Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo maart 24, 2013 12:27 pm 

Geregistreerd: do sep 13, 2012 11:12 pm
Berichten: 11
Beste Forumleden

De afgelopen maanden heb ik mij verdiept in het wereld wat karten genoemd wordt en daarmee enthousiast geworden om zelf een outdoor kart te gaan aanschaffen. Daarin loop ik links en rechts toch nog tegen een aantal punten aan.

Denk daarbij aan de hogere kosten die deze sport met zich meebrengt, de kennis om te sleutelen en bijv het nog ontbrekende gereedschap. Een aantal punten die voor een ander lastig kunnen zijn, zijn bij mij geen probleem. Denk daarbij aan het vervoer van de kart, de opslagruimte van de kart en een mooie plek om aan de kart te kunnen sleutelen.

Ben jij ook enthousiast geworden om te gaan karten? Loop jij tegen problemen aan die je niet voor elkaar krijgt? Lijkt het je gezellig om samen met iemand een kart aan te schaffen, samen te gaan sleutelen en te gaan rijden?

Stuur mij is een PB en wie weet kunnen we deze hobby samen gaan uit oefenen.

Ik zal mij even voorstellen: ik ben Chiel (FB: Chiel Frensch), ben 25 jaar en gek op auto (kart) rijden. Ben woonachtig in Den Hoorn (ZH) dat ligt naast Delft/Den Haag. Zoals ik al aangaf zijn een aantal zaken snel geregeld, zoals een sleutel en opslag ruimte. In de buurt is een kartshop aanwezig welke mij wil voorzien van materiaal en advies. Mij lukt dus dat niks ons in de weg kan staan.

Ik ben benieuwd naar de reacties.

Chiel


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David