Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ik wil gaan Karten
BerichtGeplaatst: ma maart 06, 2006 5:10 pm 
Hi iedereen,

Ik wil al heel erg lang gaan karten, maar daarvoor moeten eigenlijk eerst wat vragen voor beantwoord worden!

1. Ik wil dus heel graag gaan Karten, het liefst elke week, maar MOET ik dan mijn eigen kart hebben?

2. Weten jullie een kartcentrum (omg. Amsterdam) waar ik (zonder eigen kart) bijvoorbeeld elke zaterdag een wedstrijd zou kunnen rijden tegen andere beginners?

3. Hoeveel kost een redelijke kart eigenlijk?

Ik hoop echt heel erg dat jullie antwoord op deze vraag kunnen geven!

mvg,

Daniel


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 06, 2006 5:35 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 04, 2005 7:49 pm
Berichten: 248
Woonplaats: Haarlem
Allereerst welkom :D

Als je outdoor (dus op een buitenbaan) wilt gaan rijden, moet je er van uitgaan dat je niet iedere zaterdag een wedstrijd kan rijden. Indoor daar heb ik geen idee van.
Maar als ik jou was, zou ik eens bij de kartbaan (outdoor) in Amsterdam gaan kijken. Dit is vlakbij Amsterdam Sloterdijk. Daar kan je eens gaan rondkijken en eventueel een kart huren om eens wat rondjes te gaan rijden.
Voor adresgegevens: www.kartbaanamsterdam.nl
Of ook in de buurt van Amsterdam kan je eens op kartbaan Uitgeest gaan rondkijken. Dit is ook een outdoorbaan. http://www.kartbaanuitgeest.nl

Maar ik zou eens naar die banen toegaan en gaan praten met de mensen die daar rondlopen en een eigen kart hebben. Misschien organiseren de banen zelf wel races met huurkarts, dit zal je bij de baan zelf moeten vragen.

En een ander punt is als je een eigen kart wilt, wat voor kart? Er zijn heel veel verschillende soorten. Voor verdere info hierover moet je maar eens in andere vergelijkbare topics op dit forum kijken.


Laatst bijgewerkt door vince op ma maart 06, 2006 5:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 06, 2006 5:36 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Hoi Daniel, welkom op het Kartforum.
Dergelijke vragen zijn al eerder aan bod gekomen, dus zou vooral nog even het forum doorspitten, denk dat je nog wel nuttige info tegen komt.
Zal ondertussen alvast een beetje beginnen met je vragen.
Voordat je begint met karten moet je eerst even afwegen wat je wilt, en wat je kunt.
Je schreef dat je liefst elke week wilt gaan karten. Dat kan op zich wel, en je hoeft er geen eigen kart voor te hebben. Het wordt alleen wel prijzig, en met eigen kart (afhankelijk van het type) misschien nog wel prijziger.
Zonder eigen kart betekent dat je met huurkarts gaat rijden. Dat kan zowel in- als outdoor, en in de buurt van Amsterdam, weet niks over wedstrijden aldaar, maar outdoor zal het moeilijk worden.
Hoeveel een redelijke kart kost is heel erg afhankelijk van wat je ermee wilt gaan doen, en wat je zelf wilt hebben. Wil je deel gaan nemen aan races (zo ja in welke klasse), of eerst recreatief rijden, moet het nieuw zijn, of tweedehands, en meer van dat soort zaken.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David