Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wanneer ga je trainen?
BerichtGeplaatst: vr jul 30, 2004 4:47 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Het zal je maar gebeuren:
Je bent het weekend vrij
Het wordt mooi weer
Je heb meer dan 1 kart.
Prima ingredienten voor een leuk weekendje karten :)
Maar helaas helaas, geen van mijn karts is op het moment in rijdbare staat!
Waarom is dat altijd op dit soort momenten, en nou nooit als het bijvoorbeeld regent :(
Dit weekend dus waarschijnlijk maar sleutelen en onderdelen zoeken :?

Hebben jullie (zal wat meer spelen onder de recreanten) ook weleens zoiet?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jul 30, 2004 10:18 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 18, 2004 9:50 pm
Berichten: 80
Ach zoiets maakt iedereen weleens mee denk ik. Het vervelende van als er iets kapot gegaan is is meestal inderdaad dat je niet kan gaan rijden voor het gerepareerd is, dus als je daar even weinig tijd voor hebt, dan kan het wel even gaan duren helaas.
De wedstrijdrijders zullen dat soort problemen denk ik inderdaad wat minder hebben, aangezien zij ook in de regen rijden, en meestal wel voorzien zijn van aardig wat reserveonderdelen (reservekarts ook), zodat ze de kart meteen kunnen repareren als die stuk is.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 03, 2004 4:55 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 03, 2004 12:44 pm
Berichten: 34
Woonplaats: Almere
De kunst is natuurlijk om te sleutelen als het regent, en te rijden als de zon schijnt... Alleen jammer dat dat niet zo makkelijk is...

_________________
Sometimes, all you need is just that little bit of luck that makes all the difference...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 03, 2004 8:58 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 18, 2004 9:50 pm
Berichten: 80
Wilde afgelopen weekend gaan rijden, mooi weer en kart enzo zijn gewoon raceklaar, maar helaas wat doe ik sukkel? Bij het spullen pakken zaterdag (wilde zondag gaan) laat ik mijn helm stuiteren!!!! Vizier kapot, en wie weet wat nog meer.
Vizier kan ik eventueel wel vervangen, maar denk er over om toch maar een hele nieuwe helm te kopen, weet namelijk niet of mijn helm nu nog wel veilig is.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 03, 2004 9:58 pm 
Hangt er een beetje vanaf vanaf hoe hoog je helm gestuitert is. Als je hem gewoon uit je handen heb laten vallen en hij is op je vizier terrecht gekomen dan denk ik dat je helm zelf nog wel te gebruiken is (omdat je vizier het meeste van de valenergie heeft opgenomen).
Maar als je het echt niet vertrouwd is het natuurlijk altijd verstandiger om een nieuwe helm te kopen...
Het schijnt dat je je helm door de fabrikant kan laten testen of hij nog goed is. Maar hoe dat in zijn werk gaat weet ik niet. (staat tenminste in zo'n beetje elk theorie boekje van het motor rijbewijs...)


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 03, 2004 10:00 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 03, 2004 12:44 pm
Berichten: 34
Woonplaats: Almere
Anonymous schreef:
Hangt er een beetje vanaf vanaf hoe hoog je helm gestuitert is. Als je hem gewoon uit je handen heb laten vallen en hij is op je vizier terrecht gekomen dan denk ik dat je helm zelf nog wel te gebruiken is (omdat je vizier het meeste van de valenergie heeft opgenomen).
Maar als je het echt niet vertrouwd is het natuurlijk altijd verstandiger om een nieuwe helm te kopen...
Het schijnt dat je je helm door de fabrikant kan laten testen of hij nog goed is. Maar hoe dat in zijn werk gaat weet ik niet. (staat tenminste in zo'n beetje elk theorie boekje van het motor rijbewijs...)


p.s. schijnbaar was ik niet ingelogd, maar bovenstaand stukkie komt bij mij vandaan...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 04, 2004 7:42 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 18, 2004 9:50 pm
Berichten: 80
Nou hij is van tafel gevallen, en nogal ongelukkig terecht gekomen. Denk inderdaad dat het vizier wel de grootste klap gekregen heeft. Ga er van het weekend maar eens mee naar de helmenboer dan kan hij er even naar kijken, en dan eventueel meteen een nieuw vizier of een nieuwe helm verkopen.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 06, 2004 11:21 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 03, 2004 12:44 pm
Berichten: 34
Woonplaats: Almere
Veel succes. Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat ie gaat zeggen...

_________________
Sometimes, all you need is just that little bit of luck that makes all the difference...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 09, 2004 8:27 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 18, 2004 9:50 pm
Berichten: 80
Ben van het weekend bij de helmenboer geweest, en die was van mening dat de klap van de val waarschijnlijk grotendeels opgevangen is door het vizier, en dat dat mijn helm waarschijnlijk niet veel minder veilig gemaakt zou hebben.
Echter adviseerde hij me, omdat het toch al een wat oudere helm is, en er ook verder wel hier en daar gebruikssporen op zitten, om toch serieus na te gaan denken over een nieuwe.
Nou bleek een nieuw vizier nog wel te bestellen, maar echt goedkoop was ie niet, dus ik ben toch maar even helmpies gaan passen.
Toen ik eindelijk een goed passende gevonden had, hadden ze die helaas alleen in een kleurenschema dat ik niet zo mooi vond :(
Dus nu hebben ze dezelfde maar dan met andere kleuren voor me besteld :D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 14, 2004 10:58 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Hier even een update betreffende mijn niet rijdbare karts :P

Heb eindelijk een zaak gevonden die onderdelen verkoopt voor de koppeling voor de viertakt. Deze was de vorige keer door het racegeweld compleet in de soep gelopen. Gelukkig had ik nog een reservekoppeling liggen, het enige dat daarvan miste waren 2 veertjes.
Helaas had niemand die veertjes. Heb nu dus een kartzaak gevonden die beweert van wel, en heb ze dus meteen maar besteld. Nou maar hopen dat het de goede zijn :D

De tweetakt rijdt helaas ook nog niet, maar ook daar is al wat vooruitgang geboekt. Mijn broer heeft de gescheurde fusee laten lassen, en die zou ik dus weer kunnen monteren, zodra ik em weer in handen heb :? Dan hoeft er alleen nog maar een nieuw gaskabeltje op, en hij is weer helemaal raceklaar.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 15, 2004 3:35 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 18, 2004 9:50 pm
Berichten: 80
Nou succes met sleutelen dan maar :P Hoop voor je dat je binnenkort weer een paar rondjes kan rijden.
Waar rij je trouwens liever mee, met de tweetakt, of met die viertakt (wat is dat eigenlijk voor een ding?).


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 15, 2004 6:32 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Ehh ja dat hoop ik ook.
Weet nog niet precies waar ik liever mee rij, had nog niet echt de mogelijkheid om de twee goed met elkaar te vergelijken. De viertakt is een tweecilinder Honda, 360cc en waterkoeling. Hij rijdt eigenlijk helemaal niet verkeerd, moet er alleen nog heel erg aan wennen.
De vorige keer op Berghem was ik niet echt langzamer dan de Rotax Max rijders, al werden er toen toch al geen supertijden gereden.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 18, 2004 7:39 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 18, 2004 9:50 pm
Berichten: 80
Hee ik heb mijn helm binnen :D
Vind em best mooi, en hij zit perfekt, wel wat strakker dan mijn oude, maar dat hoort volgens de helmenboer.
Zou dit weekend dus kunnen gaan rijden als er niets tussenkomt, en als het mooi weer is :)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 22, 2004 9:43 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 03, 2004 12:44 pm
Berichten: 34
Woonplaats: Almere
Hoi Remko, nog wezen rijden dit weekend? Hoe bevalt je nieuwe helm op de kart? (Foto's???? ;) )

_________________
Sometimes, all you need is just that little bit of luck that makes all the difference...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 31, 2004 7:58 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Citaat:
Helaas had niemand die veertjes. Heb nu dus een kartzaak gevonden die beweert van wel, en heb ze dus meteen maar besteld. Nou maar hopen dat het de goede zijn


Heb de veertjes binnen, en het zijn dus de verkeerde :(
Dit seizoen wordt maar mager wat karten betreft voor mij. Regen regen en nog eens regen, en dan nog dat gedoe met onderdelen.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David