Auteur |
Bericht |
svv
|
Geplaatst: wo feb 10, 2016 9:24 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Komen deze iemand bekend voor? Een kennis van me heeft ze gekregen, zouden zijn om het chassis stijver te maken Ik ken ze niet en ben wel nieuwsgierig hoe dat dan zou moeten zitten.
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
Nodroz
|
Geplaatst: do feb 11, 2016 4:12 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am Berichten: 545 Woonplaats: Gent
|
Is dat eerder niet voor de onderkant van je buis te beschermen?
_________________ Birel RY31 met Rotax Max SR.
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: do feb 11, 2016 4:50 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Lijkt me niet; veel te hoog. Dan krijgt je chassis wel erg veel en harde klappen; wordt ie niet beter van denk ik... Chassis protectors zijn dunner en meestal van zachter materiaal dan de buis, juist om de reden dat het klappen op moet vangen. Denk inderdaad dat dit als een soort stabi kan werken.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: do feb 11, 2016 11:00 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Citaat: Is dat eerder niet voor de onderkant van je buis te beschermen? Heb ik ook even aan gedacht ja maar dan hadden ze op een andere plek beschadigd moeten zijn. Kan me niet voorstellen dat ze blijven zitten als je ze zo op je frame klemt.
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
gewoon maarten
|
Geplaatst: vr feb 12, 2016 6:24 am |
|
Geregistreerd: zo maart 10, 2013 5:44 pm Berichten: 657
|
Zie ik het goed, dat ze aan de onderkant met elkaar verbonden zijn ( aluminium)?
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: vr feb 12, 2016 12:27 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Van aluminium ja. Het zijn wel twee losse delen die tegen elkaar geschroefd zitten volgens mij. Een van de twee helften heeft een opstaand randje. Hier beter te zien.
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
KurtVdV
|
Geplaatst: vr feb 12, 2016 8:44 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 17, 2014 11:23 am Berichten: 473 Woonplaats: Tielt-Winge
|
Het lijkt me eerder een houder om een sigaar in te leggen tijdens het rijden....
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: ma feb 15, 2016 7:33 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Citaat: Het lijkt me eerder een houder om een sigaar in te leggen tijdens het rijden.... Wel een hele dikke sigaar Ik weet inmiddels dat ze van een pro-kart zijn geweest. En idd. om het chassis stijver te maken. In het chassis zat een buis die zeg maar half doorgezaagd was en daar kon je dan de klem overheen zetten om hem stijver te maken.
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|