Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 87  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1293 berichten ] 

Met welke kart rijd jij op De Woerd??
GX160/200 15%  15%  [ 13 ]
Prokart 11%  11%  [ 10 ]
390 26%  26%  [ 23 ]
TKM K4S 4%  4%  [ 4 ]
Biland 6%  6%  [ 5 ]
RK1 17%  17%  [ 15 ]
B&S WF 3%  3%  [ 3 ]
Swissauto SA250 10%  10%  [ 9 ]
Vampire 8%  8%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 89
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jun 04, 2010 11:42 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am
Berichten: 529
Woonplaats: Woerden
Morgen ga ik weer rijden op Driebergen :D
Heb nog geen idee of de lus er ligt, anders wordt het maar in me hoofd tellen :lol:
Het weer hebben we iengeval alvast mee zitten!!

_________________
MS kart - RK1
Trulli Kart - Honda 390


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr jun 04, 2010 9:01 pm 

Geregistreerd: vr sep 04, 2009 9:25 am
Berichten: 22
Woonplaats: Zeist
tot morgen dan
want ik ben er morgen ook weer


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 5:53 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 24, 2010 1:07 pm
Berichten: 148
Woonplaats: Amersfoort
Zeg jongens, wat hoor ik nu? Kartbaan Driebergen gaat sluiten????? :evil: Dat mag toch niet gebeuren zeker! Ligt er net een mooie nieuwe baan. :shock:

Kan er nog helemaal niets op internet (via google) over vinden. Ook niet op de gemeentepagina. Weet iemand wat meer? Kunnen we niet bezwaar maken, handtekeningenactie o.i.d.!

Als het waar is zou ik zeggen: "AKTIE!" Alleen.... hoe, dat weet ik dus ff niet..... :(

Even nog een aanvulling: Het staat ook op de site van Driebergen zelf. Vanaf 14 juli a.s. is het niet meer mogelijk om met een eigen kart op hun circuit te rijden.

Denk dat het dus echt einde Driebergen is voor ons allemaal!

_________________
Karten, wat een leuke hobby! :P

Honda GX160 Cadet

Favoriete banen: Driebergen en Eefde!

www.autotreffer.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 8:45 pm 

Geregistreerd: zo mei 18, 2008 11:50 pm
Berichten: 6
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Kartbaan driebergen gaat niet sluiten. Vanaf 14 Juni 2010 is het niet meer toegestaan om met je eigen kart te rijden. Ze zijn al geruime tijd bezig om het geluid terug te dringen. Dit lukt maar niet. Er blijven karts rijden die gewoon veel te veel geluid maken. Er wordt geklaagd in de omgeving en om te voorkomen dat de baan permanent gesloten wordt door de provincie worden vanaf 14 juni alle rijders met een eigen kart geweigerd. Het lijkt voor nu de enige manier om permanente sluiting te voorkomen.

Huren kan nog steeds!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 8:54 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 24, 2010 1:07 pm
Berichten: 148
Woonplaats: Amersfoort
Edwin, ik stuur je een pb.

_________________
Karten, wat een leuke hobby! :P

Honda GX160 Cadet

Favoriete banen: Driebergen en Eefde!

www.autotreffer.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 8:55 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm
Berichten: 1133
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Die geruchten hoorde ik vorige week al, zijn ze toch waar.
Wat ik begrepen heb is dat de eigen rijders er niet meer kunnen rijden en alleen nog maar verhuur mogelijk is.
Wat er nou precies gaande is en met welke redenen??????? Ik snap er helemaal niets meer van.

Dat de Swiss brigade er niet meer mag rijden vanwege het geluid vind ik niet leuk maar nuchter denkend zit er wel een logica in.
Maar dat ALLE eigen rijders er dus niet meer mogen rijden slaat alles, ik denk nu alleen maar aan de junioren met hun 1x 160cc, waar moeten ze heen? Ik laat mijn zoon van 7 met een GX160 niet los op Berghem.

Op deze manier wint de "groene politiek" alweer.

@Edwin
Met een juiste continu geluidsmeting kan een ieder per direkt aan de kant worden gezet die volgens de vergunning teveel geluid produceerd. Met een meter van de Conrad uit de losse hand meten geeft ten alle tijden een vertekend beeld.
Om gelijk alles en iedereen te weren is in mijn ogen het begin van het einde.

_________________
Kartloos
Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 9:08 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 24, 2010 1:07 pm
Berichten: 148
Woonplaats: Amersfoort
Nou, G54rr, ik vraag me ook echt af wat de reden is. De site is met ingang van vandaag echt rigoreus aangepakt. Niets meer over eigen rijders enz. Vind het maar heel vreemd. Misschien ben ik wel paranoia hoor, maar ik kan ook niets over bezwaren via. bijv. site van gemeente o.i.d. vinden. Dat zou je toch bij gemeenteberichten wel terug moeten kunnen vinden. (Heb zelf bij een gemeente gewerkt, je raadt nooit welke!!!!)

En die metingen... ik begreep van dit forum dat dit vorig jaar ook al onderwerp van discussie was!

Al met al, balen wij als een stekker!!!! Net leuke kart voor onze zoon van 9 precies als die van jou en ik zie hem toch ook niet 123 op Berghem of Landsard tussen al die snelle jongens rijden. Denk dat dat toch echt een beetje te vroeg is. Is hij er straks zat van als hij steeds van de baan wordt gereden of achterstevoren staat.....

Volgens kennissen die ook karten op Driebergen moeten we zelf maar ergens een baan gaan beginnen......

_________________
Karten, wat een leuke hobby! :P

Honda GX160 Cadet

Favoriete banen: Driebergen en Eefde!

www.autotreffer.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 9:18 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 19, 2010 11:17 pm
Berichten: 242
Woonplaats: maartensdijk
repco vertelde mij vorige week al zoiets :(
hij vertelde dat hij de kost met de huurkarts kon verdienen en geen eigen rijders nodig had.
bill heeft hier niets over gezegt vorige week.

_________________
vrk swiss-auto '09


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 9:20 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 19, 2010 11:17 pm
Berichten: 242
Woonplaats: maartensdijk
ik was er vanmiddag even met de motor,maar de huurkarts maken meer geluid dan de 160/390 rijders :shock:

_________________
vrk swiss-auto '09


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 9:22 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm
Berichten: 1133
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Er worden geen juiste metingen verricht, daar is geijkte apparatuur voor nodig. Dus een ieder die zegt dat er teveel geluid geproduceerd word kan dat alleen maar "weten" van eigen ondervindingen met het eigen gehoor.
Ook is er nog nooit iemand geweest die mij duidelijk kan vertellen wat nou precies de norm is van het maximale aantal decibellen, ook de baanbeheerders zelf niet, dan is 86db max en een andere keer 92. Kortom om een kart te prepareren die voldoet aan de wisselnorm is niet makkelijk.
Hierover is al veel gespeculeerd en op dit forum geschreven, daar wil ik het ook bij laten.

Ik vind het we bijzonder triest voor de grote groep bezitters van de Gx200, Gx160, prokart, 390 enz. die op de baan Driebergen precies op de juiste baan waren voor deze motoren.
Ook de eerder genoemde jeugd is in het bijzonder de dupe, misschien dat er voor deze groep een uitzondering gemaakt kan worden aangezien deze karts met dezelfde motor uitgerust is als de huurkarts.

Een eigen baan beginnen zou heel mooi zijn maar niet te realiseren hier in Nederland

Ik begin heel droevig gestemd te raken in dit land.

_________________
Kartloos
Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 9:28 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 19, 2010 11:17 pm
Berichten: 242
Woonplaats: maartensdijk
alles wat leuk is word in dit land naar de kl*te geholpen :evil:

_________________
vrk swiss-auto '09


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 9:30 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 24, 2010 1:07 pm
Berichten: 148
Woonplaats: Amersfoort
@ G54rr, zoals Rocket Ron al aangaf dat Repco heeft gezegd dat hij het met huurkarts wel afkan, zo komt het bij mij ook over!

De sfeer op en rond de baan, wij komen er zelf pas sinds een maand of 2, vond ik werkelijk super! Zo relaxed en zo leuk als iedereen met elkaar omgaat (ging snik) dat vind je op zulke grote banen denk ik niet zo snel meer terug.

Groot gemis hoor, ik hoop dat Repco zich nog gaat bedenken. En alleen van huurkarts leven... ik vraag het me af. Die zie je door de weeks toch ook bijna niet en juist de eigen rijders maken volgens mij vaak hun kennissen enz. attent op het karten en die gaan dan een rondje in een huur, dat heb je straks dus ook niet meer. Maar ja, het is natuurlijk zijn baan, zijn keuze. Ik zou wel als ik hem was z.s.m. de foto's ook op zijn site aanpassen, die slaan straks werkelijk nergens meer op.....

Sorry, misschien voor alle kritiek, maar ik ben echt :twisted: .....

_________________
Karten, wat een leuke hobby! :P

Honda GX160 Cadet

Favoriete banen: Driebergen en Eefde!

www.autotreffer.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 9:38 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm
Berichten: 1133
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
De sfeer is echt zoals ik die op geen enkele andere baan ben tegengekomen.
Het karten op een andere baan, bijvoorbeeld Berghem, is wel veel meer "Racey", echter zijn de mensen daar meer op zichzelf en heb je ook twee kampen namelijk 2takt en 4takt. Wel moet ik zeggen dat ook daar iedereen bereid is te helpen alleen zul je dat eerst moeten vragen, en in Driebergen ben je al geholpen voordat je er erg in hebt.

_________________
Kartloos
Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 9:43 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 24, 2010 1:07 pm
Berichten: 148
Woonplaats: Amersfoort
Wij gaan morgenmiddag kijken op Berghem, Bobby O moet starten in de Dutch Rotax Max Challenge 4, olympische klasse. Kunnen we gelijk wat sfeer gaan proeven. We zijn daarom laatst ook al naar de Landsard geweest. Mooie baan ook, maar weer verder weg.

Zal inderdaad heel anders zijn. Wij komen uit Amersfoort, dus Berghem zal het dan wel gaan worden. Lelystad is vergelijkbaar qua reistijd, maar daar kan je geloof ik maar max. 2 uur karten en dat vind ik dan wel erg ver..

_________________
Karten, wat een leuke hobby! :P

Honda GX160 Cadet

Favoriete banen: Driebergen en Eefde!

www.autotreffer.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 9:48 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm
Berichten: 1133
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
ik weet niet wat voor kart je hebt maar Berghem is zeker aan te raden, dat is inmiddels "ons" thuiscircuit geworden.

_________________
Kartloos
Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1293 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 87  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David