Senior 4e
2010: Rotax rec


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2007 12:15 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Heren,

Ook ik heb het weer reuze naar mijn zin gehad.... weer veel hinder ondervonden van een aantal zaken. Eerst shift sloeg onderweg mijn motor steeds af... achteraf bleek dat de benzinepomp niet meer aanzoog.. schoongemaakt, doorgeblazen en toen deed het weer.. pppffff

In de 2e shift kreeg ik last van spetteren in de uitlaat... veel gedaan en gekeken, uiteindelijk bleek het aan de powervalve te liggen... was niet helemaal schoon en bleef daardoor haperen.. Gelukkig heeft JvD mij geholpen.. wat een K-klus om die veer om de membraam te krijgen van de powervalve.. grrrr

Daarna weer de baan op... maar na 4-5 rondjes bleek probleem 1 zich weer voor te doen... benzine werd niet aangezogen...grrr
Het was inmiddels 16:15 uur en heb besloten om mijn favoriete bezigheid (poetsen van de kart) aan te vangen.....
Moet deze week maar een revisiesetje kopen voor de benzinepomp in de hoop dat het dat is.... vorige jaar had ik ook hetzelfde in A'dam.. toen heb ik de benzinefilter er tussenuit gehaald en toen deed hij het weer goed.. maar ja.. deze filter is hagelnieuw, zou hij nu al verstopt zitten dan ??

Al met al een hele goede 1e shift gereden en daar ook weer mijn tijd verbeter naar 49:63 sec. met mijn gewicht van 90kg. ben ik daar zeer trots op.

Ook ik wil iedereen bedanken voor de gezellige dag..

Jammer dat we helaas weer hebben moeten constateren dat er een hele hoop rijders ZEGGEN dat ze komen, maar als puntje bij paaltje komt geven ze niet thuis. Ach ja.... ook zonder jullie hebben wij het naar ons zin gehad.

Op naar de volgende meeting.....

L8ter

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2007 12:31 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 21, 2005 6:03 pm
Berichten: 316
Ik was er dus ook. Het was nagenoeg het perfecte weer om te karten, lekker temperatuurtje, windje er bij en voorl geen regen. Bij mij ging het allemaal wel redelijk. Het was voor mij al meer dan een jaar geleden dat ik gereden had en dat was ook wel te merken. In het begin nog wat rustig aan gedaan en toen geprobeerd het maximale uit mijn kart te halen. Banden waren helemaal griploos, zitten er al 2 jaar onder nu en dat is wel te merken. Maar toch een 50er kunnen rijden met een griploze achterkant.

Had nog wat met David staan praten en gehandeld. Ook aan mij kon hij zijn kartforum stickers kwijt.

En ik ben best benieuwd naar de beelden die Paulo heeft kunnen maken. Zouden die misschien online gezet kunnen worden?

@Fart: Ik heb nog bij vele karts staan kijken. Vind het altijd mooi om naar snel spul te kijken. Vooral de ICC die voor het kantine gebouw stond. Dat was nog een prachtig ding dat aardig snel rond ging volgens mij.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2007 2:58 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo mei 08, 2005 10:53 am
Berichten: 51
Woonplaats: Schaijk
@ joris, ja nicky heeft er van genoten.

Maar het probleem van de ontsteking is alweer opgelost, het witte draadje (HPI ontsteking) was kapot dus ff een nieuw draadje er aan gesoldeerd en hij doet het weer. ik denk dat 't inhouden ook aan de rijstijl ligt

jammer van de foto's maar we hebben een leuke dag gehad

Tot de volgende meeting

_________________
Mari kart met 125cc TM cross http://www.toybota.tk


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2007 4:20 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
bObby_14 schreef:
leuk georganiseerd david !!
wanneer was de meeting van genk ook al weer ??

Thanks, Paulo en ik doen altijd ons best natuurlijk, al bestaat het organiseren tegenwoordig voornamelijk uit het puzzelen met data en locaties, en Paulo zorgt altijd voor het goede weer. :D

Meeting in Genk staat gepland op 22 juli.

Seb schreef:
Als de datum van de meeting in Amsterdam bekend is wil ik misschien wel fotograferen.


Meeting in Amsterdam staat gepland op 9 september.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David