Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jun 25, 2006 11:45 am 

Geregistreerd: zo jun 25, 2006 11:25 am
Berichten: 3
hallo,
ik ben nieuw hier en ben ook geen kartrijder. ik heb een zelfgebouwd trekkertje die word aangedreven door een motor die je ook vaak op karts ziet, de honda GX160. Nou heb ik een probleem en wendt me tot jullie, omdat ik niet voldoende van deze motor afweet en ik een fout wil voorkomen. doordat er laatst een klep in de motor is afgebroken onder het rijden is deze klep dwarsdoor de zuiger heen geschoten. ik heb een "sloopmotor" op de kop kunnen tikken voor weinig, gratis eigenlijk. nou heb ik in al m'n enthousiasme beide blokken uitelkaar getrokken om zo de zuiger uit het "sloopblok" over te zetten in de m'n eigen motor. ik wou m'n eigen motor eerst ontdoen van stukken stukgeslagen zuiger en ging 'm afspeolen in de ontvetterbak.
probleem:
ik heb niet gezien, in al m'n enthousiasme, hoe de stoterstang t.o.v. de krukas stond. kan iemand me dit vertellen. er staat een merkteken op de stoterstang maar hoe moet de krukas staan en waar komt dat merkteken van de stoterstang te staan.
misschien is er iemand in het bezit van een doorsnede tekening van een motor als deze of kan deze voor me maken, zodat ik het hele zaakje weer op gang krijg.
bij voorbaat velen dank
melle


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 25, 2006 6:30 pm 
Ben je hier iets mee

Afbeelding


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 26, 2006 3:12 pm 

Geregistreerd: zo jun 25, 2006 11:25 am
Berichten: 3
hier heb ik echt wat aan. ik had het gemarkeerde op het kleine tendwiel niet gezien. nog even wachten tot de zuigerveren en de nieuwe pakkingen binnen zijn, dan kan ik 'm weer in elkaar zetten.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David