Ga naar pagina 1, 2  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr aug 06, 2004 11:27 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 03, 2004 12:44 pm
Berichten: 34
Woonplaats: Almere
Dat als je zo vanuit je luie stoel, op een door de weekse dag naar buiten kijk met heerlijk mooi stralend en zonnig zomer weer dat je eigenlijk niets liever zou doen als je kart pakken om dan zo snel mogelijk richting kartbaan te verdwijnen????
Jullie nog van plan dit weekend te gaan rijden?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 06, 2004 7:23 pm 
ik denk dat we zondag naar de landsard gaan us kijke of ons 100cctje nog wil lopen en hoopelijk m'n nieuwe alfano teste als ik um dan al heb


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 06, 2004 7:24 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
dat hier boven dat was ik


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 06, 2004 8:46 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 03, 2004 12:44 pm
Berichten: 34
Woonplaats: Almere
Hallo Joris. Welkom op het Kf 8)
Veel plezier zondag. Wat voor Alfano hebben jullie gekocht?
Mocht ie het doen, zijn we natuurlijk benieuwd naar je snelste ronde tijd en hoe het was... :D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 06, 2004 9:15 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Heb helaas al heel vaak gehad dat het mooi weer was, en dat ik dan niks liever zou doen dan mijn kart pakken en naar de baan rijden, maar op de een of ander manier lijk ik altijd pech te hebben (zoals ik in een ander topic al aangaf). Bijna altijd komt er wel wat tussen :(
Ook dit weekend zal het er niet van komen helaas.

Joris, welkom op het forum. Wens je zondag heel veel plezier op de Landsard, en natuurlijk zijn we reuze benieuwd hoe het gaat :)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 06, 2004 10:28 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 18, 2004 9:50 pm
Berichten: 80
Is een van jullie al eens in Strijen wezen rijden? Wilde daar van het weekend naar toe gaan, mits ik een helm heb :P en de baan open is.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 06, 2004 10:38 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 03, 2004 12:44 pm
Berichten: 34
Woonplaats: Almere
Ben wel al een paar keer in strijen wezen kijken. Is een korte bochtige baan met weinig recht stuk maar volgens mij wel een paar uitdagende bochten...
Vond toen der tijd dat ze nogal veel baangeld vroegen. Iets van 75 gulden per rijder (dus niet per kart). Kan zijn dat de prijzen nu anders zijn. Ik denk dat David daar wel meer van weet...

_________________
Sometimes, all you need is just that little bit of luck that makes all the difference...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 07, 2004 4:49 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Strijen is een kort baantje, met veel bochten en een recht stukje. Ondanks dat het maar een kort baantje is is het zeker een uitdagend circuit, en inspannender dan bijvoorbeeld Berghem.
De parkeerplaats ligt heel dicht aan de baan wat een pluspunt is.
Ieder uur zijn de eerste 20 minuten voor de minis, en de overige 40 minuten voor de rest. Dit is wel eens rottig als je net in die 40 minuten aan het sleutelen bent gaat er veel tijd verloren.
De prijs was vroeger best hoog in vergelijking met andere banen, waar je op een groot snel circuit als Berghem 50 gulden betaalde, betaalde je voor dit kleine baantje 75. Met de komst van de Euro hebben echter veel banen de kans gegrepen hun prijzen te verhogen, en zo komt het dat een baanhuur van 35 Euro heel gebruikelijk is geworden. Wat dat betreft is Strijen dus niks duurder dan de rest (en dat voor het dubbele aantal rondjes in dezelfde tijd :P)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 08, 2004 10:00 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
Nou ben der geweest , zonder alfano want elke kart shop hier in de buurt was dicht.

Voor de rest ging het lekker een tand wiel krom gereden omdat ik moest uitwijken en um toen niet meer op de baan kon houden maar ja dat mocht de pret niet drukken gelukig kon ik op de baan een andere kopen en weer rijden na wat gesleutel. Der had ook 3 rondjes een max achter me gereden die me niet voorbij kon komen en daar heb ik m'n ronde tijden aan gevraagd en ik zat tussen de 43.50 en de 43.17


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 08, 2004 10:22 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Zo dan was je behoorlijk goed onderweg volgens mij :D
Misschien is het een idee om altijd een reserve stopwatch mee te nemen (ga ik vanaf het moment dat ik de mijne teruggevonden heb ook doen).
Was het trouwens druk daar, of viel het mee vanwege het warme weer?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 09, 2004 4:01 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
nee een man of 15 aan het rijde dus niet echt druk en der gaan tegenwoordig ook veel mensen naar bergum van wege het nieuwe asvalt


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 09, 2004 8:18 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 18, 2004 9:50 pm
Berichten: 80
Ben niet naar Strijen geweest. Ik heb dus nog geen helm, en ik vond het toch wat te warm :P Ben maar gaan zwemmen.
Tis al best een tijdje geleden dat ik naar de Landsard ben geweest, maar wat ik me kan herinneren lagen mijn rondetijden zo rond de 48 seconden toen, en echt langzaam vergeleken met de rest was ik toen niet. Wel was de baan niet echt snel omdat het de dagen ervoor flink geregend had.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 09, 2004 9:51 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
waar heb je toen mee gereden dan en was dat de complete baan of de baan zoals die tegenwoordig altijd licht


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 12, 2004 8:54 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 18, 2004 9:50 pm
Berichten: 80
Als ik me niet vergis was dat de hele baan, maar het is al een tijdje geleden, en ik ben er daarna niet meer geweest.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 13, 2004 7:20 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 21, 2004 3:20 pm
Berichten: 1359
Woonplaats: Fijnaart
hebben jullie dat nou ook altijd dat als je iets los moet maken dat het niet los wilt :D
ik probeer net mijn achter tandwiel los te maken
deze zit vast met twee inbus bouten (inbussleutel 8mm)
ik ga wel een dop halen met deze maat inbus
kan ik er wat meer kracht opzetten :D:D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David