Auteur |
Bericht |
bronger
|
Geplaatst: vr okt 28, 2011 7:50 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm Berichten: 727 Woonplaats: Middelstum
|
Citaat: Tijdelijke actie!
Lever een kaal/spuitklaar frame/onderdeel aan, en laat deze gratis in de kleuren; Goud, Hoogglans wit, Matzwart, Hoogglans zwart, of Zilvergrijs spuiten!
hoelang is tijdelijk en waar moet ik het heenbrengen?
_________________
|
|
Omhoog |
|
|
Washandje
|
Geplaatst: vr okt 28, 2011 9:20 pm |
|
Geregistreerd: za mei 16, 2009 4:28 pm Berichten: 1635
|
Hier ben ik inmiddels mee gestopt, er was te weinig animo vanaf het forum hiervoor.
Verder mag iedereen voor vragen mij contacteren via de PB. Gezien mijn verminderde activiteit op het Kartforum.
|
|
Omhoog |
|
|
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: vr okt 28, 2011 10:08 pm |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
Er zijn er wel meer die een frame laten spuiten inderdaad, ik zou persoonlijk altijd voor poedercoaten gaan. Goede poedercoating is veel harder en veel slijtvaster dan lak.
Overigens heeft powerspayk wel een punt, die 2k lak moet uitharden bij een bepaalde temperatuur en een bepaalde luchtvochtigheid, daar heb je eigenlijk wel een spuitcabine voor nodig om dat netjes te krijgen. (heb al genoeg gespoten frames gezien waar je als eigenaar écht niet blij van wordt)
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
|
Washandje
|
Geplaatst: vr okt 28, 2011 10:18 pm |
|
Geregistreerd: za mei 16, 2009 4:28 pm Berichten: 1635
|
Spuitcabine heb ik, maar een 2k lak hard ook prima uit bij 20 graden.
Het is een eeuwige woordenwisseling op andere fora's, dus uit voorzorg zijn mijn laatste 2 cents.
|
|
Omhoog |
|
|
powerspayk
|
Geplaatst: wo nov 02, 2011 6:28 am |
|
Geregistreerd: zo feb 11, 2007 1:00 pm Berichten: 1008
|
Nee Washandje het gaat hier niet om een woordenwisseling, het gaat erom dat de mensen tevreden zijn met het geleverde product wat in dit geval het spuiten is van onderdelen, en uit ervaring kan ik er over mee praten, ik heb de laatste jaren 50 Karts gebouwd en ben er achter gekomen wat kan en wat niet kan en Rem onderdelen moeten met extra lak bewerkt worden ander bladert het naar paar keer rijden af!
Dan een Frame wat niet in de Cabine is gespoten en op 80° de lak is ingebrand, word niets laat er een druppeltje remvloeistof erop komen en de lak is weg, zeker is dat niet leuk voor je handel maar is het leuker als de mensen hier achteraf schrijven dat het klote is wat je doet....?
|
|
Omhoog |
|
|
Achraf.
|
Geplaatst: wo nov 02, 2011 5:13 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 30, 2011 7:04 pm Berichten: 374
|
hoi powerspayk of moet ik zeggen frank wat hij doet is ook niet goed voor de fram is nat spuiten je kun niet in deoven van 80 graden iets warm maken het is onzien wat die man aan het doen frank ij kent mij vas wel
|
|
Omhoog |
|
|
Washandje
|
Geplaatst: do nov 03, 2011 9:22 pm |
|
Geregistreerd: za mei 16, 2009 4:28 pm Berichten: 1635
|
Deze argumenten zijn vaker op het forum langsgekomen. Heb vooralsnog geen concrete klachten ontvangen. Keuze van de klant, ik dwing niemand om iets bij mij te laten lakken.
|
|
Omhoog |
|
|
powerspayk
|
Geplaatst: vr nov 04, 2011 6:50 am |
|
Geregistreerd: zo feb 11, 2007 1:00 pm Berichten: 1008
|
@Washandje als de Mensen met je werk tevreden zijn is dat goed beter kan het niet, ik liet vroeger K2 lak afvullen in spuitbussen voor sponningen van auto's als die een ander kleur kregen zelfs met die lak moes men zeer oppassen! En voor remmen is deze lak zeer goed http://www.tools.vocor.nl/index.php?ite ... 03&lang=NL
|
|
Omhoog |
|
|