Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2007 4:41 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm
Berichten: 954
Woonplaats: Coevorden
helaas dan kan ik niet komen want dan is de vakantie over. Volgend jaar beter ;)

_________________
http://www.sebracing.nl

2007: Kampioen KBO KCT
2008: NK RK1 Junior
2009: NK RK1 Senior 4e
2010: Rotax rec


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2007 5:09 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za nov 20, 2004 3:53 pm
Berichten: 696
Woonplaats: Burgum
Citaat:
Meeting in Amsterdam staat gepland op 9 september.


Hoop dat ik dan ook kan komen :) mogen jullie me allemaal feliciteren met mijn verjaardag :D

maandag en dinsdag ben ik vrij dus ik zal dan even met mijn kart bezig die moet echt nodig weer rij klaar zijn!

_________________
Licht is sneller als geluid daarom zien mensen er slim uit totdat je hen hoort spreken!!

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2007 5:30 pm 

Geregistreerd: ma mei 29, 2006 5:12 pm
Berichten: 264
Ik begin met het begin, :D

Het ging in het begin best goed. 83 rondens gereden en het snelste rondetijd 50:04 Zonder afstelling want pa had het tedruk met eigen kart.

Alles ging goed op de crash na: weet al niet meer hoe het gebeurt is. Iemand raakte mij in de bocht bij de pist ingang en ik ging in volle snelheid van de baan de 3 banden stapel in. Gelukkig dat deze er stonden anders was ik het hek werk in gevlogen. Buiten een beetje hoofd en buikpijn heb ik er niets aan overgehouden, eh jawel mijn ego is een beetje gedeukt :D


Laatst bijgewerkt door chevy-joris op do mei 31, 2007 2:51 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2007 8:05 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 26, 2006 1:57 pm
Berichten: 116
Woonplaats: Midden-Limburg
Hoezo? Heeft vaders een ander kartje gekocht? Zo te zien wel een leuke dag gehad. Op die plek ben ik er ook volle gas vanaf gegaan. Damn. Daar gaat het hard!! See Yah

_________________
http://www.dnq-dnf.com


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2007 9:07 pm 

Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm
Berichten: 919
Woonplaats: roermond
zo te lezen is het een geslaagd neeting geweest.
ik heb mn kart nu eindelijk zo goed als klaar en kan er weer mee naar de meeting van genk

_________________
intrepid serius 2009 rotax DD2 2009


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2007 9:15 pm 

Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm
Berichten: 578
Woonplaats: THORN
Zo dan ook nog een berichtje van mijn zijde.

We kwamen om ongeveer 11.00 uur op de plaats de delict. Eerst effe kennis gemaakt met David en Paulo. Hierna de kart van Joris (mijn zoon) in orde gemaakt. Hij rijdt nu ook een Tony. En die van mij uit de bus getrokken. Gelukkig was opa er bij is wel handig een extrahandje hulp.

Toen de baan open ging Joris eerst effe enkele test rondjes laten maken. Het ging verder goed. Toen zelf ook de baan op.

Na enkele ronden liep de tony van mij niet meer zo geweldig, hij slipte steeds door. Bleek de startkrans los te zitten. Deze weer gefikst, met een beetje hulp van Joris (uit Lieshout). Toen weer rijden, na enkele ronden weer het zelfde liedje. Dit is zo de gehele middag door gegaan.
Hierdoor weinig (zeg maar beter NIETS) kunnen praten met de overige forumleden. Jammer, maar dat proberen we wel weer bij de meeting in Amsterdam.

Na de crash in SPA enkele weken geleden is de motorsteun en de koppeling vernieuwd, maar uit de motorsteun zijn wederom alle draadgaten defect, krijg je waarschijnlijk met ouder spul he. De koppeling is iets anders. Zelfs na vastzetten met locktite en een slagmoersleutel kwam hij weer los. Waarschijnlijk is de conisch van de startkrans niet goed tov de krukas. Dat wordt op elkaar inpolijsten. (zoals je ook doet als je kleppen op klepzittingen in polijst)

Rond 16.00 uur kreeg Chevy-joris nogal een onaangename aanraking met een andere rijder waardoor hij de bocht bij de pits op volle snelheid niet meer haalde. 2 rijen banden vlogen aan de kant en de laatste rij ging over hem heen. Gelukkig heeft hij zelf geen lichamelijk letsel meegekregen. DE veroorzaker was bezorgd en maakt rechts omkeerd om even polshoogte tenemen of met Chevy-joris alles goed was. Tof vinden we dat. We weten niet of dit ook iemand van het forum is. De baancommisaris vond, in tegenstelling tot Chevy-joris, dat het beter was effe rustig aan te doen want de pijn komt altijd pas later. En aangezien we nog terug naar Luxemburg moesten hebben we de spullen opgeruimd en zijn huiswaards gegaan.

Dus voor de overige forumleden sorry dat we niet deel uit maakte van het klessebesse. Volgende keer beter.

Joris (lieshout), Paulo en David met jullie heb ik wel effe kunnen praten, het was prettig om met jullie kennis te maken.

tot forums;

the duke


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 29, 2007 12:09 pm 

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm
Berichten: 795
Woonplaats: jamaica JAH MANN
ik MOCHT jammer genoeg niet komen van me ouders (lang verhaal)
anders had ik met chevy joris& the duke meej kunne rijden ( top gasten)

dan maar hopen dat ik naar genk kan en mag :P

_________________
BROODJE FRIKANDEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 29, 2007 12:32 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 08, 2006 9:24 am
Berichten: 1526
Woonplaats: South-Garda
@ David & Paulo,

dat is altijd een heel gepruts met wedstrijden of circuits open zijn en alles, knap gedaan :LL

ik zal in genk zeker aanwezig zijn!!

groetjes bobby

_________________
Afbeelding

Gebruikersnaam gewijzigd van Bobby_14 naar Bobster.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 30, 2007 8:17 pm 

Geregistreerd: wo mei 30, 2007 8:08 pm
Berichten: 1
Woonplaats: Schaijk
zo, ik heb me nog maar een keer aangemeld. ik wist mijn wachtwoord niet meer, en welke gebruikersnaam ik ooit gekozen heb ook niet. iid geval, ik kwam er niet meer uit ;)

En ja, ik vond het zeker wel leuk, Joris! wel ff wennen, maar zeker de moeite waard ;)
Ik heb vandaag mijn "honda" ff in elkaar gezet, en breng hem vrijdag weg...

ik vond het echt een geslaagd dagje! een keer veel rondjes gemaakt! ik sta trouwens op de foto, dave. :wink: waar jij joep? boven gezet hebt :P
Komen de filmpjes ook nog online?

ik had trouwens een snelste tijd van 48,87 sec

groeten, Nicky


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David