Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2010 7:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 25, 2009 5:59 pm
Berichten: 427
Woonplaats: Bocholt (BE)
En nog een bevestigingsset Washandje, alhoewel ik iemand weet die ze maakt voor 21,50.
Maar ik prefereer toch echt een stalen bumper die ook de wielen bedekt maarja.
En als je meerdere karts hebt gaat de prijs ook omhoog helaas.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2010 7:53 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Klein duwtje (lees tikje) heb ik geen problemen mee, maar rammen of iemand zo'n dergelijke duw geven dat hij hierdoor van de baan gaat of zijn route onverwachts moet wijzigen vind ik niet door de beugel kunnen.

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2010 10:02 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 13, 2005 1:20 pm
Berichten: 1506
Citaat:
En nog een bevestigingsset Washandje, alhoewel ik iemand weet die ze maakt voor 21,50.
Maar ik prefereer toch echt een stalen bumper die ook de wielen bedekt maarja.
En als je meerdere karts hebt gaat de prijs ook omhoog helaas.


Naar alle waarschijnlijkheid mag jij deze zelf gemaakte bev. set niet gebruiken.. Ik denk dat het een verplichting is dat de achterbumper + bev. set CIK/FIA gekeurd is.

_________________
Goedkope karts & onderdelen: Pitstop Kart Products
Wordt ook lid van onze hyves: http://pitstopkartproducts.hyves.nl/


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2010 10:11 pm 

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm
Berichten: 1098
Woonplaats: Kartland
Citaat:
Klein duwtje (lees tikje) heb ik geen problemen mee, maar rammen of iemand zo'n dergelijke duw geven dat hij hierdoor van de baan gaat of zijn route onverwachts moet wijzigen vind ik niet door de beugel kunnen.

Okay, Basjuh, ik begrijp best dat je zo'n tikje niet erg vind als het per ongeluk gebeurd én het geen grote gevolgen heeft. Maar ik heb er problemen mee als je een tik krijgt van iemand die achteraf zegt dat het was om te laten weten dat hij/zij achter je zat. Nou en? Wat heb ik dan aan die info? Ja zeggen ze dan, zo wil ik laten weten dat ik sneller ben en je voorbij wil. Heu, als je snel genoeg bent kom je er op een normale manier ook wel voorbij antwoord ik hen. Of niet dan?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2010 10:11 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 25, 2009 5:59 pm
Berichten: 427
Woonplaats: Bocholt (BE)
Zouden 2 stalen beugeltjes nou echt roet in het eten van een recreant gooien? Dat zou ik wel echt zonde vinden hoor.
Maar ik weet dat Genk niet echt kijkt naar de kleine details, dus maar me daar stiekem niet zo druk om.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2010 10:12 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 16, 2009 4:28 pm
Berichten: 1635
Ik had het over tikjes om juist in te halen Beire ;)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2010 10:12 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm
Berichten: 3566
Woonplaats: klaaswaal
Inderdaad Beire als ze zo snel zijn kan dat ook op een normale manier.

_________________
Afbeelding
===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN===
MS KART '11-----VM ICC '11


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 8:24 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Citaat:
Okay, Basjuh, ik begrijp best dat je zo'n tikje niet erg vind als het per ongeluk gebeurd én het geen grote gevolgen heeft. Maar ik heb er problemen mee als je een tik krijgt van iemand die achteraf zegt dat het was om te laten weten dat hij/zij achter je zat. Nou en? Wat heb ik dan aan die info? Ja zeggen ze dan, zo wil ik laten weten dat ik sneller ben en je voorbij wil. Heu, als je snel genoeg bent kom je er op een normale manier ook wel voorbij antwoord ik hen. Of niet dan?


Citaat:
Inderdaad Beire als ze zo snel zijn kan dat ook op een normale manier.


Ben het volledig met jullie eens, maar ik laat me niet opfokken als iemand me een klein tikje geeft. Want dan wordt het alleen nog maar erger

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 10:16 am 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
je kunt nou eenmaal niet altijd zo makkelijk inhalen als je achter iemand zit zeker als die een snellere motor heeft en toch langzamer is vaak gebeurd dit met wedstrijd rijders die niet voor de fun aan het rijden zijn maar aan het trainen om betere tijden op de klok te kunnen zetten komen ze dan achter jou vast te zitten omdat jij ze niet voorbij laat dan rijden ze meteen jou ronde tijden en geef jij ze dan geen ruimte om intehalen dan krijg je een tik en soms vallen die dan wat hard uit


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 10:33 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 25, 2009 5:59 pm
Berichten: 427
Woonplaats: Bocholt (BE)
Citaat:
Beste lezer,
via via kreeg ik vandaag te horen dat de plastic achterbumper verplicht gaat worden vanaf 1 februari, klopt dit?
Indien ja, is deze dan ook verplicht indien je een stalen achterbumper hebt die ook de wielen bedekt?
Met vriendelijke groeten,

Citaat:
Beste,

Dit klopt,maar als je een stalen bumper hebt die de wielen bedekt is dit ook OK

Met vriendelijke groeten,
Salutations distinguées,
Kind regards,



Gelukkig mag je dus ook nog met een stalen rijden die de wielen bedekt.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 12:44 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 13, 2008 12:48 pm
Berichten: 412
Woonplaats: Weert
Gelukkig is een stalen bumper die de wielen bedekt ook nog goed want zou het een beetje overdreven vinden om eerlijk te zijn, ik heb zo een brede metalen achtbumper, net zo breed als zo een plastic ding. Zou niet in zien wat zo een plastic bumper qua veiligheid dan meer afdoet.
Kan me wel indenken dat er gewoon een brede op moet die de wielen bedekt.

_________________
Groeten Mark
Lenzo Kart met een Seven ICC 2001 L2

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 12:57 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 25, 2009 5:59 pm
Berichten: 427
Woonplaats: Bocholt (BE)
Inderdaad, die mening heb ik ook Mark.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 4:46 pm 

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm
Berichten: 1098
Woonplaats: Kartland
Citaat:
je kunt nou eenmaal niet altijd zo makkelijk inhalen als je achter iemand zit zeker als die een snellere motor heeft en toch langzamer is vaak gebeurd dit met wedstrijd rijders die niet voor de fun aan het rijden zijn maar aan het trainen om betere tijden op de klok te kunnen zetten komen ze dan achter jou vast te zitten omdat jij ze niet voorbij laat dan rijden ze meteen jou ronde tijden en geef jij ze dan geen ruimte om intehalen dan krijg je een tik en soms vallen die dan wat hard uit

Nou, dat is dan wel erg dom van die wedstrijdrijders. Als het mij voorvalt dat ik achter een tragere piloot terechtkom die ik net niet kan inhalen laat ik me gewoon afzakken en probeer opnieuw. Zo heb ik 3 voordelen: 1. Vrije baan voor een paar ronden zodat ik mijn tijden kan aanscherpen. 2. Ik focus me op die piloot die ik even heb laten gaan, gewoonlijk ga ik dan net wat sneller. 3. Geen kans op brokken of ruzie omdat ik een andere piloot aantik.
Makkelijk zat toch?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 4:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 25, 2009 5:59 pm
Berichten: 427
Woonplaats: Bocholt (BE)
Wat ik meestal doe als ik er toch echt voorbij wil is me gewoon even laten zien, dan wordt je bijna altijd binnen de 2 bochten voorbij gelaten, daarna eventjes je hand opsteken als bedankje en jij en de andere zijn blij.
Ik zou er ook echt niet vrolijk van worden moest iemand mij 'een tikje' geven hoor, en dan wek ik denk ik ook automatisch een reactie op van: flikker maar op, wacht maar een bocht of 3.
Gelukkig weet ik niet hoe ik zou reageren, want dit is namelijk nog niet voorgevallen.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 4:54 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
@Beire,

Helemaal eens en uit sommige antwoorden hiervoor blijkt weinig respect voor elkaars materiaal !! Zeker de hobbyrijders zijn veelal zuiniger op hun materiaal en zijn niet blij als ze van de baan getikt worden .... Maar goed ik wil geen nieuwe/oude discussie oprakelen, enkel vraag ik iedereen respect te hebben voor het materiaal van de ander op de baan.

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David